GoServicePro

von GoServicePro

4.5 / 5 3 Bewertungen
GoServicePro

Wer nutzt diese Software?

GoServicePro is field service scheduling software for HVAC, plumbing, electrical, and other types of field service businesses to manage scheduling, dispatch, customers, and parts.

Durchschnittliche Bewertung

3 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 3 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 45,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • GoServicePro
  • http://www.goservicepro.com
  • Gegründet 2001

Über GoServicePro

Founded by field service experts in 2001, GoServicePro offers solutions that enable end-to-end field service operations. Our comprehensive suite of integrated products provides intelligent and automated field service scheduling, partner management and real-time wireless communications for mobile field service resources. GoServicePro is a bundled solution that is comprised of modules that can be implemented individually or as an integrated solution to enable all elements of a service business.

GoServicePro Funktionen

  • Angebote / Schätzungen
  • Aufgabenmanagement
  • Bestandskontrolle
  • Job-Management
  • Kundendatenbank
  • Routing
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Vertragsmanagement
  • Vorbeugende Wartung
  • Wiederkehrende Termine
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Elektronische Unterschrift
  • Inventarverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Routing
  • Stempeluhr
  • Terminplanung
  • Versenden
  • Vertragsmanagement
  • Zahlungseinzug im Außendienst
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Bestandskontrolle
  • Call-Center-Management
  • Job-Management
  • Job-Nachverfolgung
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Routing
  • Self-Service Portal
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Vertragsmanagement

Die hilfreichsten Reviews für GoServicePro

Great Field Service Management Software

Mit Google übersetzen Bewertet am 11.3.2015
Brendan C.
Manager
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: We switched over to GoServicePro about a year and a half ago. We had used several other field service management programs in the past, and were getting frustrated by the lack of support and promises that never came true. GoServicePro seems to have everything we could dream of all in one, and we've never been happier with a piece of software. Pros:
- Preventative Maintenance. This allows us to set up reoccurring work orders for the future, which can then be auto assigned.
- QuickBooks Integration. All of our invoices and billing we do in GoServicePro is able to quickly be transferred over to Quickbooks.
- Helpful Customer Support. Whenever we have a question they have been very fast and helpful.
- Out of Service Mobile Devices. When we have techs go out into the field, there is a moderate chance they will be out of a service area on our Verizon data plan. GoServicePro's app still allows the techs to work while in an area without service, and then automatically sinks back up to the cloud when they return to an area of service.
Cons:
- The only one I can think of is that their browser requires internet, but this is the case for all other field service software that we have looked.
Overall:
Everyone in our office and in the field loves using GoServicePro!

ServicePro is easy to use but not very user Friendly

Mit Google übersetzen Bewertet am 8.2.2018
Shekhar S.
Manager
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
3/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Make it more user friendly for Business Users.

Vorteile: It is a great tool for the IT departments to use. It even saves details from Email sent by creator.

Nachteile: It is not very user friendly for business users. Only the ticket requestor on business side can update the ticket without any help from the IT Help Desk.

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