Apricot Social Solutions

Was ist Apricot Social Solutions?

Apricot ist eine sichere, flexible und nutzerfreundliche Fallmanagementlösung für gemeinnützige Organisationen jeder Größe. Die umfangreiche Plattform umfasst: Eine sichere, cloudbasierte Fallmanagementdatenbank. Best-Practices-Module mit Formularen und Berichten für alles, von Spendenden über Freiwilligenmanagement bis hin zur Programmleistung und Ergebnisverfolgung. Funktionen, die speziell für gemeinnützige Organisationen wie Empfehlungsprogramme entwickelt wurden, um den Programmverlauf und den Workflow für eine optimierte Datenerfassung zu verfolgen. Und so viel mehr!

Wer verwendet Apricot Social Solutions?

Human Services, Opferbetreuung, Kinder- und Familiendienste, Stiftungen, religiöse Dienste, Gastronomie, Senioren-, Personal- und Entwicklungsdienste und mehr.

Wo kann Apricot Social Solutions bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Social Solutions
  • 2000 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Social Solutions
  • 2000 gegründet
  • Telefon-Support
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Englisch

Apricot Social Solutions – Videos und Bilder

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Apricot Social Solutions Funktionen

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Beurteilung-Management
  • Dokumentenmanagement
  • Empfehlungs-Management
  • Fall-Aufzeichnungen
  • Fall-Management
  • Formularverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kundenmanagement
  • Programm-Management
  • Self-Service Portal
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Workflow-Management
  • Zielsetzung / Nachverfolgung
  • für gemeinnützige Organisationen

Alternativen für Apricot Social Solutions

Verbringe mehr Zeit mit deinen Patienten, nicht mit deinem EMR.
Fallmanagementlösung, die Human Services und Agenturen dabei unterstützt, Kundschaft zu verwalten, Services nachzuverfolgen und die Auswirkungen auf die Gemeinschaft zu bewerten.
Valant-EHR- und Practice Management Suite für Verhaltensmedizin gibt Kliniker*innen Tools zur Verbesserung der Patient*innenversorgung und zur Umsatzsteigerung an die Hand.
CareLogic ist ein nutzer*innenfreundliches elektronisches Patient*innendatensystem (EHR), die für Verhaltensmedizin- und Human Services-Organisationen entwickelt wurde.
ETO is a comprehensive outcomes and case management tool for large nonprofits, government agencies, and community collaboratives.
Speziell fürs Human Services entwickelt, mit konfigurierbaren Formularen, Calendering und Sicherheit auf Unternehmensniveau.
Gehen Sie neue Wege im Vertrieb – mit der weltweit führenden CRM-Lösung. Verwalten Sie jede Phase Ihrer Kundenbeziehun. Erfahre mehr über Salesforce Sales Cloud
Als vertrauenswürdiger Marktführer in Analysen hilft Tableau Menschen und Organisationen dabei, sich mehr auf Daten zu verlassen. Erfahre mehr über Tableau
Zahlungsverarbeitungstool, mit dem Sportteams Online-Transaktionen durch automatisierte Zahlungen und Erinnerungen durchführen können.
A flexible fully-featured case management system on the Salesforce platform, designed to drive radically better social impact.
Integriere das Spender- und Freiwilligen-/Eventmanagement in NewOrg und schaffe neue Möglichkeiten der Mittelbeschaffung auf der Grundlage des Engagements von Interessengruppen.
Transform lives and streamline day-to-day processes of your organization.
ClientTrack is a case management system where organizations intake, assess, refer, and report on client behavior and program efficacy.

Bewertungen über Apricot Social Solutions

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,9
Benutzerfreundlichkeit
3,7
Kundenservice
3,6
Funktionen
3,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
29%
4
46%
3
13%
2
7%
1
6%
Cary
Inside Program Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Non-Profit-Organisation Management, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Apricot Reviewed by Staff Using for Re-Entry Ministry

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Would definitely recommend for those in Re-Entry ministry. It has enabled us to serve our participants better. Just know that you will need another platform for CRM work.

Vorteile:

It is a great tool for case management. It allows us to track many data points, keep updated records and next steps for participants.

Nachteile:

It would be great if it also had CRM functions. The infrastructure is there under the hood, but not easily customizable to track various donor interactions, merge with mail chimp, etc.

Melanie
Director of Performance and Human Capital in USA
Psychische Gesundheitsfürsorge, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Completely Customizable and Easy to Use!

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: We are a non-profit working in the public behavioral healthcare system. We provide broad range of services from a drop-in center to supporting people in jail to Medicaid-billable behavioral health services. This system does everything we need it to, and everything our funders require of us. I love being able to manage this system myself, create my own forms and reports, and structure it the way that works best for us. When needed, there is also have a great customer service team available. I have worked with other data systems before but have no formal training. You don't need to with Apricot, it is intuitive and easy to use.

Vorteile:

I can easily create my own custom forms from scratch, click and drag report-writing is simple and robust, and customer support is available to live chat anytime during business hours. Employees rave about how much easier Apricot is to use than other client data systems and EHR software they have worked with at previous employers.

Nachteile:

There are some features that have been "coming soon" for quite a while. I wish they would come sooner.

Rebekah
Director of Quality Improvement in USA
Bürgerliche & soziale Einrichtungen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Apricot Review

3,0 vor 6 Monaten

Kommentare: We seem to run into issue after issue with the system- many errors and limits with using features because they are not functioning properly. We do not get timely help with fixes and end up waiting a long time to be able to roll things out. Even things as simple as forms have been delayed months because there are errors that are not getting fixed.

Vorteile:

We have received great customer service from our Advanced Support Consultant. I like that we can make changes to forms and implement new processes on our own.

Nachteile:

It does not function nearly as well as we were told through the sales process. It seems Apricot is better suited for smaller agencies, as we have been told that many of the issues are because of the size of our system. It seems Social Solutions is more focused on growing their business rather than ensuring the product they have functions appropriately.

Jenny
Director of Research Impact Evaluation in USA
Immobilien, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Easy to Use and Very Customizable

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: This solved a huge reporting problem for us as our old software did not allow custom reports.

Vorteile:

The best part about Apricot is how customizable it is - even for a non-technical person (like me) I am able to implement customized forms and reports.

Nachteile:

Connect features (where clients fill out paperwork directly) rely on client email addresses. This could be improved if it accepted usernames or cell numbers (not all my clients have email addresses). In addition, there are 3 ways to track groups attendance right now in Apricot (all reported separately) with different functions - this is a bit confusing and I wish was better integrated.

Elizabeth
COO in USA
Bildungsmanagement, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Customizable but clunky

4,0 vor 6 Monaten

Kommentare: We've worked with very helpful individuals. Unfortunately, our account support team has changed MANY MANY times. I often don't know who to call for questions and feel like I'm reexplaining our program/needs over and over and over again. Additionally, billing & payments have had a few errors multiple times. I had to point out a pretty obvious error in our invoices and am still waiting on a credit payment.

Vorteile:

I really liked the ability to customize the software and change fields, forms, & reports. The report feature is also very nice. I like that Apricot is consistently improving as well.

Nachteile:

Although it is customizable, there seem to be some limits or unintended side effects of some customizations. It feels like our administrators need to build EVERYTHING from the ground up instead of being able to customize or change some standard or basic systems (forms, sites/programs, & reports).