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Was ist Syndigo?

Mit der Content Experience Hub Platform von Syndigo können Einzelhändler, Händler und Hersteller von einem einzigen Ort aus auf alle ihre Produktdaten und digitalen Assets zugreifen. Mit diesem Produkt können Liefer- und Herstellungsunternehmen jetzt sicher sein, dass alle ihre Vertriebskanäle die gleichen umfangreichen Produktinformationen enthalten. Durch den standardisierten Inhalt können Einzelhändler jetzt weit mehr Daten verwenden als je zuvor. Ermöglicht eine schnellere Markteinführung und eine Erweiterung der Produktlinien sowohl im Geschäft als auch online.

Wer verwendet Syndigo?

Product Experience Management richtet sich an die Einzelhandels-, Vertriebs- und Fertigungsindustrie. Wenn du Produktinhalte verwalten musst, kann die Produktdatenmanagementplattform von Edgenet helfen.

Syndigo Software - 1
Syndigo Software - 2
Syndigo Software - 3
Syndigo Software - 4
Syndigo Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Syndigo das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Syndigo

Syndigo

4,2 (10)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
36
Keine Integrationen gefunden
3,5 (10)
4,0 (10)
4,1 (10)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
240,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
68
21
4,5 (185)
4,4 (185)
4,6 (185)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Syndigo

Kontainer
Am besten bewertete Funktionen
Asset Sharing
Bibliothek von Vermögenswerten
Dokumentenspeicher
Akeneo Product Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Datenmodellierung
Katalogmanagement
Suchen / filtern
Salsify
Am besten bewertete Funktionen
Katalogmanagement
Suchen / filtern
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Acquia DAM (Widen)
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Metadata-Management
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Pimcore
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Datensynchronisation
Katalogmanagement
censhare
Am besten bewertete Funktionen
Brand Guidelines
Digital Asset Management
Optionen zur Inhaltsveröffentlichung
Online Media Net
Am besten bewertete Funktionen
Bibliothek von Vermögenswerten
Dokumentenspeicher
Suchen / filtern
OrangeDAM
Am besten bewertete Funktionen
Bibliothek von Vermögenswerten
Suchen / filtern
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Pattern PXM
Am besten bewertete Funktionen
Bibliothek von Vermögenswerten
Katalogmanagement
Suchen / filtern

Bewertungen über Syndigo

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
3,5
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
40%
1
10%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Very powerful Item Management Software

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Overall, I believe this will be a very easy to use software and ease my item management.

Vorteile:

I like the ease of searching for item records. The search and display is very smooth.

Nachteile:

There could be a more prominent notice that I have a filter in use. That would help me to know to clear the filter.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Konsumgüter, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Syndigo is good at points, but still needs work

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: A work in progress. I think once they work out some issues they have, it will be a really great tool. I don't see that happening for at least 6-12 months.

Vorteile:

It is a great platform to store all product information. You can easily export and import product upload sheets to efficiently fill out information that is needed to publish product. Their customer service is also failrly responsive which is nice.

Nachteile:

There are several cons, it seems like this is fairly new and they are still working out the kinks. 1, product image uploads are often messed up because they upload direct to the Syndigo default channel. 2, product are often duplicated when trying to publish to several recipients. 3, there isn't good enough feedback when a product isn't being published and "needs review".

Augustus
CEO in USA
Medizinische Geräte, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Syndigo Lied During Sales Process / Delivered $0 Value

1,0 vor 2 Monaten

Nachteile:

Syndigo is the worst company I have ever dealt with. They lied during the sales process falsifying the amount of vendors which were a match for already using the Syndigo platform. They refuse to refund our payment. Do not waste your money and time on Syndigo.

Dan
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Shotfarm/Timberland

5,0 vor 11 Jahren

Kommentare: Pro's:
- streamlining the process of distributing assets to retailers
- centralized location
- the majority of the site is fairly intuitive, but there are some areas that I think could be more user friendly for those users who aren't "tech savvy"
- image resize and conversion
- branded website
Suggested Features/Modifications (based on feedback from the field, our retailers, and our marketing team):
- customized thumbnail image for CSV/excel/pdf files
- Add a feature to "attach a file" when sending invitations. i.e. we have a "how to guide" we send out with accounts. Ideally, if there was an option to copy and paste a link into my own email when inviting a new user, that would be easiest for myself and accounts. That was they are not fishing for two emails and occasionally the email from Shotfarm is fed into their spam folder.
- "remove duplicates" button in lightbox (identical file name)
- Admin/superuser would be very helpful to me in managing users - password resets, capability to see and manage all lightboxes and ensure everything stays clean and consistent across our brand
- "export factory" vs "download center" - Marketing team suggested this may be confusing and preferred "download center" because it was more intuitive. Also, if there was a way to remove the "credits" part for those accounts who have prepaid for unlimited downloads, I think that would avoid some confusion on the accounts part.
- add the "next page" button on the bottom of the screen like it is at the top right
- rather than having to hover over the actions buttons in the gallery, use a drop down as we've found users don't even realize there are different links there.
Overall we've had great feedback from our users and are really excited about Shotfarm going forward!

Mike
E-Marketing Specialist - Amazon and Retail.com in USA
Unterhaltungselektronik, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Our Main Content Syndication Platform

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Webcollage is great, we've been with them for a long time now. We have working relationships with a lot of Webcollage account reps that are very positive as well.

Vorteile:

The fact I can create content for a SKU and syndicate it out to various retailer websites is the main selling point of Webcollage's solution.

Nachteile:

The system is slow on occasion, so when i'm editing a group of skus, it can be very cumbersome and time consuming.