Wer nutzt diese Software?

Große Unternehmen mit wiederkehrenden Einnahmen, die ihre komplexen Kundenvorgänge vereinfachen, die Vorhersehbarkeit von Einnahmen durch bestehende Kunden erzielen oder die Abwanderungsrate für hochwertige Konten reduzieren müssen.

Durchschnittliche Bewertung

16 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Totango
  • http://www.totango.com/

Über Totango

Totango ist eine Kundenerfolgsplattform, die wiederkehrenden Umsatzunternehmen dabei hilft, die Komplexität des Kundenerfolgs zu vereinfachen, indem sie die Datenpunkte der Kundendaten verbindet, Veränderungen im Kundenverhalten aktiv überwacht und proaktive Engagements fördert. Führende Unternehmen nutzen Totango, um Abwanderungen zu reduzieren, vorhersehbare Umsätze zu steigern und den Kundennutzen im Laufe der Zeit zu maximieren.

Totango Funktionen

  • Aktionsmanagement
  • Analytik
  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Feedback-Management
  • Kundensegmentierung
  • Sammlung mehrere Kanäle
  • Textanalyse
  • Trend-Analysen
  • Umfrage-Management
  • Wissensmanagement
  • Einstellungen (Personalbeschaffung)
  • Ertragsmanagement
  • Gesundheitswerte
  • Gewinn- / Verlust-Analyse
  • Kommunikationsmanagement
  • Konto-Benachrichtigungen
  • Kontoverwaltung
  • Kunden-Lebenszyklus-Management
  • Kundenbindung
  • Nutzungsverfolgung / Analyse
  • 360-Grad-Feedback
  • Analytik
  • Berichterstattung über Anrufe
  • Feedback-Sammlung
  • Umfrage-Management
  • Überwachung der Beschwerden
  • A/B-Tests
  • Analytik / ROI-Verfolgung
  • Anpassbare CTAs
  • Drip-Kampagnen
  • Dynamische Inhalte
  • Lead Scoring
  • Sales Intelligence
  • Segmentierung
  • Social Marketing
  • Suchmaschinen-Marketing
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Zielseiten / Web-Formulare

Die hilfreichsten Reviews für Totango

Totango could be better. It could also be worse.

Bewertet am 11.2.2019
Verifizierter Rezensent
Web Developer
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I've been responsible for its use for a few years, and am not thrilled with this software. We use it to track for our account managers, and even they are frustrated by this.

Vorteile: I like Totango's ability to segment users based upon their health. I like the qucik automation and tracking of user actions. I like the hierarchy that is allowed for customers, though I wish this was more extensive.

Nachteile: I don't like that they can only have two levels of hierarchy short of extensive workarounds. I don't like that there are many fields which can't be rolled down, for some strange reason. Their focus on their slack integration instead of resolving basic feature requests is problematic. I haven't had the best experience with their support.

Much better Reporting that's saved me time

Bewertet am 21.8.2019
Verifizierter Rezensent
Customer Success
Informationstechnologie & -dienste, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Totango has helped me stay on top of poor health accounts that need more attention. It's also helped me forecast what accounts I think are renewing, cancelling, upgrading or downgrading. I like being able to see what accounts have been reached out to by support or sales too that way there's no overlap when I reach out.

Vorteile: Easy reporting/able to make segments on almost everything I need to track. Love the health score because it helps me know where my attention should be for accounts in poor health.

Nachteile: There's been a couple times where Totango has done some updates that our team did not like such as the new Tasks not showing all the Icons, rather it's in a drop down.

Great generally for overall customer health

Bewertet am 14.2.2019
Verifizierter Rezensent
Head of Global Operations & Customer Success
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: provides a great general overview of portfolio health

Vorteile: very easy to use, gives a great general idea of overall customer health of your portfolio at a glance

Nachteile: Of course sometimes its not accurate and the integrations require a lot of tweaking and work to get right. You need a subscription to a 3rd party tool like Zapier for example

Great tool for Customer Journey Insights

Bewertet am 9.3.2018
Verifizierter Rezensent
Sr. Manager, Marketing Analytics & Operations
Immobilien, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Totango gave us a lot of different, integrated data points to understand how our interactions were impacting our new and existing customers. The platform was easy to set up and initial use was pretty seamless as we got started.

Nachteile: Out of the box functionality is great but you do you have to work with their tech and onboarding team pretty closely when it comes to integrations and customizations of the data views and communciation inputs.

Helpful, relatively easy to use.

Bewertet am 11.6.2018
Verifizierter Rezensent
Account Executive
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The health Icon is a great way for sales and customer success reps to keep track of a big book of accounts. The ability to build reports, tier accounts by health and dollar value. Over an easy to use tool that makes working with a lot of customers better!

Nachteile: Building a report is not as straightforward as it could be. There is a lot of work internally to customize for our team. Definitely, need a good amount of training to be an expert.

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