Was ist Acquisio?

Acquisio bietet KI-gestützte Software für Vermarkter, Agenturen und lokale SEM-Reseller, um ihr PPC-Angebot auf Werbeplattformen wie Google, Facebook und Bing zu skalieren.

Mit Acquisio können Unternehmen aufwendige Arbeiten wie das Starten von Kampagnen, das Duplizieren von Kampagnen über mehrere Werbeplattformen und das Verwalten von Kampagnengeboten und -budgets durch Automatisierung, maschinelles Lernen und KI ersetzen. So können sie sich auf wertschöpfende Aufgaben konzentrieren, die die Rendite steigern.

Wer verwendet Acquisio?

Marketingagenturen | Lokale PPC-Reseller | Markenvermarktung | Direktwerbung

Wo kann Acquisio bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Web.com
  • Ansässig in Jacksonville, USA
  • 2003 gegründet
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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Acquisio – Videos und Bilder

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Acquisio

Nicht verfügbar
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8.000,00 $/Jahr
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25,00 $
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N/A
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Acquisio Funktionen

  • AB-Tests
  • Ad-hoc-Berichterstattung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Anpassbares Dashboard
  • Benutzerinteraktion-Nachverfolgung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Budgetmanagement
  • Cross Channel Attribution
  • Daten-Import / -Export
  • Datenvisualisierung
  • Display Ad Management
  • Drag-and-Drop
  • Gebot-Management
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kanalmanagement
  • Keyword-Recherche Tools
  • Konto-Benachrichtigungen
  • Konversion-Tracking
  • Kundensegmentierung
  • Mehrere Kampagnen
  • Multichannel-Marketing
  • ROI-Tracking
  • Retargeting-Anzeigen
  • Stichwort-Nachverfolgung
  • Suchen / filtern
  • Verwaltung mehrerer Konten
  • Zeit auf der Website nachverfolgen
  • Zielgruppen-Targeting
  • Zielsetzung / Nachverfolgung

Alternativen für Acquisio

A programmatic ad platform built for results...proven results! Reach more targeted people for less, with full attribution.
SEO-System, das Schlüsselwort-Suche, Backlinks, Website-Audit, Positionsverfolgung, Diagramme und Werbeforschung umfasst.
Dreamdata.io ist ein erstklassiges B2B-Attributions- und Umsatzanalysetool. Erfahre mehr über Dreamdata
Outbrain Amplify: Hochwertiger Traffic für Ihre Inhalte
Adplorer ist eine allumfassende digitale Marketing-Automation-Plattform, die speziell dafür entwickelt wurde, dich bei der Verwaltung lokaler Marketingaktivitäten zu unterstützen.
monday.com ist ein Cloud-Work-Betriebssystem, mit dem Teams ihre Projekte und tägliche Arbeit durchführen, egal ob sie im Büro, zu Hause oder unterwegs sind. Erfahre mehr über monday.com
EngageBay ist ein All-in-one-CRM mit Marketing-, Vertriebs- und Serviceautomatisierungsfunktionen in einer einzigen Plattform. Erfahre mehr über EngageBay
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Asana ist die einfachste Lösung zur Organisation und Koordination Ihrer Teams. Sehen Sie selbst, warum Asana bei Capterra so gut abschneidet. Erfahre mehr über Asana
Mobile-First Business-Analytics-Plattform, die dir hilft, zu verstehen, was in deinem Unternehmen vor sich geht.

Bewertungen über Acquisio

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,9
Benutzerfreundlichkeit
3,7
Kundenservice
4,0
Funktionen
3,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
34%
4
44%
3
10%
2
5%
1
7%
Jake
Jake
CEO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Extremely Good Reporting and PPC Software That Comes at a Price

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I loved it when I didn't have to consider paying for it. Clients loved it. They loved the reporting and the BBM tool.

Vorteile:

I was an Account Manager at a marketing agency that exclusively used Acquisio. I loved it. the reporting was extremely easy to read and make decisions from as well as guide clients through. And it looked extremely professional. But objectively, the best part about Acquisio is the Bid and Budget Management tool. It analyzes keyword bids 24/7 and automatically makes adjustments using intelligent bidding. This wasn't as important to me as an account manager, but it was a huge selling point for our clients knowing that their ads campaigns were being literally managed 24/7.

Nachteile:

I have since left that agency and started my own. The main thing about the software is the price. If you're a newer agency, it's probably not going to be worth it for you. It starts at [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] but it's not listed on their website anymore. It used to be. However, once your agency starts picking up, I HIGHLY recommend this software.

Gerardo
Operations Manager in Mexiko
Marketing & Werbung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Acquisio Rivew From a Mexican Google Partner

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Acquisio is a performance marketing platform that allows you to manage your search, social, and display campaigns and get the most out of local search campaigns. Save time on automatic reporting, get the best optimization tools available, and get higher-performing campaigns than ever before. You shold try Acquisio too or share it with your friends

Vorteile:

I've been using Acquisio for more then 2 years and there is a lot of ways you can improve and optimize your accounts with Acquisio. Te reporting feature is quite awesome becuase my clients can see the repor in a web page and the can also share it and downloade it to PDF. It is quite usefull

Nachteile:

The knowledbase is a little confusing. Full report translations will be awesome for my reports. Make sure to tell when our excecutives has changed

Matthew
Matthew
Paid Search Specialist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Not Great for Campaigns with Small Budgets

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Acquisio has some nice features, but in the end, it didn't work for our company and we had to cancel the service.

Vorteile:

The customer service was good, and we were able to set up regular calls with a representative to answer our questions. Acquisio does have some nice features that would be useful when managing campaigns with large budgets.

Nachteile:

The organization was not great in my opinion. Accounts had to be linked every time a folder was created, and it would have been much easier if you could just link it once. We also had fairly small budgets and as a result, we didn't have enough data to use the CPA bid strategy. We had to use the CPC strategy even though we optimized our campaigns towards a target CPA. If you have larger budgets, this probably wouldn't be an issue, but for us, it was.

Biily
Account Manager in Australien
Marketing & Werbung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

The Future Is Now!

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I can honestly say "ACQUISIO" is almost the perfect and complete user friendly bid management software solution. Interface in general has always been confusing with platforms however Acquisio's work bench does not have that issue here.
Customised reporting is my favorite feature and the support is always second to none!
Keep up the good work!!! Kenshoo helps to change a lot of information to Google and Bing to create campaigns and ad groups. Kenshoo uses filtering in order to sort out data so it depends if you like it or not. Kenshoo has a great profile optimization tool.

Vorteile:

Where do I start: customised reporting tool Budget & Bids feature Support turnaround time Supports both Adwords & Bing Frees up time to optimise campaigns Pulling reports is 100% correct I don't have to jump from one platform to another (one-stop-shop)

Nachteile:

Occasionally, loading time can some time be a pain

Alyssa
Alyssa
Digital Marketing Manager in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

I worked in Acquisio extensively. There are definitely pros and cons.

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

The thing I liked most is its Bid and Budget Management feature. It is great to keep track of Adwords budget so they dont go over, and it keeps track of your rollover budget for you.

Nachteile:

The thing I liked least is when it came to pausing your campaigns or taking them off BBM, you would have a period of inconsistencies and would have to manually change back your account settings in the platform that you are using.