CDK Global

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von CDK Global

Was ist CDK Global?

CDK Global bietet integrierte Technologielösungen für mehr als 26.500 Automobil-, Nutzfahrzeug-, Motorrad-, Marine-, Freizeitfahrzeug- und Schwermaschinenhändler in Nordamerika, Europa, dem Nahen Osten, Afrika, dem asiatisch-pazifischen Raum und Südamerika an. Mit über 100 Ländern, die weltweit vertreten sind, erleichtert es CDK-Händlern wie dir, messbare Ergebnisse zu erzielen und in jedem Bereich des Betriebs zusätzlichen Profit zu erzielen.

CDK Global – Details

CDK Global

http://cdkglobal.com

Gegründet 1974

CDK Global – Preisübersicht

CDK Global bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für CDK Global findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

CDK Global Funktionen

Autohandel Software
Buy-Here Pay-Here Händler
Dokumentenmanagement
Finanzierungsmanagement
Gebrauchtwagenverkäufer
Inkasso-Management
Kontakt-Datenbank
Kundendienst
Mietvertragsverfolgung
Neuwagenverkäufer
Rechnungsführung
Webseitenintegration
Ballast-Tabelle
Boot-Wartung
Hafen-Management
Rechnungsführung
Routing
Speicherverwaltung
Terminplanung
Verwaltung der Schiffsbesatzung

CDK Global – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 46 Nutzerbewertungen

Gesamt
3.8/5
Benutzerfreundlichkeit
3.6/5
Kundenservice
3.6/5
Funktionen
3.7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.5/5
Shane W.
Service Manager
Automotive
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.5.2018

"Easy to use"

Kommentare: East to multi task and has great report generator.

Vorteile: I love that you can switch easily from task to task. When constantly multitasking it makes it easy to move from one item to another.

Nachteile: The only concern is you have to pay for any kind of changes that you have to make to forms. It just seems like every little thing is an extra charge.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.5.2018
Michael M.
SHOP OPERATION MANAGER
Automotive, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.11.2019

"Dated but still better than reynolds "

Kommentare: coming from Reynolds and Reynolds I found cdk to be much easier to use and easier to train on. most functions can be learned within a week and remembered easily. the ability to do 1 task multiple ways has been both good and bad as sometimes one way is pref and easier but not loved by others which can cause some disruption. the platform works pretty well with other software like wi advisor and standalone kiosk so integration of other software appears to be easy which is helpful.

Vorteile: multiple functions, easy to use platform, ease of data entry, doesn't require a pw change every 15mins.

Nachteile: sometimes less is more and this platform can sometimes have issues were there are more than 1 way to do something or one option or data ref is almost identical to another and you have to go back and fourth and switch out and sometimes you don't realize it until you've gone too far so you have to start over. when issues arise cdk support can be long and drawn out with long wait times to speak to someone.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.11.2019
Larry H.
IT Director
Automotive, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.11.2019

"CDK Global Review"

Kommentare: Aside from some support delays, CDK Global runs smoothly for all of our locations.

Vorteile: After the system is up and running it is very easy to navigate and get custom reporting. Creating new and managing existing user accounts is also very easy to do.

Nachteile: Sometimes it is a pain working with support as you will wait for a very long time with no responses. Also adding new functions for a user can be a pain if you don't know the exact code.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.11.2019
Verifizierter Rezensent
Assistant Manager
Automotive, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.12.2019

"CDK has multiple functions"

Kommentare: We use CDK all day every day. If you need a better setup to integrate all of our business areas into one that will communicate and become more user friendly, I am sure that CDK will be able to make it work.

Vorteile: CDK is a VERY LARGE platform. It can do just about anything in any area of a business from inventory to finance.

Nachteile: It is too big with too many divisions and sometimes can work together in its own system. If it crashes, we are out of luck and can't function because soo many functions are tied together.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.12.2019
Chase C.
Corporate Controller
Automotive, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    1/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.10.2019

"Large Market Share and No Innovation - Poor Service"

Kommentare: They are only a means to an end. We have been on the lookout for other DMS softwares to move forward with for years now. We are only waiting for our current contract to end.

Vorteile: CDK is a means to an end. We need an auto-dealer specific software and CDK just happens to be the one we signed up with 5 years ago. It helps us get what we need to done.

Nachteile: There has been little to no innovation and their customer service is horrible. It's impossible to get anyone on the phone to help resolve issues and their chat/message service is horribly slow and the people they have serving you don't know the product and can't help and just end up "escalating" the matter to someone higher up than them which then could take days longer to get a response. They lock you in to multi-year contracts because they are large and hold a lot of the market share.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.10.2019