Was ist CDK Drive?

CDK Global bietet integrierte Technologielösungen für mehr als 26.500 Automobil-, Nutzfahrzeug-, Motorrad-, Marine-, Freizeitfahrzeug- und Schwermaschinenhändler in Nordamerika, Europa, dem Nahen Osten, Afrika, dem asiatisch-pazifischen Raum und Südamerika an. Mit über 100 Ländern, die weltweit vertreten sind, erleichtert es CDK-Händlern wie dir, messbare Ergebnisse zu erzielen und in jedem Bereich des Betriebs zusätzlichen Profit zu erzielen.

Wer verwendet CDK Drive?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Wo kann CDK Drive bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • CDK Global
  • 1974 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch, Französisch

CDK Drive Kosten

Startpreis:

Nicht vom Anbieter bereitgestellt
  • Keine kostenlose Testversion
  • Keine Gratisversion

CDK Drive bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Über den Anbieter

  • CDK Global
  • 1974 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch, Französisch

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CDK Drive

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CDK Drive Funktionen

  • Berichterstattung / Analyse
  • Buchhaltung
  • Dokumentenmanagement
  • Finanzierungsmanagement
  • Für Automobilhändler
  • Inventarverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendienst
  • Mietverträge nachverfolgen
  • Verkaufsflächenmanagement

Alternativen für CDK Drive

Dealer management, digital retailing, and accounting software for growth minded regional and independent dealerships.
See how to transform your Automotive business with the #1 CRM.
On-premise and cloud-based platform that helps auto dealerships improve workflow processes using time tracking, reporting, and more.
Dealership-Management-Software mit Modulen, die dich bei der Verwaltung von Verkauf, Kunden, Beschaffung, Inventar und Finanzen unterstützen.
Umfassende DMS-Software für unabhängige Autohändler*innen mit Bestandsverfolgung, Kundendatenbank, Kreditauskunft und Formularen.
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Die Lösung hilft Autohäusern, in einem digitalen Zeitalter erfolgreich zu sein, indem sie ihnen die Technologie zur Verfügung stellt, die sie benötigen, um ihre Kunden effizient zu bedienen.
Windows-based dealer management system, integrates vehicle sales, parts, service, CRM, financials. English, Spanish, Chinese available.
Integrated dealership management system that offers CRM, POS, work order management, purchasing, inventory, financials and F & I.
Provides support for sales, inventory, forms, buy-here pay-here, payments and used car lot management.

Bewertungen über CDK Drive

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,9
Benutzerfreundlichkeit
3,7
Kundenservice
3,6
Funktionen
3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

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Shane W.
Shane W.
Service Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy to use

5 vor 4 Jahren

Kommentare: East to multi task and has great report generator.

Vorteile:

I love that you can switch easily from task to task. When constantly multitasking it makes it easy to move from one item to another.

Nachteile:

The only concern is you have to pay for any kind of changes that you have to make to forms. It just seems like every little thing is an extra charge.

Verifizierter Rezensent
Implementation Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A Robust System

4 vor 4 Jahren

Kommentare: I use CDK Global on a weekly basis to support my customers, and I have found that it is the most user friendly tool out of its competition.

Vorteile:

I specifically like case management section in DealerSuite, I can quickly search all of my open cases by a specific date range, or just all of my cases since I started using the software. Additionally, once you click on a case to review it, CDK does a great job of neatly organizing the case notes in a manner that creates a simple environment that is easy to read. Their support is extremely helpful and everyone I have worked with their truly seems to want to help resolve your issue, and also recommend more efficient ways at tackling tasks in the system.

Nachteile:

The only difficulty I have with this software is that it is only accessible via Internet Explorer. As an employee of a company that uses Mac products exclusively, this presents a large problem as Internet Explorer is not available to Mac users, so I have to use a 3rd party application that runs through Chrome and immitates IE. I would have no complaints whatsoever if CDK was able to make their software usable on Chrome!

John a. H.
General Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Maritime Wirtschaft, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

For the money they need to do much, much better

3 vor 3 Jahren

Kommentare: Over the years I have gotten to know a lot of the folks out in Utah, many are still there some are gone. They try, but they need to get out of the building and go out and see how a busy dealership really works. And, most of all they need to make fixes, updates and changes faster. It takes them years to fix simple things. And, they have become GREEDY as hell, they are way too expensive and getting worse. If I could find a more reasonably priced application I will be gone soon.

Vorteile:

Back what I was first looking for a complete Marine Dealership package they were the best I found, I have not looked since 2002. Right now I still like their Repair Order module, as well as their Parts handling. I don't personally work much with their Boat Sales module, but I don't get any complaints about it.

Nachteile:

They have just missed to many little things, and cannot seem to make changes in any kind of decent time frame. They also do not have simple utilities for canceling or editing data. Everything you need to change has a time consuming "Back out" routine, their is no simple "Delete" They do not give the end user enough control over what fields display on the initial screens, and who ever designed the rental module has no clue regarding renting storage space, only things like boats or PWC's.

Antwort von CDK Global

vor 10 Monaten

Thanks for the review and comment. At CDK we are always striving to improve the user experience. We will take these comments to help us understand and make improvements to our platforms and services. To deliver the highest level of support, we're making it easier to contact us. You can reach us instantly by phone at (866) 668-5394 Automotive & Heavy Truck Support Hours are Monday through Friday, 7:00 a.m. 10:00 p.m. ET, Saturday, 7:00 a.m. - 8:30 p.m. ET, and Sunday, 10:30 a.m. 7:30 p.m. ET.

Geoffrey R.
Service Manager in USA
Automotive, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Everything in One Program!

5 vor 3 Monaten

Vorteile:

We use CDK for everything at our dealership. It is the best product out there!

Nachteile:

Does get a little pricey. If you want additional options, you will have to pay for it.

Antwort von CDK Global

vor 3 Monaten

Hi Geoffrey, Thank you for taking the time to provide feedback with your experience with CDK. We are glad to see your experience overall has been positive. As always, if you need anything our support team is available to you. Thank you! CDK Global

Emily C.
BDC Service Representative in USA
Automotive, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Very Simple and Easy to Use

4 vor 6 Monaten

Vorteile:

Simple commands, will kick back any errors, as long as everything is correctly entered you shouldn’t have many problems

Nachteile:

Always needing to have caps lock on. If you write in lowercase it’ll kick the prompt back. Will print multiple copies even if you only need the customer copy which wastes paper.

Antwort von CDK Global

vor 6 Monaten

Hi Emily, Thank you for taking the time to provide feedback with your experience with CDK. We are glad to see your experience overall has been positive. As always, if you need anything our support team is available to you. Thank you! CDK Global