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Was ist HappyFox Chat?

HappyFox Chat ist eine leistungsstarke Live-Chat-Software für Unternehmen, die Dir hilft, den besten Kunden-Support zu bieten und mehr Umsatz zu machen. HappyFox Chats High-Performance-Technologie-Stack ist für ultraschnelle Performance aufgebaut. HappyFox Chat bietet eine erstaunliche Erfahrung für die Benutzer und integriert mit Anwendungen von Drittanbietern, die Du bereits verwendest. 7500+ Unternehmen in über 40 Ländern verwenden HappyFox Chat. Registriere Dich noch heute an und beeindrucke Deine Kunden mit einem ultraschnellen Kunden-Support.

Wer verwendet HappyFox Chat?

Unternehmen auf der Suche nach einer leistungsfähigen und einfachen Live-Chat-Software und Support. Wir bieten mehr als 100 Integrationen mit Software und Tools, die die Produktivität und Geschäfte steigern.

HappyFox Chat Software - 1
HappyFox Chat Software - 2
HappyFox Chat Software - 3
HappyFox Chat Software - 4
HappyFox Chat Software - 5

Du bist nicht sicher, ob HappyFox Chat das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

HappyFox Chat

HappyFox Chat

4,6 (18)
29,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
20
48
4,8 (18)
4,5 (18)
4,3 (18)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
199
22
4,1 (763)
4,1 (763)
4,2 (763)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu HappyFox Chat

Salesforce Service Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kundenhistorie
Warteschlangenmanagement
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
Intercom
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat
LiveHelpNow
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Transkripte / Chatverlauf
Wissensbasis-Management
Zoho Desk
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Kundenspezifisches Branding
Priorisierung
Userlike
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Live-Chat
Mobiler Zugriff
Tidio
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat
Drift
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Kontakt-Datenbank
Online-Buchung
INSIDE
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über HappyFox Chat

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
72%
4
22%
1
6%
Michel
Michel
SEO/SEM & Digital Marketing Strategist in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great tool, with a small lack of features

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

HappyFox Chat is slightly over-priced for its availability. Once we spoke to a very kind sales-man from them, we were pleased with the integration of dozens of APIs with other platforms. The interface is certainly appealing.

Nachteile:

HappyFox chat lacks certain features such as keeping both support members when transfering a chat until one takes over. We also found a slight issue with scheduling more than 1 language on the interface.

Nicola
CEO & Founder in UK
Psychische Gesundheitsfürsorge, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Brilliant to have unlimited agents

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: HappyFox has been easy to integrate into our services, the agents prefer its versatility to the old platform we are using and the ability to have unlimited agents is a lifesaver for us!

Vorteile:

Having unlimited agents is such a relief. We switched from another chat function platform because they charged for each additional agent. We have saved a lot of money in the long run and we're so glad to have made the move! The system is a much sleeker version than we had before, with some cleaver features that have really helped improve our service.

Nachteile:

The analytics aren's as comprehensive as the platform we are using before, but they do show the basic info of how many chats we have on certain days.

Karri
Karri
Marketing Manager in Finnland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Fatal issue on Android and they couldn't fix it in 30 days.-

1,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Well, it's fairly easy to use and fairly affordable compared to competition.

Nachteile:

They had a problem with smaller Android devices where user couldn't basically send a message using the chat as the text typed wasn't showing. Told about the problem to the company, and they were not able to solve it in 26days (as of now). So you've got a fatal error with like 30% of the devices and you're not all red flag trying to solve the problem? Not good.

John
Marketing in Australien
Telekommunikation, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Helped Konnekt sell more seniors video phones in the first 2 weeks

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: HappyFoxChat helps Konnekt with customers who don't like to telephone us to enquire about seniors video phone, and who need instant answers (which email doesn't provide).
It also helps our customers in other time zones where they don't want to be on the phone so early/late (because they might be typing from their bedroom or a shared living area).
It also helps with customers whose first language is not English.
It is gaining Konnekt more seniors video phone sales and leads, and allowing us to help more customers who have an elderly parent who struggles with loneliness, social isolation, memory loss or who simply can no longer use a tablet or phone.

Vorteile:

Great support. Automatic translation. Works with CRM, WordPress, Google Analytics, MailChimp, etc etc. Android app available. When I'm busy, I can either show no chat available, or have an offline email-only "mode".

Nachteile:

I would've liked the live chat preview to be included in the cheaper product option, but this is really a minor issue or a "wish". We love the product and use it daily.

Clay
Network Administrator in USA
Bildungsmanagement, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

HappyFox Chat Review

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: HappyFox Chat is great and if you're already using HappyFox Help Desk it makes complete sense to use the chat as well.

Vorteile:

HappyFox chat is easy to use and has decreased our overall response time drastically. Our users are very satisfied with how quickly we can come to a resolution.

Nachteile:

The only thing that would be nice is if there was built-in spellcheck. It's really not an issue, more so just a feature request.