Wer nutzt diese Software?

Die Hauptkunden sind Schulsysteme, Krankenhäuser und Unternehmen mit mehreren Endnutzern und Büros oder mehr als einem Standort.

Durchschnittliche Bewertung

8 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 79,99 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Think Tank Software
  • http://www.thinkhelpdesk.com/
  • Gegründet 1990

Über Think Help Desk

Erschwinglich
Anpassung
Automatisierter Workflow
Sicher, cloudbasiert
Kostenloser Support
Tägliche Back-ups
Vollständiger Asset-Tracker
Checkliste basierend auf Ticketkategorie
Feedback-System für geschlossene Tickets und ein Quick-Quote-Tool für Anbieter

Think Help Desk Funktionen

  • Automatisiertes Routing
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail-Integration
  • Echtzeit-Chat
  • IT-Asset-Management
  • Kundenspezifisches Branding
  • Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Netzwerküberwachung
  • Self-Service Portal
  • Ticket-Management
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Warnungen / Eskalation
  • Wissensbasis-Management

Die hilfreichsten Reviews für Think Help Desk

It took us off the paper merry-go-round.

Bewertet am 23.6.2017
Mike S.
Tech Consultant
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The biggest is it took us off the paper ticketing system which was a real headache.

Vorteile: I like the ability to notify all concerned parties with one ticket input. It took us off the merry-go-round of getting lost or never put in.

Nachteile: The reporting sometimes will not give all that is needed with out tweaking it or jumping to a few different settings.

Antwort des Softwareanbieters

von Think Tank Software an 26.6.2017

Thank you for the feedback. We are in the process now of upgrading our back end to support more custom exports and reporting. Please feel free to email any requests for reports and I will gladly add them to our list.

This organization is super to work with!

Bewertet am 29.6.2017
Rhonda F.
Data Specialist
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Better tracking and assigning of help desk tickets for both our technology and maintenance departments. Better asset tracking for technology department.

Vorteile: The tool is easy to use and is way more cost-effective than most other similar tools. Really like the ability to set up categories and/or buildings so that tickets can be emailed to specific support staff (e.g., Joe handles building X so emails are sent to Joe every time a ticket is entered for building X). Also really like the Asset tracking tool.

Nachteile: Users aren't comfortable enough with the systems admin functions to take on the processes of adding new accounts.

Antwort des Softwareanbieters

von Think Tank Software an 29.6.2017

Hi Rhonda! Thank you for the Feedback! I will personally create a training video to help with the adding new accounts to help make your users more comfortable.
Again, Thank you for the valuable feedback!

We have used this Help Desk for many years and have been overall, very impressed. Great product!

Bewertet am 26.6.2017
Jayne B.
Technology Director
Bildungsmanagement, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Very easy to use for staff and support staff as well. Reports are fast and easy to create. Issues are resolved quickly and efficiently.

Nachteile: NO APP! We have been asking for this for YEARS! I feel like the software is stagnant and nothing has been done to improve the software/program for many years now.

Antwort des Softwareanbieters

von Think Tank Software an 26.6.2017

Thank you for the feedback. We are in the process now of upgrading our back end to support mobile app versions!

Works as we need it to.

Bewertet am 26.6.2017
Christopher R.
Network Administrator
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Ease of use for employees to submit tickets and for the administrators to look at work orders and complete when finished.

Nachteile: Search capability needs to be improved for easier and more granular search. An app would also be extremely helpful to those of us who use it on our phones on a regular basis.

Antwort des Softwareanbieters

von Think Tank Software an 26.6.2017

Thank you for the feedback. We are in the process now of upgrading our back end to support mobile app versions!

Wonderful customer support

Bewertet am 31.1.2018
Lisa O.
lead computer tech
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Software is easy to use and understand. The management side is easily maintained. User have no trouble filling out work orders and submitting them.

Nachteile: Would be nice if there was a phone app available, I have several schools in my district not always convenient to locate a PC to use when away from my office

Antwort des Softwareanbieters

von Think Tank Software an 1.2.2018

Thank you Lisa for your support. Our mobile app is on the road-map for development.

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