Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Hearsay Social?

Both schützt und stärkt dein Unternehmen auf allen Ebenen und in jedem sozialen Netzwerk.

Wer verwendet Hearsay Social?

Für Finanzdienstleister und Versicherungsunternehmen. Über 150.000 Finanzprofis nutzen Hearsay Social, einen Teil der Hearsay-360-Lösung.

Du bist nicht sicher, ob Hearsay Social das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Hearsay Social

Hearsay Social

4,4 (14)
10.000,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
15
Keine Integrationen gefunden
4,4 (14)
4,3 (14)
4,6 (14)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
49,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
143
115
4,3 (3.688)
4,2 (3.688)
4,2 (3.688)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Hearsay Social

Hootsuite
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Nachterminierung
Social-Media-Integration
Marketing 360
Am besten bewertete Funktionen
Verhaltensanalysen
Website-Management
Überprüfung bewerten
DSMN8
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Mobiler Zugriff
Social-Media-Integration
PostBeyond
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Einmalige Anmeldung
Social-Media-Integration
facelift
Am besten bewertete Funktionen
Automatisiertes Veröffentlichen
Social-Media-Integration
Verwaltung mehrerer Konten
GaggleAMP
Am besten bewertete Funktionen
Kommunikationsmanagement
Kundensegmentierung
Mitarbeiter-Engagement
Sociabble
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Podium
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat für Kunden
Mobiler Zugriff
NiceJob
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Nutzerbewertungs-Anfrage
Überprüfung bewerten

Bewertungen über Hearsay Social

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
57%
4
29%
3
14%
Andrea
Andrea
Licensed Producer/Office Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Versicherung
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

I use this to automate our social media posts. It is very efficient.

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Automation, post ideas, simplification, analytics, customer interactions, social media management, campaigns.

Vorteile:

I like that corporate can upload posts for me to put on our social media page. It is so easy to find them and select when I want it to post.

Nachteile:

Sometimes the website does not let me edit a time to post. The post will already be scheduled and I'll need to reschedule it for whatever reason. I will sometimes get a message saying it cannot be changed.

Hayden
Hayden
Research Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Forschung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Manage your social media in one spot

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Social media management and tracking

Vorteile:

This is a great spot to go to for managing and tracking your social media platforms. you can create and schedule content within it and even post from it. Big time save.

Nachteile:

Your views on platforms like Facebook will be throttled or limited when posting with a third party viewer. I would recommend only using Hearsay to track and manage but not to create or publish posts.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Personalwesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Overall good. So much room for improvement, especially regarding ease and functionality of the app

3,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

The calander has been nice. It's been great being able to schedule my posts, and slide around the posts to different dates/times (though it's not always consistent)

Nachteile:

The mobile app. When I make edits to scheduled posts, they don't save. The desktop version has issues to regarding edits. I never can change images on posts without having to unscheduled/reschedule the post and reupload the image.

TROY
Agency Owner in USA
Versicherung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

hearsay review

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: my overall experience with hearsay social has been great

Vorteile:

hearsay social provides great topics and content for our business while not pushing product

Nachteile:

only thing I could ask for is more content so I can post more often

Dasha
Marketing Director in USA
Versicherung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

One place to manage all your social media! You customize all.

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

I enjoy using Hearsay because it lets me manage my agency Facebook and Twitter at the same time. I chose what content I want to post, schedule what time I want it to post (it even suggests the best time of the day to post) and it does it all automatically. I can schedule everything on Monday and would be good to go for the rest of the week or as long as I chose to have content posted. It shows me all the stats and how much likes/shares etc I am getting. Hearsay makes it super easy to manage your social media accounts for your business.

Nachteile:

It doesn't let you tag or hashtag anything. This is not a big deal, but it would be nice to tag a business you are mentioning in your post or a popular hashtag.