Wer nutzt diese Software?

Product Experience Management serves the retail, distribution and manufacturing industries. If you have product content to manage, Edgenet product data management platform can help.

Durchschnittliche Bewertung

5 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Syndigo
  • https://www.syndigo.com
  • Gegründet 1971

Über Syndigo

Syndigo's Content Experience Hub Platform allows retailers, distributors and manufacturers to access all of their product data and digital assets from one single location. With this product suppliers and manufacturers can now be sure all their sales channels have the same rich product information. Through the standardized content, retailers can now consume far more data than ever before. Allowing for a faster speed to market and an expansion of product lines in-store and online.

Syndigo Funktionen

  • Anpassbare Vorlagen
  • Audioinhalte
  • Bildbearbeiter
  • Dokument-Indexierung
  • Elektronische Formulare
  • SEO-Management
  • Textbearbeitung
  • Versionskontrolle
  • Video-Inhalte
  • Volltextsuche
  • Website-Management
  • Anlagenbeteiligung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bibliothek von Vermögenswerten
  • Dateikonvertierung
  • Kategorisierung von Vermögenswerten
  • Kundenspezifisches Branding
  • Metadata-Management
  • Mobile App
  • Suchen / filtern
  • Versionskontrolle
  • Workflow-Management
  • Allergenverfolgung
  • Ernährungs- & Zutaten-Etiketten
  • FDA-Compliance
  • Lebensmittel Kosten
  • Menü-Planung
  • Nährstoffdatenbank
  • Rezept- / Formelmanagement
  • Benutzerdefinierte Katalogansichten
  • Content-Management
  • Cross-Selling-Funktionalität
  • Inhalt-Bibliothek
  • Katalogerstellung
  • Kundenspezifische Produktattribute
  • Preismanagement
  • Produktvergleich
  • Suchen / filtern
  • Einkauf
  • Ernährungswerteanalyse
  • Für Gesundheitseinrichtungen
  • Für Kantinen
  • Inventarverwaltung
  • Kalkulation
  • Kostenlose / Reduzierte Mahlzeiten
  • Menü-Planung
  • Online-Zahlungen / Funding
  • Rezept-Management
  • Schulen
  • Tray-Nachverfolgung
  • Verkaufspunkt POS
  • Dokumentenmanagement
  • Formel-Management
  • Produkt-Analytik
  • Produkt-Lebenszyklus-Management
  • Stücklistenmanagement
  • Test-Management
  • Versionskontrolle
  • Datenmodellierung
  • Datenqualitätskontrolle
  • Digitales Vermögens-Management
  • Dokumentation
  • Inhalt-Syndizierung
  • Master-Aufzeichnung-Management
  • Versionskontrolle

Die hilfreichsten Reviews für Syndigo

Syndigo is good at points, but still needs work

Bewertet am 30.9.2019
Verifizierter Rezensent
Account Manager
Konsumgüter, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
2 / 5
Benutzerfreundlichkeit
2 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: A work in progress. I think once they work out some issues they have, it will be a really great tool. I don't see that happening for at least 6-12 months.

Vorteile: It is a great platform to store all product information. You can easily export and import product upload sheets to efficiently fill out information that is needed to publish product. Their customer service is also failrly responsive which is nice.

Nachteile: There are several cons, it seems like this is fairly new and they are still working out the kinks. 1, product image uploads are often messed up because they upload direct to the Syndigo default channel. 2, product are often duplicated when trying to publish to several recipients. 3, there isn't good enough feedback when a product isn't being published and "needs review".

Our Main Content Syndication Platform

Bewertet am 16.1.2019
Mike P.
E-Marketing Specialist - Amazon and Retail.com
Unterhaltungselektronik, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Webcollage is great, we've been with them for a long time now. We have working relationships with a lot of Webcollage account reps that are very positive as well.

Vorteile: The fact I can create content for a SKU and syndicate it out to various retailer websites is the main selling point of Webcollage's solution.

Nachteile: The system is slow on occasion, so when i'm editing a group of skus, it can be very cumbersome and time consuming.

Edgenet Product Content Management Review

Bewertet am 5.12.2018
Yumiko I.
Product Data Management
Automotive, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: If values entered have some errors, they would show error messages right the way with detail descriptions of what part has to be corrected. It saves us a lot of time.

Nachteile: You have to filter through the searching options to do the multiple part number search, which adds an extra step for people like us who always handle mass products. It would be helpful if we could set a default search option on our own.

Superb Content Syndication

Bewertet am 3.11.2016
Tim L.
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: WebCollage helps give our accounts easily syndicated content as well as interactive product demos. These product demos allow customers to get a clean walk around of our products for a more "hands on" type of feel.

Very powerful Item Management Software

Bewertet am 3.4.2019
Verifizierter Rezensent
Web Developer
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, I believe this will be a very easy to use software and ease my item management.

Vorteile: I like the ease of searching for item records. The search and display is very smooth.

Nachteile: There could be a more prominent notice that I have a filter in use. That would help me to know to clear the filter.

Lies weitere Bewertungen