Was ist Rezdy?

Rezdy ist eine unabhängige Buchungs- und Vertriebsplattform für Touren und Sehenswürdigkeiten. Übernimm die Kontrolle über dein Unternehmen, indem du Online-Buchungen in Echtzeit durchführst, Ressourcen auf Knopfdruck verwaltest und dich mit einigen der weltweit größten Reisenetzwerke wie TripAdvisor und Expedia verbindest. Erhalte erstklassige Unterstützung von eigens für dich zuständigen Kundenerfolgsspezialist*innen, die dir helfen, deine Produkte, Preise und Kalender einzurichten. Finde heraus, wie Rezdy dir helfen kann.

Wer verwendet Rezdy?

Rezdy wurde für Touren-, Aktivitäts- und Sightseeing-Anbieter*innen sowie Unternehmen für Kreuzfahrten, Shuttlebusse, Charterservices und Autovermietungen konzipiert.

Rezdy – Details

Rezdy

2010 gegründet

Rezdy Kosten

Startpreis:

49,00 AU$/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Ja, Gratisversion verfügbar

Rezdy bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Rezdy ist ab 49,00 AU$/Monat verfügbar.

Preismodelle Kostenlose Testversion

Rezdy – Details

Rezdy

2010 gegründet

Rezdy – Videos und Bilder

Videos zu Rezdy
Rezdy Software - 1 - Vorschau
Rezdy Software - 2 - Vorschau
Rezdy Software - 3 - Vorschau
Rezdy Software - 4 - Vorschau
Rezdy Software - 5 - Vorschau

Rezdy – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • FAQ/Forum
  • Wissensdatenbank
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert
  • Mac (Desktop)
  • Windows (Desktop)

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation
  • Videos

Funktionen von Rezdy

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitätsmanagement
  • Angebote / Schätzungen
  • Angebotsmanagement
  • Anpassbare Berichte
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Content-Management
  • Drittanbieter-Integration
  • Dynamische Inhalte
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Daten
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Für Reisebüros
  • GDS-/OTA-Integration
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kanalmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Lieferanten-Management
  • Lieferanten-Management
  • Mehrere Währungen
  • Mehrsprachig
  • Multichannel-Management
  • Online-Buchung
  • Preis- / Margen-Management
  • Preismanagement
  • Provisionsmanagement
  • Rabattmanagement
  • Rechnungsmanagement
  • Reisemanagement
  • Reiseplan erstellen
  • Reservierung-Management
  • Reservierungs-Management
  • Richtlinien Managemen-
  • Sales-Pipeline-Management
  • Self-Service Portal
  • Statusverfolgung
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Vertriebsmanagement
  • Webseitenintegration
  • Website-Management
  • Zahlungsabwicklung
  • Zentrales Reservierungssystem

Siehe die vollständige Reisebürosoftware Liste

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitätsmanagement
  • Angebote / Schätzungen
  • Angebotsmanagement
  • Anpassbare Berichte
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • GDS-/OTA-Integration
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kanalmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lieferanten-Management
  • Lieferanten-Management
  • Mehrere Währungen
  • Mehrsprachig
  • Mehrtägige Buchungen
  • Online-Buchung
  • Paketerstellung
  • Preis- / Margen-Management
  • Preismanagement
  • Rabattmanagement
  • Rechnungsmanagement
  • Reiseplan erstellen
  • Reservierung von Akitivtäten
  • Reservierung-Management
  • Reservierungs-Management
  • Ressourcenmanagement
  • Social-Media-Integration
  • Suchen / filtern
  • Verzichtsmanagement
  • Webseitenintegration
  • Website-Management
  • Zahlungsabwicklung
  • Zentrales Reservierungssystem
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Reiseveranstalter Software Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebotsmanagement
  • Anmerkungen zur Reservierung
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bewertungen
  • CRM
  • Drittanbieter-Integration
  • Drittpartei-Buchung
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Eventplanung
  • Gruppenreservierungen
  • Inventarverwaltung
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Kanalmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenbetreuung
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mehrere Standorte
  • Mehrsprachig
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Preis- / Margen-Management
  • Rabattmanagement
  • Raten-Management
  • Rechnungsmanagement
  • Reservierung von Akitivtäten
  • Reservierung-Management
  • Reservierungs-Management
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Social-Media-Integration
  • Terminverwaltung
  • Verfügbarkeit-Management
  • Webseitenintegration
  • Zahlungsabwicklung
  • Zimmerbuchung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Reservierungssoftware Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebotsmanagement
  • Anpassbare Berichte
  • Ausgabenanalyse
  • Belegmanagement
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Budgetkontrolle
  • Compliance Management
  • Dashboard
  • Dashboard-Erstellung
  • Drittanbieter-Integration
  • ERP
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeit-Warnungen
  • Einmalige Anmeldung
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Erstattungs-Management
  • Finanzanalyse
  • Genehmigungs-Workflow
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kategorisierung / Gruppierung
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kosten-Kontrolle
  • Kostenverfolgung
  • Kreditkartenmanagement
  • Lieferanten-Management
  • Lieferanten-Management
  • Management von Beschränkungen
  • Mehrere Währungen
  • Mehrsprachig
  • Mitarbeiter-Self-Service
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Rechnungsmanagement
  • Reisemanagement
  • Reservierung-Management
  • Reservierungs-Management
  • Richtlinien Managemen-
  • Spesenabrechnungen
  • Workflow-Management

