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Was ist Bonterra Case Management?

Apricot ist eine sichere, flexible und nutzerfreundliche Fallmanagementlösung für gemeinnützige Organisationen jeder Größe. Die umfangreiche Plattform umfasst: Eine sichere, cloudbasierte Fallmanagementdatenbank. Best-Practices-Module mit Formularen und Berichten für alles, von Spendenden über Freiwilligenmanagement bis hin zur Programmleistung und Ergebnisverfolgung. Funktionen, die speziell für gemeinnützige Organisationen wie Empfehlungsprogramme entwickelt wurden, um den Programmverlauf und den Workflow für eine optimierte Datenerfassung zu verfolgen. Und so viel mehr!

Wer verwendet Bonterra Case Management?

Human Services, Opferbetreuung, Kinder- und Familiendienste, Stiftungen, religiöse Dienste, Gastronomie, Senioren-, Personal- und Entwicklungsdienste und mehr.

Bonterra Case Management Software - 1
Bonterra Case Management Software - 2
Bonterra Case Management Software - 3
Bonterra Case Management Software - 4
Bonterra Case Management Software - 5

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Bonterra Case Management

Bonterra Case Management

4,0 (127)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
64
Keine Integrationen gefunden
3,8 (127)
3,5 (127)
3,8 (127)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
194
26
4,0 (18.383)
4,0 (18.383)
4,1 (18.383)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Bonterra Case Management

Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
Qualifacts CareLogic
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Medizinische Abrechnung
Terminplanung
Casebook
Am besten bewertete Funktionen
Fall-Aufzeichnungen
Kundenmanagement
für gemeinnützige Organisationen
SimplePractice
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Terminplanung
Terminverwaltung
Bonterra Penelope
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Programm-Management
Terminplanung
ClinicTracker
Am besten bewertete Funktionen
Für mentale Gesundheit/Verhaltenstherapie
Terminplanung
Terminplanung
EHR YOUR WAY
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
EMR / EHR
HIPAA konform
Groundwork
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Salesforce Service Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontakt-Datenbank
Warteschlangenmanagement

Bewertungen über Bonterra Case Management

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,0
Benutzerfreundlichkeit
3,8
Kundenservice
3,8
Funktionen
3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
33%
4
46%
3
11%
2
5%
1
5%
Carmen
Intake Manager in USA
Non-Profit-Organisation Management, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Encouraging repeat customers

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: Overall it has been a satisfying experience.

Vorteile:

The Bonterra system is easy and fast to use. In addition if you experience difficulties with the program. The customer service team are easily accessible and helpful.

Nachteile:

The added cost in order to make product enhancements. For example if a program needs more data entries in order to be more efficient. The cost of adding the enhancement outweighs the benefit.

Antwort von Bonterra

letzten Monat

Hi Carmen, thanks for recommending our impact management platform and service! We're happy to hear Bonterra has positively impacted your workflow. We get your concerns about the costs for product enhancements and are always working to optimize our offerings for better value and efficiency. Our customer service team is here to support you, and we really value your feedback as it helps us improve.

Rickie
Intake in USA
Non-Profit-Organisation Management, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Intake Specialist

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: Easy to input new data. Customized folders for specific information needed for clients.

Vorteile:

Amendable for customization for intake needs

Nachteile:

transfer of information is not as easy as data input

Antwort von Bonterra

letzten Monat

Thank you for your detailed feedback on Bonterra Impact Management! We're delighted to hear you find the customization features beneficial and will pass along your comments about the transfer of information to our development team for future improvements.

Kristin
Impact Manager in USA
Non-Profit-Organisation Management, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Very poor customer service & technical support after implementation

3,0 letztes Jahr

Kommentare: Around 7 months into our contract with Apricot, one feature that was core to our operations - the scheduler - stopped working. Two months later, not only is that feature not working but all points of contact in customer success and support have stopped offering updates or support. We requested a credit, which they denied, saying that they are covered by the contract if something like this happens. We have been continually passed around with no single point of contact. We are now in the process of involving our attorney.What is frustrating is that we work for a grassroots nonprofit, and provide services for free to people in need. We go above and beyond for our clients, but yet we cannot get the same service in return from a for-profit organization.

Vorteile:

- Implementation team very thoughtful and helpful at designing workflow for our unique needs

Nachteile:

- Support and customer "success" team responses are not helpful

Antwort von Bonterra

letztes Jahr

Hello! I first want to thank you for being an Apricot customer. We greatly appreciate your business and want to acknowledge your experience using our products. It's really terrific to hear that your implementation was successful and that we were able to help you accommodate your unique workflow needs. As far as having being dissatisfied with customer support, we're sorry to hear that we missed the mark and appreciate you bringing this to our attention. We take customer feedback seriously and are committed to making things right. Our Director of Customer Success would be happy to speak with you. Could you please send me an email or reply here so we can set up a convenient time that works for you? Thank you for your patience and understanding! We hope to have the opportunity to turn your experience around. Kind regards, Kathleen

Leslie
Work Incentives Coordinator in USA
Informationsdienst, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Bonterra review

4,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: My overall experience has been okay. It was much better after switching from ETO to Apricot.

Vorteile:

I like the ease of use and it is easy to learn.

Nachteile:

I don't like when it pops up with an error message, but then won't clear that message to reload.

Antwort von Bonterra

letzten Monat

Hi Leslie, we're so pleased to hear Bonterra Impact Management has been easy for you to use. Thank you for choosing our platform and for the valuable feedback - it means a lot!

Michelle
Refugee Employment Supervisor in USA
Non-Profit-Organisation Management, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Bonterra usage review

4,0 letzten Monat Neu

Kommentare: When I did use it, I thought it was very user-friendly. I only wish it had the ability to open multiple client profiles at once so you could work simultaneously between clients.

Vorteile:

The platform was developed based on the need of information captured specifically for each program. It was mainly used for case noting but certain criteria needed to be displayed for monitoring and reporting purposes, and it was easily developed to show/display those items. I also liked the format in which case notes were printed.

Nachteile:

I wish the navigation from screen to screen was at a much faster pace.