Wer verwendet Appointy?

Appointy unterstützt mehr als 100 Verticals von Lifestyle, Gesundheit und Wellness, Bildung, Medizin, Fitness und Erholung, Schönheitssalons, professionelle Dienstleistungen und von Behörden bis NGOs.

Was ist Appointy?

Appointy ist eine einfache, funktionale und leistungsstarke Planungssoftware, mit der du dein Unternehmen wachsen lassen und verwalten kannst. Mit Appointy kannst du Termine online annehmen, automatische E-Mail-/SMS-Erinnerungen senden, in soziale Medien und Google Kalender integrieren, Online-Vorauszahlungen akzeptieren, Geschenkkarten erstellen, Angebote erstellen und vieles mehr. Unabhängig von der Größe deines Unternehmens hat Appointy einen speziell auf dich zugeschnittenen Plan. Vertrauen durch mehr als 85.000 Unternehmen weltweit. Der Grundplan ist für immer kostenlos.

Appointy – Details

Appointy

http://www.appointy.com

Gegründet 2008

Videos zu Appointy
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Appointy – Preisübersicht

Appointy bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Appointy ist ab 19,99 $/Monat verfügbar.


Startpreis

19,99 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Appointy – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Dokumentation

Appointy Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Automatisierte Terminplanung
  • Echtzeit-Planung
  • Gruppen-Terminplanung
  • Klassenterminplanung
  • Kreditplanung
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Ressourcen-Planung
  • Terminplanung
  • Zimmerbuchungsverwaltung

Siehe die vollständige Planungssoftware Liste

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Siehe die vollständige Reservierungssoftware Liste

  • Anruferinnerungen
  • E-Mail Erinnerungen
  • Kalenderverwaltung
  • Nachverfolgen von Terminbestätigungen
  • Online-Buchung
  • SMS-Erinnerungen
  • Terminplanung
  • Umschuldung
  • Wiederkehrende Termine
  • Zahlungs-Erinnerungen

Siehe die vollständige Terminerinnerung Software Liste

  • Automatisierte Terminplanung
  • Gruppen-Terminplanung
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kundendatenbank
  • Mehrere Standorte
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Termin-Erinnerungen
  • Wiederkehrende Termine
  • Zimmerbuchungsverwaltung

Siehe die vollständige Terminplanungssoftware Liste

Appointy Alternativen

Mehr Alternativen zu Appointy

Appointy – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,6/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,4
Kundenservice 4,8
Funktionen 4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,6

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Jesus P.
CEO/President
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 6.2.2018

"Great Appointment Software with UI Issues"

Vorteile: The core functionality of the software is impressive and full of features when considering the value. We love the fact we can manage an entire team and setup appointments with customers easily. We can also add custom questions to specific services to collect vital pre-call information.

Nachteile: The UI is cramming a lot of features into one place. It takes many clicks to get from one place to another or find your way around. I guess that's a side-effect of providing so much for a low monthly price point. Luckily, there is an improved v4.0 UI coming soon that promised a better experience. *fingers crossed*

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 6.2.2018
Chris H.
Owner
Professionelles Training & Coaching, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 6.9.2020

"Stop reading reviews and just get Appointy!"

Kommentare: Appointy handles all of our scheduling for all of our staff. I wouldn't have it any other way!

Vorteile: The best thing is the customer service. I have never in my life been more please with a live-chat service than I have with Appointy. Our questions are often convoluted, sometimes obscure, and even on occasion have the answers in plain sight. The people they have doing tech support for their product are THE reason I wouldn't consider anything else. There is no robo-answer, and the people are genuinely interested in helping me find my solution. This sounds totally crazy, but I almost LIKE when something breaks because I get to interact with these guys! Shoutouts to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] in-particular!

Nachteile: Some of the default views (admin side) don't make sense. Example: moving to the calendar and I only see the next 3 hours? Default should be a week. And honestly, I think I can probably change that. Wait!!! I get to go talk to the support guys again! Other than that, the customization to make it look more like a whitebox product is a little lackluster.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 6.9.2020
Ranette W.
Center Director/Owner
Bildungsmanagement, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 9.10.2020

"Great Product"

Kommentare: Overall, this is a great product. I love the chat feature they have and the staff is knowledgeable. Their response time is quick and they are always able to help with whatever I need.

Vorteile: I like Appointy because it take the worry out of scheduling students for tutoring sessions and it's easy for parents to use. This product helps to ensure we are not overbooked which is very important due restrictions with social distancing. The software also gives us the flexibility to cancel and reschedule sessions with ease. One other thing I really like is being able to control how many sessions parents can schedule each week.

Nachteile: The thing I like least about the software is that it is not user friendly when trying to set up additional seats on the administrative side.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 9.10.2020
Renat Z.
CEO
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    2 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2 /5
  • Kundenbetreuung
    1 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 8.8.2016

"Getting worse by the day"

Kommentare: This is an update: I reviewed Appointy on this site on December 29, 2014, it's the second review at the bottom of this page. We've been with Appointy since 2011 and what compelled me to write another review is degradation in reliability of this service. Let me explain; Since November 2015 there have been outages on their server side, and when I would email Nemesh (owner of the company) either he or his staff would reply saying that you need to clear your browser cookies/cache, when the problem is obviously on their server side since I would test to see from multiple desktop and mobile devices with different internet access points. In January 2016 there were multiple of such outages. The weird, or should I say horrible thing is that Appointy doesn't even notify it's paying customers that there's an outage. A simple email would suffice. Instead they post these outages on their facebook page, probably assuming that their paying customers spend their business hours refreshing Appointy facebook page to see their outage updates. I just discovered that Appointy as a company has been around since 2008, but it boggles my mind that they still haven't figured out priorities that their business depends on. Instead of investing into redundancy servers and making their software more reliable they keep on adding little mediocre features that nobody needs, making the platform more complex to understand for beginners. Here is the list of things that hasn't changed to this day (since 2011).
1. The phone customer support is non-existent, though email and facebook page communication is pretty swift. It's just if your business relies on a booking system and something goes wrong, waiting for an email instead of calling and talking to tech support is counterproductive, or worse money-loosing issue if the business is busy.

Nachteile: If new booking user hasn't confirmed his email address, Appointy still books this user into the schedule, and if that user misspelled his email address he doesn't receive appointment reminder, hence you get a no-show, causing you to loose money and your staff getting angry for lost time slot.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 8.8.2016
Isaiah B.
Owner
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 2.9.2020

"Long Term Customer - Appointy Supports Our Entire Business"

Kommentare: Overall, my business has grown with Appointy over the past couple of years. As we continue to grow, Appointy will be our software of choice and we will continue to use their platform.

Vorteile: Appointy has a lot of flexibility and features that can be customized to your business needs. Also, their support team is responsive 24/7 to answer questions about the software. Appointy's integrations are also very helpful. Their team not only helped me set up 90% of the data collection that I needed, but they also helped me complete the final 10% that was a bit more technical and needed a more experienced developer.

Nachteile: The software could be a bit more intuitive in some areas; however, their customer support team makes it easy to ask questions and quickly get a response whenever I am confused (which is not often).

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 2.9.2020