Siehe die vollständige Travel Management Systeme Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Berichte
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Auftragsmanagement
  • Auto-/Bootsverleih
  • Barcode / Tickets scannen
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Management
  • Buchhaltung
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Vorlagen
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Eventplanung
  • Geräteinstandhaltung
  • Gerätenachverfolgung
  • Geräteverleih
  • Immobilien-Vermietung
  • Inspektions-Management
  • Instandhaltungsmanagement
  • Integration in QuickBooks
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Kurz- / Langzeit-Vermietung
  • Mehrere Standorte
  • Online-Buchung
  • Rabattmanagement
  • Raten-Management
  • Rechnungsmanagement
  • Reservierung-Management
  • Reservierungs-Management
  • Säumnisgebühren-Berechnung
  • Terminplanung
  • Transaktionshistorie
  • Verfügbarkeit-Management
  • Vermietung medizinischer Geräte
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Wartungsplanung
  • Wiederkehrende Mieten

Siehe die vollständige Vermietungssoftware Liste

Alternativen für Rezdy

Mehr Alternativen zu Rezdy

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
143
4
36
3
9
2
5
1
3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Leo B.
Leo B.
Chief Commercial Officer - Co-Founder in Brasilien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unterhaltung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Very Good Software bad support

5 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall: we have a serious situation going on, and it seems they couldn't care less. It is jeopardizing the entire company. We had to build a task force on a Sunday to try to organize things manually to minimize all the problems caused by the system.

Vorteile:

It is a very complete solution for tours and activities. Once you understand how it works, it is a very good way to prepare your company for growth.

Nachteile:

We warned Rezdy many times about a problem when Brazil should get into Daylight Saving Time. The Brazilian government stated that in 2019 the DST would be postponed in 2 weeks. Sessions had wrong times and iit would not be available in Expedia for the same reason. The support team used to be very attentive to our demands, but there has been a sudden change in behavior lately. We are a big company with more than 1,000 bookings/month, and Rezdy's lack of support is compromising the entire company. Activities and transfer are booked at a certain time, but the document sent to the passengers states a different time and sometimes a different day! Clients are feeling suspicious about this change in times and dates, even if we explain that it is a system's problem. Pick up times in tours have been changed automatically and clients are getting impatient about that. We have been trying to receive and urgent answer from the support team, even calling them, but no answer. This is completely awkward, considering their previous behavior (answering promptly). Some of our suggestions are to create sessions 1 year long (not 6 months), create a way to make multiple language versions of the same product (not having to clone many times) and create subdivisions for the product description (ITINERARY, INCLUSIONS, EXCLUSIONS, KNOW BEFORE YOU BOOK ETC.)

Antwort von Rezdy

vor 3 Jahren

Hello there Leo, Thank you so much for your feedback. I am sorry you had such a difficult with your daylight savings time changes. I'm sure that has been a challenge. Unfortunately, most of this was something that was out of our hands and was due to your government making those changes to their process. We had bubbled your urgent request up to our dev team but much of the issue was due to the fluctuation from the Brazilian government and we weren't able to make the adjustments to your sessions as quickly as you had requested. I do apologize for any frustration this may have caused. As far as your other suggestions/requests, rest assured we are continuing to make changes to our system and do roll out updates often. Many of these updates are based on the suggestions of our suppliers/customers so please know your requests have been heard. Please stay tuned for continued roll out's of new and exciting features coming soon!

