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Was ist Floranext?

POS-Software, Website und Hochzeits-/Event-Vorschläge für Floristen, mit schneller Einrichtung. Erbaut von Floristen, für Floristen.

Rationalisiere dein Blumengeschäft und erstelle in wenigen Minuten eine schöne Floristen-Website mit einer gehosteten, E-Commerce-fähigen Website, die speziell für die Blumenindustrie entwickelt wurde.

Mit der Floristensoftware kannst du deine Produkte organisieren, ein individuelles Schaufenster erstellen, Bestellungen verfolgen und beantworten und mehr – alles über eine einfache und leicht zu bedienende Nutzeroberfläche. Mit 14-tägiger kostenloser Testversion.

Wer verwendet Floranext?

Entwickelt für Floristen und Blumenläden – optimal für unabhängige Floristen und große Ketten gleichermaßen.

Du bist nicht sicher, ob Floranext das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Floranext

Floranext

4,7 (71)
29,99 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
43
2
4,8 (71)
4,7 (71)
4,7 (71)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
0,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
369
14
4,0 (1.032)
4,1 (1.032)
3,8 (1.032)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Floranext

Odoo
Am besten bewertete Funktionen
Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
Kanban-Tafel
Kontrolle des Genehmigungsprozesses
BloomNation
Am besten bewertete Funktionen
Kreditkartenbearbeitung
Verkaufsberichte
Zahlungsabwicklung
Adobe Commerce
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Einkaufswagen
Website-Management
QuickBooks Payroll
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Lohn-und Gehaltsabrechnung-Reports
Überweisung
Square Point of Sale
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
Hana POS
Am besten bewertete Funktionen
Angebotserstellung
Kreditkartenbearbeitung
Schaft-Zählung
Shopify
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Einkaufswagen
Mobiler Zugriff
FloristWare
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Acumatica Cloud ERP
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Auftragsmanagement
Hauptbuch

Bewertungen über Floranext

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
87%
4
4%
3
3%
2
3%
1
3%
Rachelle
Florist in USA
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Made a huge difference in my business

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: Wonderful experience overall. I am a happy client.

Vorteile:

The fact that they do most of the things for you. And above all they really put your name out there.

Nachteile:

Customer service could be improved for when you need immediate assistance but can’t complain. I

Shawn
Manager/Floral Designer in USA
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Very happy with Floranext and It's Features

5,0 vor 11 Monaten

Kommentare: We have had nothing but great results with Floranext. We are no longer a wire service and have done less work but better quality arrangements offered now. All money is coming to us instead of wire fees.

Vorteile:

Very easy to switch from our previous system. Love that we can email customers receipts and pictures with delivery confirmations.

Nachteile:

Wish we could change up website design more. We have access to change out products and banners but like to change out style every now and then.

Kathryn
owner in USA
Bildende Kunst, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Unorganized Template, Too much scrolling, Clumbsy features

2,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Retail florist

Vorteile:

It would interface with our current operating system. But that's about it. I didn't have room enough on the least liked to I am writing it here. The template is badly designed. The order form is floating in air on the page. Constantly having to go to the computer to show the employees where to put the information in. Too much scrolling and searching to fill order page on the order forms and drop down window. The customer's total shows up in white against a orange capsule at the bottom that you have to scroll to. Very hard to see. Looking for another POS. That's how I found this page.

Nachteile:

Bad placement for filling forms. A lot of little annoyances like the back button doesn't take you to the previous page. Too much scrolling and searching to fill order page. Can't send email receipts on the accounts page. Doesn't take payment on event page or partial payments. I've sent detail information as to what changes need to be made and they are always changing it but adding unnecessary features and not fixing the basic problems.

Robin
member in USA
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Go with Floranext, you don't need to try any others! (like I did)

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: I started out with floranext several years ago, I love the look of their site and the ability to change and add product, pictures and they are very good about adding pages for you. I swithched to Hana because it had a few more integrations (like sending delivery routes to our drivers phones, and allowing them to update deliveries in real time plus a few other options that Floranext did not have. After a little over a year I switched back to Floranext mainly because it was less hassle( there always seemed to be an issue with one thing or another). And I can't tell you how much happier I am and also my employees.

Vorteile:

The ease of using the platform and introducing it to new employees, it integrates well with Quickbooks, and the proposal section is alos very easy to work with and spits out a worksheet, a menu card and what needs to be ordered.

Nachteile:

The only problem I really had was connecting to Stripe, I ordered the wrong equipment by mistale and it took forever to fix it.

Ajeeta
Owner in USA
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Best software for florists.

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: It has been a pretty fulfilling experience overall. No floral software is perfect, but Floranext is the most perfect you will get.

Vorteile:

If there’s one thing I really love, it’s the wedding proposal section. It’s literally my favorite part of the whole software. The proposals come out so clean and professional. The whole interface is so user-friendly, I don’t even think it takes a whole onboarding session to understand it. If you play around with it, you’ll discover a lot at your fingertips. You will be happy with this if you’re a florist.

Nachteile:

There isn’t much freedom to have the website done to your own standards or do any back-end coding, and that is my only criticism. They have their own templates, and I truly wish one day Floranext gives us the option to seek website design services outside of them. I’m normally not into cookie-cutter looking websites, and even though I still get that vibe from our site, I hope they somehow implement that feature for florists in the future. Also, the email campaign I had started I was having problems with for the back end, in which I had requested help a lot for, but wasn’t getting the help I needed on a timely manner. Thankfully, [SENSITIVE CONTENT] helped me but it was over a month later.