Hearsay Social

Hearsay Social

von Hearsay Systems

Wer nutzt diese Software?

Für Finanzdienstleister und Versicherungsunternehmen. Über 150.000 Finanzprofis nutzen Hearsay Social, einen Teil der Hearsay-360-Lösung.

Durchschnittliche Bewertung

12 Bewertungen
  • Gesamt 4.5/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.6/5
  • Kundenservice 4.6/5
  • Funktionen 4.2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.2/5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Hearsay Systems
  • https://hearsaysystems.com/
  • Gegründet 2009

Über Hearsay Social

Both schützt und stärkt dein Unternehmen auf allen Ebenen und in jedem sozialen Netzwerk.

Hearsay Social Funktionen

  • Aktivitäten/News Feed
  • Blogs
  • Datensicherheit
  • Echtzeit-Chat
  • Gruppenmanagement
  • Medienbibliothek
  • Social-Media-Integration
  • Social-Media-Tagging
  • Veranstaltungsmanagement
  • Werbemanagement
  • Automatisiertes Veröffentlichen
  • Bibliothek für vorab genehmigte Inhalte
  • Compliance Management
  • Content-Management
  • Einmalige Anmeldung
  • Gamification
  • Identifizierung von Inhalten
  • Interessenvertretung der Mitarbeiter
  • Lead-Engagement
  • Leistungskennzahlen
  • Social Media-Überwachung

Die hilfreichsten Reviews für Hearsay Social

Manage your social media in one spot

Bewertet am 2.4.2019
Hayden Y.
Research Manager
Forschung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Social media management and tracking

Vorteile: This is a great spot to go to for managing and tracking your social media platforms. you can create and schedule content within it and even post from it. Big time save.

Nachteile: Your views on platforms like Facebook will be throttled or limited when posting with a third party viewer. I would recommend only using Hearsay to track and manage but not to create or publish posts.

One place to manage all your social media! You customize all.

Bewertet am 12.12.2017
Dasha H.
Marketing Director
Versicherung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I enjoy using Hearsay because it lets me manage my agency Facebook and Twitter at the same time. I chose what content I want to post, schedule what time I want it to post (it even suggests the best time of the day to post) and it does it all automatically. I can schedule everything on Monday and would be good to go for the rest of the week or as long as I chose to have content posted. It shows me all the stats and how much likes/shares etc I am getting. Hearsay makes it super easy to manage your social media accounts for your business.

Nachteile: It doesn't let you tag or hashtag anything. This is not a big deal, but it would be nice to tag a business you are mentioning in your post or a popular hashtag.

Hearsay, say what?

Bewertet am 10.12.2019
Madeline S.
Financial Advisor
Finanzdienstleistungen, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: wonderful, Baird has found a product that is extremely easy to use and convenient for busy people like financial advisors.

Vorteile: the convenience to assist my senior partners in engaging in social media without the headache and burden of having them commit.

Nachteile: Honestly, i love it, I just dont always remember to get on it and set up the calendar for our marketing material.

Hearsay makes it easy to engage

Bewertet am 19.11.2019
Amanda L.
Financial Advisor
Finanzdienstleistungen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Hearsay Social is great for individuals who want to increase engagement and improve their overall social media platforms without much effort.

Vorteile: I like that Hearsay makes it easy to engage without having it on the forefront of your mind, or putting a lot of effort into it. In the Financial Services industry specifically, where everything has to be monitored by compliance, they support our brand in providing content that automatically posts to our social accounts.

Nachteile: There really is nothing that I don't like about the software right now. While I have not been using it for a long time, I just find that it makes my job easier and frees up by time to focus on other things.

Overall good. So much room for improvement, especially regarding ease and functionality of the app

Bewertet am 30.4.2018
Verifizierter Rezensent
Kitchen Assistant
Personalwesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: The calander has been nice. It's been great being able to schedule my posts, and slide around the posts to different dates/times (though it's not always consistent)

Nachteile: The mobile app. When I make edits to scheduled posts, they don't save. The desktop version has issues to regarding edits. I never can change images on posts without having to unscheduled/reschedule the post and reupload the image.

Lies weitere Bewertungen