Time Tracker

Time Tracker

von eBillity

Wer verwendet Time Tracker?

Time Tracker von eBillity ist eine Zeit- und Fakturierungsanwendung, die für Teams und Einzelpersonen entwickelt wurde, um die Lohn- und Gehaltsbuchhaltung zu optimieren. Mobile Mitarbeiter können die Zeit von jedem beliebigen Gerät aus verfolgen.

Was ist Time Tracker?

Time Tracker von eBillity ist eine Zeit- und Fakturierungsanwendung zur Vereinfachung von Lohn- und Gehaltsbuchhaltung. Mitarbeiter haben die Flexibilität, Zeit und Ausgaben von überall aus zu verfolgen! Einträge können zur Admin-Genehmigung (sofern aktiviert) eingereicht werden, bevor sie für die Abrechnung und Rechnungslegung verarbeitet werden. Zwei-Wege-Integration mit QuickBooks, Xero, Sage, ADP, Gusto, Concur und mehr. Seit 2012 wurden über 650 Millionen Stunden verfolgt und über 1 Milliarde Dollar in Rechnung gestellt! Bezahle deine Mitarbeiter und stelle Kunden Rechnungen für die tatsächlich geleistete Zeit aus.

Time Tracker – Details

eBillity

https://www.ebillity.com

Gegründet 2008

Time Tracker – Kostenübersicht

Time Tracker bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Time Tracker ist ab 4,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

4,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Time Tracker Funktionen

Anwesenheit Software
Berichterstattung / Analyse
FMLA Nachverfolgung
Kalenderverwaltung
Mitarbeitereinsatzplanung
Self-Service Portal
Zeitverfolgung
Überstunden-Berechnung
Abrechnung & Rechnungsstellung
Abrechnungsfähige & Nicht-abrechnungsfähige Stunden
Automatische Zeiterfassung
Mehrere Abrechnungstarife
Mitarbeiter-Datenbank
Mobile Zeiterfassung
Offline-Zeiterfassung
Timesheet Management
Urlaubsverwaltung
Überstunden-Berechnung

Time Tracker – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 2.236 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,3/5
Benutzerfreundlichkeit
4,2/5
Kundenservice
4,2/5
Funktionen
4,1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2/5
Martin D.
Administrative Clerk
Informationstechnologie & -dienste, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.9.2019

"Expenses and Invoices are better tracked by Time Tracker. "

Kommentare: All of our invoices, receivable payments and our expenses can easily manage without ant effort. It also allow me to create and make the best templates of expenses and recurrent invoices with also manage them properly. I can better track the time of billing and expenses and then receive the payments online. The invoices options and billing designs are so flexible by Time Tracker.

Vorteile: With the help of Time Tracker software, it is so easy for us to better manage all of our invoices by tracking the time billing and to create the customize invoices to get the payment transaction online in faster manner. It is a fully accounting and invoices software because it automatically manage our bank accounts and bank balance sheets assets. We are also able to send all of our invoices with payments to our customers. By Time Tracker, the scheduling of our payments with invoices and expenses are so great because we have a lot of controls about the information of our invoices. So, it is very easy to set up our operations, sales and inventory payments by this efficient software. The dashboards features really told me about my accounts conditions with excellent invoices and billing. If you receive your payment and send within a second, then you must need Time Tracker software.

Nachteile: The main drawback of Time Tracker software is that it does not have the ability to remind about the pending payments, sending invoices and receiving payments. It also does not provide the records of all the previous payments, contacts and store invoices but it has the ability to store the customer information for upcoming invoices, payments and accounts schedules.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.9.2019
Jennifer C.
Bookkeeper
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.11.2019

"Works great!"

Kommentare: It has helped us to keep track of our employees and where they spend their time, keeping records of job-sites w/uploads like photos, billing for services and notes on properties.

Vorteile: It has helped us to keep track of our employees and where they spend their time, keeping records of job-sites w/uploads like photos, billing for services and notes on properties.

Nachteile: It can offer more, like client support, but they are very good because they listen and get things done, like a Spanish version!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.11.2019
Nancy D.
VP of administration
Versicherung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.4.2020

"Quickbooks compatible works very smoothly "

Kommentare: We have used this software for several years. I have employees all over the country and all ages. All can use this software with out issues. It syncs easily with quickbooks for billing.

Vorteile: When i was looking for time keeping software it was essentially that is talk to quickbooks. This was difficult to find. However this software did and works very well. My employees are all over the country and they all have no issues with this software.

Nachteile: Occasionally the link between quickbooks and this software gets broken and it took customer service to resolve the problem. Now I know how to resolve myself.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.4.2020
Diana B.
VP of Finance
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    4/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.7.2018

"Simple, easy to use. "

Kommentare: A remote entry time sheet from each employee that syncs easily with Quick Books. It's simple and easy to use.

Vorteile: It links very easily to Quick Books. Their customer support has improved over the last year. They provide mobile access and links to Outlook.

Nachteile: Initially their customer support was terrible, but they have improved over the last several months.
You can't set the order in which the service items appear. The largest issue, and reason we are seeking other time sheet services: employees enter their time on the honor system and in a lump sum. Ebillity provides the option of the employee 'clocking in and out' but it's cumbersome: you can't switch service items or projects easily - you have to log out of the current one and then log back in. Ebillity doesn't allow for a time sheet approval process. And you can't specify limits of access to certain employee time sheets, (that would provide a supervisor access to the time sheets of their subordinates). Trying to print a particular time sheet is difficult and the layout is undesirable: large font that turns a single time sheet into several pages.

Antwort des Softwareanbieters

von eBillity an 24.7.2018

Hi Diana!

Thanks for the great review! We really appreciate your feedback and are happy that Time Tracker has been a good fit for your company!

We are happy to let you know that a lot of the features that you said you wanted which we don't have, such as an approval process or access permissions, we do actually have! We would love to help you out and teach you how to use these features! Please feel free to reach out to our support team at support@ebillity.com or call us at (800) 851-0992 for free support regarding this issue or anything else that you have questions about.

-Alex from eBillity

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.7.2018
Tacita H.
Mental Health Specialist
Non-Profit-Organisation Management, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.3.2020

"Good software to use to help keep track of your hours. "

Kommentare: As an employee I have found out that this software helps me keep track of my hours and my schedule needs.

Vorteile: What I like most about this software it that it helps keep track of your hours, from the time you clock in and out. It works great.

Nachteile: There is nothing lease I like about this software it works great for all employee's, employer's and all business needs.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.3.2020