Was ist Recurly?

Recurly, Inc. ermöglicht die Verwaltung wiederkehrender Rechnungen für Tausende von Unternehmen in den Bereichen abonnementbasierte SaaS, Web 2.0, Mobilanwendungen, Content und Publishing. Unternehmen wie Groupon, Salesforce, JibJab Media, Hubspot, GOOD.is, LinkedIn und DISH Digital nutzen Recurly, um wiederkehrende Rechnungen automatisch auszustellen. Seit der Einführung von Recurly im Januar 2010 wurde Abonnementabrechnung für Unternehmen in Nordamerika und der Europäischen Union bereitgestellt.

Wer verwendet Recurly?

Recurly, Inc. ermöglicht die Verwaltung wiederkehrender Rechnungen für Tausende von Unternehmen in den Bereichen abonnementbasierte SaaS, Web 2.0, Mobilanwendungen, Content und Publishing.

Wo kann Recurly bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Recurly
  • Ansässig in San Francisco, USA
  • 2010 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, Deutschland, Irland, Japan und 3 weitere

Sprachen

Englisch

Recurly Kosten

Startpreis:

149,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

Recurly bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Recurly ist ab 149,00 $/Monat verfügbar.

Preismodelle Kostenlose Testversion

Über den Anbieter

  • Recurly
  • Ansässig in San Francisco, USA
  • 2010 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, Deutschland, Irland, Japan und 3 weitere

Sprachen

Englisch

Recurly – Videos und Bilder

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Videos zu Recurly
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Recurly Funktionen

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • Abonnementverwaltung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Anmeldung / Onboarding
  • Anpassbare Rechnungen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Dashboard
  • Datensicherheit
  • Debit-/Kreditkartenverarbeitung
  • Drittanbieter-Integration
  • Kampagnenmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Mahnwesen-Management
  • Mehrere Währungen
  • Mehrere Zahlungsmöglichkeiten
  • Mobile Zahlungen
  • Nutzungsverfolgung/-analyse
  • Online-Abrechnung
  • Online-Zahlungen
  • PCI-Compliance
  • Rabattmanagement
  • Rechnungshistorie
  • Rechnungsverarbeitung
  • Self-Service Portal
  • Stornierungsmanagement
  • Wiederkehrende Rechnungen
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Zahlungsabwicklung
  • wiederkehrende Zahlungen mehrerer Zeiträume

Alternativen für Recurly

Chargify ist eine der führenden Plattformen für die Verwaltung wiederkehrender Abrechnungen und Abonnements.
Fusebill bietet eine flexible Abonnementabrechnungs- und Verwaltungssoftware, mit der Unternehmen jede Wachstumsphase skalieren können.
OneBill is your complete revenue management solution. It covers all aspects of your business from lead to cash. Start billing !
Dient der Verwaltung von Abonnements, der Zahlungsabwicklung, der Berichterstattung, der Abrechnung und Rechnungsstellung. Erfahre mehr über SubscriptionFlow
SaaS billing platform offering more flexibility and help to manage subscribers in real-time.
PayPal unterstützt über 17 Millionen Unternehmen mit Zahlungs- und Kreditlösungen.
Zoho Subscriptions ist eine Online-Abrechnung- und Abonnement-Management-Software für Dein Abonnement-Geschäft-. Erfahre mehr über Zoho Subscriptions
Nexway Monetize ist eine agile Zahlungs- und E-Commerce-Plattform. Erfahre mehr über Nexway
Steigere die Anzahl der Registrierungen und deinen Umsatz und führe deine Veranstaltungen mit einer vollständigen Palette von Online-Registrierungs- und Zahlungstools aus.

Bewertungen über Recurly

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
63%
4
33%
1
4%
Jack
Jack
VP, Customer Success in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Incredible Support

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: We've used Recurly to power our billing for over 5 years now and it's fully integrated into our systems and processes. We're big fans of the ease of use and bigger fans of the phenomenal support.

Vorteile:

While the features and ease of use are great, I'm most impressed with their customer service and ability to answer each question my team or I have quickly and thoroughly.

Nachteile:

No major cons I can think of. We're trying to integrate GoCardless and it's been a little clunky, but I don't think that's at the fault of Recurly.

Mark
Customer Service Manager in USA
Essen & Trinken, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A must for emerging subscription-based business model

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Recurly is packed with features. It's not the cheapest one in the market but it fulfills our need. There are some features we wish would be an add-on which will save us some dollars because we don't use it. The customer support is important to us and they are responsive and knowledgeable. There is a little learning curve when rolling this out to new hires.

Vorteile:

Besides integrating well with our existing tools. We are fond of Recurly because we can accommodate a wider reach of customers beyond month-to-month plans. The subscriptions can be customized the way we like it (think annual plans, prepaid plans, every other month, every three month-type of billing.) The invoicing feature allows our sales team to close deals without asking for upfront credit card information. Once accounts have been set up, we can always provide a specific link so customers can pay by themselves reducing the amount of people seeing their cards thus building trust.

Nachteile:

When processing a refund, it generates another invoice with a different invoice number. I think it would be better if the actual invoice will be updated to say "fully refunded/partially refunded" instead of creating another one. For security reasons, the software times out over a period of inactivity. When 2-step verification is enabled, it will always ask for it when you re-login...just a minor annoyance.

In Betracht gezogene Alternativen: Stripe

Gründe für den Wechsel zu Recurly: Stripe doesn't have a recurring feature and their invoicing solution isn't as user-friendly as Recurly.

Poohan
CFO in Neuseeland
Automotive, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Disappointing customer support

1,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

decent interface. good integration functionality although this breaks every so often.

Nachteile:

Customer service was disappointing at best. Charged us thousands of dollars for collecting on a single bill. We flagged this to them multiple times but got passed around 5 different customer support people and eventually told us that they wouldn't entertain our request. We have been a customer of theirs for over three years and its so disappointing to feel ripped off this way.

Bijay
Managing Director in Nepal
Bildungsmanagement, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Solid product but a bit expensive

4,0 vor 2 Monaten

Vorteile:

I've been using Recurly for billing and invoicing, as well as subscription management. Billing new customers is a lot easier when I can easily manage my recurring bills. Furthermore, Recurly offers a number of features such as customer service, reporting, payments processing, and more. They also have excellent customer service.

Nachteile:

The product is quite expensive and not affordable for startups

Edgardo
Operations Manager in USA
Verbraucherdienste, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Recurly Covers all your billing needs

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Recurly has the best subscription billing service that I have worked with (I have used several). Their costs are fair and as mentioned previously, the freedom I have to set up everything the way I want to based on my needs is the reason why we will continue to use this service.

Vorteile:

What I like the most about Recurly is the versatility, I have many options to send customized discounts, codes, create plans, edit renewals dates, process manual payments, send invoices, set up alerts, customize invoices and provide credits.

Nachteile:

If I can say anything that I don't like is that sometimes a pop-up comes up for support and gets in the way of me working when I'm not looking to contact support. I understand the platform is just letting me know I can contact support for any issues and how but for experience users that know how to do this already, it can just be a little annoying.