Antonio M.
Owner in Kroatien
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The best B2B tour booking software

5 vor 11 Monaten

Kommentare: We used Rezdy both directly and through an API for booking tours. The API bookings were done through our web app and the direct ones were done by our agents. In both cases, the bookings went through without any issues. Rezdy was one of the rare booking systems that we used that we did not have any issues using. I would definitely recommend Rezdy to everyone who wants to have a beautiful and working tour booking software. Additionally, Rezdy comes with a marketplace where you can easily find operators you want to use, eliminating the need of doing much research on that end.

Vorteile:

It is incredibly well made. Unlike most of the tour booking software out there, Rezdy is easy to set up, navigate, and use. The user interface is polished, the booking process is simple and straightforward, and the API is very well documented.

Nachteile:

The only drawback for me was the price, but seeing how well made Rezdy is, I can understand that the price would be high.

Antwort von Rezdy

vor 11 Monaten

Dear Antonio, Many thanks for taking the time to provide us with your valuable feedback, we really appreciate this. Kind Regards Hemant Malhotra Global Customer Operations

Oliver D.
Owner in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Freizeit, Reisen & Tourismus, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Very poor

2 letzten Monat Neu

Kommentare: I feel that the ethos of this company has changed since it was sold, and we will be looking for a different company for our future.

Vorteile:

I will be fair and say that the product is ok it does as it should for tour opperators.

Nachteile:

My main conflict with this company is the fact that after 8 years of being a loyal customer, they changed their payment plan such that our costs increased by over 150 - 200%. [Sensitive content ] the customer rep was really dismissive to our concerns as well.

Antwort von Rezdy

vor 2 Wochen

Dear Oliver, Thank you for taking the time to provide us with this valuable feedback. Please feel free to reach out to me directly to discuss your concerns regarding pricing. Kind Regards Hemant Malhotra Head of Customer Operations

Jacqueline T.
Director in UK
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great features and functionality that help your business grow

5 letztes Jahr

Vorteile:

*Easy to use *Easy to connect with resellers *Easy to manage staff and resources *Easy to communicate with customers via sms and email *Great support

Nachteile:

*Very limited reporting *Unable to include discounted reseller tickets so does not integrate properly with accounting software *Very, very expensive compared with other booking software *Time consuming to set-up

Antwort von Rezdy

letztes Jahr

Dear Jacqueline, Many thanks for taking the time to provide us your feedback, we really appreciate this. We do have new customer reporting coming up very soon and we will keep you updated on this. In the meantime, if you haven't done already, please follow our "What's New in Rezdy" page for the latest updates. https://support.rezdy.com/hc/en-us/sections/200696774-What-s-New-in-Rezdy Kind Regards Hemant Malhotra Customer Service Manager

John A.
CFO in USA
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Rezdy Revs up your Revenue

5 vor 2 Jahren

Kommentare: We looked at Rezdy in 2013 but chose another very decent company. Unfortunately, they were not improving the product. We reviewed our 2013 selection notes in 2015 and trialed Rezdy and two other providers. Rezdy stood out in so many ways, but the flat and fair pricing hocked us. The other companies and their "BS" zero cost plans are so pricey and create/pass along a very high pricing service charge to your customers. Add up the numbers. Rezdy runs, we push its limits. We are so happy with this product.

Vorteile:

Stability and uptime are great. The software is easy to use and it creates tours online in minutes. The flexibility to share the reservation pages are simple and handle a variety of ways to deploy. We use iframes within our site and under the "Sell online" menu has various options available to deploy in a variety of ways using auto-generated code. Reports are useful including the manifests, and ability export. Promo codes, gift certs, categories and so much more are easy to manage. Sorting features are easy and quick.

Nachteile:

The manifest page does not support copying a column with multiple rows. It does not work with Control keys i.e. CTRL+C or menus selections. But exporting is a decent workaround.

In Betracht gezogene Alternativen: WebReserv, Zaui, Peek PRO Tour Operator Software, Xola und Bookeo

Warum Rezdy gewählt wurde: They were not improving their product and the mobile backend was weak. Other issues I cannot even remember.

Gründe für den Wechsel zu Rezdy: Ease of use, overall lower cost, great product support, no noticeable downtime.

Antwort von Rezdy

letztes Jahr

Dear John, Thank you for your comments. We have made some significant changes both in our plans and features in the past year. You can check out our regular upgrades, improvements, and new features using the link below. https://support.rezdy.com/hc/en-us/categories/200238184-Product-News-and-Updates Kind regards Customer Care team