TrueCommerce EDI Solutions

Was ist TrueCommerce EDI Solutions?

TrueCommerce EDI Solutions ist ein EDI-Anbieter mit einer Plattform, die echtes One-Stop-Shopping und alles, was dein Unternehmen für EDI-Konformität benötigt, anbietet. Erschwinglich, robust und einfach zu bedienen. Das Kernsoftwareprodukt, TrueCommerce EDI Transaction Manager, unterstützt jeden Handelspartner mithilfe von ANSI-ASC-X12-EDI-Standards auf einfache Weise und konvertiert Geschäftsdokumente wie Bestellungen und Rechnungen in ein EDI-kompatibles Format.

Wer verwendet TrueCommerce EDI Solutions?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Wo kann TrueCommerce EDI Solutions bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • TrueCommerce
  • Ansässig in Seven Fields, USA
  • 1983 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Irland, Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • TrueCommerce
  • Ansässig in Seven Fields, USA
  • 1983 gegründet
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Englisch

TrueCommerce EDI Solutions – Videos und Bilder

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28,00 $/Monat
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TrueCommerce EDI Solutions Funktionen

  • API
  • AS2-Protokoll
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Datenbank-Unterstützung
  • Datentransformation
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • Inventarverwaltung
  • Kommunikationsmanagement
  • Kundenhistorie
  • Lieferanten-Management
  • Management by Exception
  • Mehrfache Format-Unterstützung
  • Rechnungsmanagement
  • Versand-Management
  • Versandetiketten

Alternativen für TrueCommerce EDI Solutions

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Bewertungen über TrueCommerce EDI Solutions

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

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1
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Verifizierter Rezensent
Accounting Specialist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Tabak, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

True Commerce EDI Solutions

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We deal with high volume customers in our business so utilizing a software system like True Commerce EDI Solutions allows us to manage out time more efficiently. Rarely do we have any changes to make to our EDI mapping once the customer has been established, so the process flows very soothly.

Vorteile:

I love the ease of receiving and transmitting EDI files from and to customers. It is also so very time saving to have the ability to transfer orders directly into Quickbooks. When you're dealing with a large customer like Walmart or McLane, you can receive and process large orders quickly.

Nachteile:

I have experienced issues with mapping which can be frustrating and time consuming to figure out. It's best to have EDI pros on either side of the transaction to help it flow smoother when issues pop up.

Sylvia
Sales coordinator in Kanada
Essen & Trinken, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Always glitches

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: The real benefit is in the time and frustration savings of entering orders and ASN's by hand

Vorteile:

Ease of use, the importing of hundreds of orders has saved us mega time

Nachteile:

very hard to integrate the mapping, this should be able to be done by an individual. I shouln't have to hire a professional ant rediculous hourly rates

Michael
President in USA
Bekleidung & Mode, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Worst customer service I've ever experienced

3,0 vor 5 Monaten

Kommentare: automation of order processing. I purchased their Transaction manager as well as their Pack and Ship software.

Vorteile:

I love the software when it works. However setting up the system and fixing any issues is near to impossible. Their support department is split into multiple departments, so if you call in no one can actually help you because "thats not their department". As a user I know more information about their system then most of their customer service reps that answer the phone (which is not much). Sales reps over sell their quality of customer service and give false information about how easy integration is. I dont mind running into issues, thats expected with software. But the lack of help you get when something does go wrong is brutal. They have one or 2 people on the team that actually know how to help and if you get in touch with them KEEP THIER DIRECT CONTACT INFO!

Nachteile:

customer service and integration specialists. It took over a year to integrate their "pre built connections", like amazon seller central, walmart marketpalce, and shopify. Once I signed the contract to start implementation in May 2020, it took 4 months for a rep to actually reach out and begin the project. I told them i had a deadline of November 2020 to be fully integrated...that did not happen. Fast forward to Nov. 2021 I finally have my trading partners set up but not all of them are complete. Integration team has stopped following up with me.

Erin
office manager in USA
Essen & Trinken, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

A solid, upfront, and useable solution!

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Their many E-learning videos and other resources on navigating their EDI solution.

Nachteile:

The second time we needed to add a partner, the customer service was completely unhelpful. This second partner was a completely different set-up from the first, and while our first set-up was so helpful to the point of practically doing the work for us, it made it very difficult when the second time around our customer service rep expected us to know and understand set-up details of EDI. We were given the bare minimum in service.

Pauline
Key Account Fulfillment Coordinator in USA
Lagerung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good to Great Product

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: The integration between True Commerce and our Accounting Package - NetSuite. Not having to manually enter Sales Orders/Customer PO's is a massive time saver along with not having to manually create an ASN.
Again, Customer Support - fabulous

Vorteile:

Ease of use. Somewhat intuitive. Customer Support is outstanding.

Nachteile:

Still glitches with printing UCC labels. That is a bit frustrating.