Was ist Appointy?

Appointy ist eine einfache, funktionale und leistungsstarke Planungssoftware, mit der du dein Unternehmen wachsen lassen und verwalten kannst. Mit Appointy kannst du Termine online annehmen, automatische E-Mail-/SMS-Erinnerungen senden, in soziale Medien und Google Kalender integrieren, Online-Vorauszahlungen akzeptieren, Geschenkkarten erstellen, Angebote erstellen und vieles mehr. Unabhängig von der Größe deines Unternehmens hat Appointy einen speziell auf dich zugeschnittenen Plan. Vertrauen durch mehr als 85.000 Unternehmen weltweit. Der Grundplan ist für immer kostenlos.

Wer verwendet Appointy?

Appointy unterstützt mehr als 100 Verticals von Lifestyle, Gesundheit und Wellness, Bildung, Medizin, Fitness und Erholung, Schönheitssalons, professionelle Dienstleistungen und von Behörden bis NGOs.

Wo kann Appointy bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil)

Über den Anbieter

  • Appointy
  • 2008 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, China, Deutschland, Indien und 5 weitere

Sprachen

Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch und 11 weitere

Über den Anbieter

  • Appointy
  • 2008 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, China, Deutschland, Indien und 5 weitere

Sprachen

Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch und 11 weitere

Appointy – Videos und Bilder

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Appointy

19,99 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
5,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
8,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
159,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Appointy Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Automatisierte Terminplanung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Planung
  • Erinnerungen
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Reservierungs-Management
  • SMS-Erinnerungen
  • Terminplanung
  • Verfügbarkeit-Management
  • Wiederkehrende Termine
  • Zahlungsabwicklung

Alternativen für Appointy

Online-Terminplanung für Unternehmen leicht gemacht.
The affordable ERP Business Management platform designed for SMBs. Best all-in-one SaaS solution.
Online-Buchungssystem mit Erinnerungen für alle Service-Unternehmen! Lasse Deine Kunden selbst online buchen - Beinhaltet eine kostenlose Version. Erfahre mehr über SimplyBook.me
Mit der Salon-Software von Timely kannst du dein gesamtes Unternehmen von jedem Gerät aus steuern. Verwalte auf einfache Weise deinen Kalender, Kund*innen, Mitarbeiter*innen, Lagerbestände, die Berichterstattung und mehr!
Online-Buchungs-, Ressourcenplanungs-, Lead-Generierungs- und Berichterstattungslösung für Fitnessstudios.
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Eine Planungsplattform für Geräte, Labore, Besprechungsräume, Arbeitsplätze, Freizeiteinrichtungen, Fitnesseinrichtungen und mehr.
dein Online-Buchungssystem für dein Studio | deine Kunden buchen sich selbständig in dein Kursangebot ein | sehr einfache Bedienung | flexibel einsetzbar
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Verwalte und erweitere dein Geschäft mit einer App, die alles erledigt. Vermeide lang andauernde Telefonate und langwierige Dokumentenbearbeitung. Schreibe stattdessen Kundenloyalität groß. Erfahre mehr über vcita
Einfach zu bedienende und für Mobilgeräte geeignete, skalierbare Buchungslösung (für 1 bis viele Mitarbeitende) und Standorte mit automatisierten Erinnerungen und APIs.

Bewertungen über Appointy

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
72%
4
23%
3
3%
2
1%
1
1%
Emeka
Emeka
International Students Panelist(Global Programs/ISSO) in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hochschulbildung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Appointy is a great scheduling software for managing a business.

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

I really like the reminders. Also, the software is really user-friendly.

Nachteile:

There is nothing negative about this software at all.

Chris
Owner in USA
Professionelles Training & Coaching, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Stop reading reviews and just get Appointy!

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Appointy handles all of our scheduling for all of our staff. I wouldn't have it any other way!

Vorteile:

The best thing is the customer service. I have never in my life been more please with a live-chat service than I have with Appointy. Our questions are often convoluted, sometimes obscure, and even on occasion have the answers in plain sight. The people they have doing tech support for their product are THE reason I wouldn't consider anything else. There is no robo-answer, and the people are genuinely interested in helping me find my solution. This sounds totally crazy, but I almost LIKE when something breaks because I get to interact with these guys! Shoutouts to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] in-particular!

Nachteile:

Some of the default views (admin side) don't make sense. Example: moving to the calendar and I only see the next 3 hours? Default should be a week. And honestly, I think I can probably change that. Wait!!! I get to go talk to the support guys again! Other than that, the customization to make it look more like a whitebox product is a little lackluster.

Renat
CEO in USA
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Getting worse by the day

2,0 vor 6 Jahren

Kommentare: This is an update: I reviewed Appointy on this site on December 29, 2014, it's the second review at the bottom of this page. We've been with Appointy since 2011 and what compelled me to write another review is degradation in reliability of this service. Let me explain; Since November 2015 there have been outages on their server side, and when I would email Nemesh (owner of the company) either he or his staff would reply saying that you need to clear your browser cookies/cache, when the problem is obviously on their server side since I would test to see from multiple desktop and mobile devices with different internet access points. In January 2016 there were multiple of such outages. The weird, or should I say horrible thing is that Appointy doesn't even notify it's paying customers that there's an outage. A simple email would suffice. Instead they post these outages on their facebook page, probably assuming that their paying customers spend their business hours refreshing Appointy facebook page to see their outage updates. I just discovered that Appointy as a company has been around since 2008, but it boggles my mind that they still haven't figured out priorities that their business depends on. Instead of investing into redundancy servers and making their software more reliable they keep on adding little mediocre features that nobody needs, making the platform more complex to understand for beginners. Here is the list of things that hasn't changed to this day (since 2011).
1. The phone customer support is non-existent, though email and facebook page communication is pretty swift. It's just if your business relies on a booking system and something goes wrong, waiting for an email instead of calling and talking to tech support is counterproductive, or worse money-loosing issue if the business is busy.

Nachteile:

If new booking user hasn't confirmed his email address, Appointy still books this user into the schedule, and if that user misspelled his email address he doesn't receive appointment reminder, hence you get a no-show, causing you to loose money and your staff getting angry for lost time slot.

Alessandro
Alessandro
Computer Hardware Technician in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Programmentwicklung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

create appointments, reservations and perform a custom workflow.

4,0 vor 2 Monaten

Kommentare: It is one of the best software to manage and create a better administration of our company, it allows us to manage all our appointments and create online reservations in an easy and simple way, through it we can create a better organization and management of our social networks, we provides the best tools for our business to be constantly growing.

Vorteile:

it increases productivity and helps us create growth in our company. It allows us to schedule appointments for our meetings and create reminders through messages and emails. It offers us a calendar so that people can see the availability of each date. It provides us with functions to make online payments.

Nachteile:

There are no features that need improvement, it really hasn't provided a great ability to manage all our online appointments and payments. we can improve productivity by eliminating absences and creating a better workflow.

Isaiah
Owner in USA
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Long Term Customer - Appointy Supports Our Entire Business

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall, my business has grown with Appointy over the past couple of years. As we continue to grow, Appointy will be our software of choice and we will continue to use their platform.

Vorteile:

Appointy has a lot of flexibility and features that can be customized to your business needs. Also, their support team is responsive 24/7 to answer questions about the software. Appointy's integrations are also very helpful. Their team not only helped me set up 90% of the data collection that I needed, but they also helped me complete the final 10% that was a bit more technical and needed a more experienced developer.

Nachteile:

The software could be a bit more intuitive in some areas; however, their customer support team makes it easy to ask questions and quickly get a response whenever I am confused (which is not often).