Appointy

von Appointy

4.5 / 5 250 Bewertungen
Appointy

Wer nutzt diese Software?

Appointy unterstützt mehr als 100 Verticals von Lifestyle, Gesundheit und Wellness, Bildung, Medizin, Fitness und Erholung, Schönheitssalons, professionelle Dienstleistungen und von Behörden bis NGOs.

Durchschnittliche Bewertung

250 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $19.99/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)

Angaben zum Hersteller

  • Appointy
  • http://www.appointy.com
  • Gegründet 2008

Über Appointy

Appointy ist eine einfache, funktionale und leistungsstarke Planungssoftware, mit der du dein Unternehmen wachsen lassen und verwalten kannst. Mit Appointy kannst du Termine online annehmen, automatische E-Mail-/SMS-Erinnerungen senden, in soziale Medien und Google Kalender integrieren, Online-Vorauszahlungen akzeptieren, Geschenkkarten erstellen, Angebote erstellen und vieles mehr. Unabhängig von der Größe deines Unternehmens hat Appointy einen speziell auf dich zugeschnittenen Plan. Vertrauen durch mehr als 85.000 Unternehmen weltweit. Der Grundplan ist für immer kostenlos.

Appointy Funktionen

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Automatisierte Terminplanung
  • Echtzeit-Planung
  • Gruppen-Terminplanung
  • Klassenterminplanung
  • Kreditplanung
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Ressourcen-Planung
  • Terminplanung
  • Zimmerbuchungsverwaltung
  • Automatisierte Terminplanung
  • Gruppen-Terminplanung
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kundendatenbank
  • Mehrere Standorte
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Termin-Erinnerungen
  • Wiederkehrende Termine
  • Zimmerbuchungsverwaltung

Die hilfreichsten Reviews für Appointy

Best I Could Find

Mit Google übersetzen Bewertet am 4.1.2017
Brad E.
Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Appointy is the best solution I've found for our scheduling needs. We use Appointy to schedule energy audits and assessments that last 1-4 hours each across a team of 8 analysts. The best part of Appointy is the ability to set regular and irregular availabilities and unavailabilities for each service tech. We have a pretty unique schedule for our team that rotates between A and B schedules every two weeks. Although it was a bit challenging to set up and required a workaround or two, we were able to set it up in Appointy where other scheduling software would have failed.

Vorteile: It has a lot of freedom and flexibility to set up unique and complex schedules. Also love that we can create accounts for external referral partners and they can schedule appointments right in our system without having to involve any in-house staff. Same goes for customers scheduling themselves through a link we added to our website.

Nachteile: I wish there were more integration capabilities. The google calendar integration that we use only supports syncing with one account. It would be great if it could also sync with each technician's calendar individually. I also wish it had more out of the box integrations with common CRM platforms and the ability to build custom APIs. I also wish there was some more logic or rules built into how the system pairs an appointment with a technician such as the distance between appointments and recent service volume. The email notifications sent to customers should also have more options to send specific messages based on the type of appointment.

Great - as always

Mit Google übersetzen Bewertet am 16.9.2016
Anneli H.
Bildungsmanagement, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Have used this system for my online language business for years now, it's really great - can't do without it now.

Vorteile: The automated reminders that go out to clients, helps reduce no shows. All my clients are also really happy to use it and think it looks professional. It has reduced so much admin, as it allows clients to book, re-schedule and cancel their appointments themselves, without having to contact me.

Nachteile: Would love it to be able to track received payments, and stop clients booking when they haven't prepaid, but that is the only thing I miss. Everything else is fab.

Antwort des Softwareanbieters

von Appointy an 17.9.2016

Thank you Anneli for appreciating our services. This surely helps us serve you and other customers better. We constantly aim at ensuring that Appointy exceeds all expectations in terms of product and customer experience. Just want you to know, we do support compulsory pre payments at the time of booking. We also offer the functionality of Sales reporting wherein you can track received payments. You would have received an email from our team elaborating the details of the functionalities. Once again, thank you for your kind words. We look forward to improving our services to serve you better. Always at your service- Customer Happiness Team @ Appointy.

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