Was ist Syndigo?

Syndigo's Content Experience Hub Platform allows retailers, distributors and manufacturers to access all of their product data and digital assets from one single location. With this product suppliers and manufacturers can now be sure all their sales channels have the same rich product information. Through the standardized content, retailers can now consume far more data than ever before. Allowing for a faster speed to market and an expansion of product lines in-store and online.

Wer verwendet Syndigo?

Product Experience Management serves the retail, distribution and manufacturing industries. If you have product content to manage, Edgenet product data management platform can help.

Wo kann Syndigo bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Syndigo
  • Ansässig in Nashville, USA
  • 1971 gegründet
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Syndigo
  • Ansässig in Nashville, USA
  • 1971 gegründet
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Syndigo – Videos und Bilder

Syndigo Software - 1
Syndigo Software - 2
Syndigo Software - 3
Syndigo Software - 4
Syndigo Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu Syndigo
Syndigo Software - 1
Syndigo Software - 2
Syndigo Software - 3
Syndigo Software - 4
Syndigo Software - 5

Kosten ähnlicher Produkte wie Syndigo vergleichen

Syndigo

Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen

Syndigo Funktionen

  • Allergenverfolgung
  • Anpassbare Vorlagen
  • Asset Sharing
  • Asset-Kategorisierung
  • Bibliothek von Vermögenswerten
  • Content-Management
  • Datenqualitätskontrolle
  • Digital Asset Management
  • Dokumentation
  • Dokumentenmanagement
  • Ernährungs- & Zutaten-Etiketten
  • Ernährungsanalyse
  • FDA-Compliance
  • Individuelle Anpassung
  • Inhalt-Bibliothek
  • Inhaltserstellung
  • Katalogerstellung
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kostenmanagement
  • Kundenspezifisches Branding
  • Metadata-Management
  • Nährstoffdatenbank
  • Optionen zur Inhaltsveröffentlichung
  • Rezept-Management
  • Suchen / filtern
  • Textbearbeitung
  • Versionskontrolle
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für Syndigo

Kontainer DAM und PIM – eine sichere, elegante und nutzerfreundliche Bilddatenbank und Produktdaten-Verteilungszentrale auf einer cloudbasierten Plattform. Erfahre mehr über Kontainer
Nutzen Sie Ihr 4ALLPORTAL als Medien- und Bilddatenbank für alle Dateitypen oder zur Zentralisierung von Informationen über Ihre Produkte und mehr. Erfahre mehr über 4ALLPORTAL
PIM-Plattform der neuen Generation für Markenunternehmen und Einzelhändler.
Wedia's DAM und MRM erleichtern internationalen Marken, Marketinginhalte auf einer Plattform zu erstellen, verwalten, bereitzustellen und zu bewerten.
Digital-Asset-Management-Lösung, die Unternehmen dabei unterstützt, die Kollaboration innerhalb und außerhalb des Unternehmens zu beschleunigen. Erfahre mehr über brahms
Oxcyon fordert den traditionellen Portal ECM, CMS-Space mit einer leistungsfähigen und einzigartigen Centralpoint.solution heraus. 220 Module einschließlich SSO.
SeeCommerce is a PXM solution that helps brands to improve business processes and deliver compelling and omnichannel product experience
monday.com ist ein Cloud-Work-Betriebssystem, mit dem Teams ihre Projekte und tägliche Arbeit durchführen, egal ob sie im Büro, zu Hause oder unterwegs sind. Erfahre mehr über monday.com
Nuxeo ist eine Inhaltsdienstplattform zur Verwaltung aller Arten von Unternehmensinformationen.
Sitecore Content Hub wurde für Content-Vermarkter*innen und Marketing-Operations-Teams in großen Unternehmen entwickelt und kann Kampagnen, Programme und mehr bereitstellen.
Open-Source-PIM-System für Einzelhändler mit Funktionen wie Datenimport, Produktklassifizierung, Datenbearbeitung und Datenexport.
All-in-one data management solution for multichannel marketing (PIM, MDM, DAM, BPM and multichannel publishing).
Interactiv' DataBase is a PIM and DAM online solution. It manages classification, enrichment, storage and diffusion of data information

Bewertungen über Syndigo

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
3,8
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
56%
4
44%
Verifizierter Rezensent
Web Developer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Very powerful Item Management Software

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall, I believe this will be a very easy to use software and ease my item management.

Vorteile:

I like the ease of searching for item records. The search and display is very smooth.

Nachteile:

There could be a more prominent notice that I have a filter in use. That would help me to know to clear the filter.

Dan
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Shotfarm/Timberland

5,0 vor 9 Jahren

Kommentare: Pro's:
- streamlining the process of distributing assets to retailers
- centralized location
- the majority of the site is fairly intuitive, but there are some areas that I think could be more user friendly for those users who aren't "tech savvy"
- image resize and conversion
- branded website
Suggested Features/Modifications (based on feedback from the field, our retailers, and our marketing team):
- customized thumbnail image for CSV/excel/pdf files
- Add a feature to "attach a file" when sending invitations. i.e. we have a "how to guide" we send out with accounts. Ideally, if there was an option to copy and paste a link into my own email when inviting a new user, that would be easiest for myself and accounts. That was they are not fishing for two emails and occasionally the email from Shotfarm is fed into their spam folder.
- "remove duplicates" button in lightbox (identical file name)
- Admin/superuser would be very helpful to me in managing users - password resets, capability to see and manage all lightboxes and ensure everything stays clean and consistent across our brand
- "export factory" vs "download center" - Marketing team suggested this may be confusing and preferred "download center" because it was more intuitive. Also, if there was a way to remove the "credits" part for those accounts who have prepaid for unlimited downloads, I think that would avoid some confusion on the accounts part.
- add the "next page" button on the bottom of the screen like it is at the top right
- rather than having to hover over the actions buttons in the gallery, use a drop down as we've found users don't even realize there are different links there.
Overall we've had great feedback from our users and are really excited about Shotfarm going forward!

Verifizierter Rezensent
Account Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Konsumgüter, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Syndigo is good at points, but still needs work

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: A work in progress. I think once they work out some issues they have, it will be a really great tool. I don't see that happening for at least 6-12 months.

Vorteile:

It is a great platform to store all product information. You can easily export and import product upload sheets to efficiently fill out information that is needed to publish product. Their customer service is also failrly responsive which is nice.

Nachteile:

There are several cons, it seems like this is fairly new and they are still working out the kinks. 1, product image uploads are often messed up because they upload direct to the Syndigo default channel. 2, product are often duplicated when trying to publish to several recipients. 3, there isn't good enough feedback when a product isn't being published and "needs review".

Mike
E-Marketing Specialist - Amazon and Retail.com in USA
Unterhaltungselektronik, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Our Main Content Syndication Platform

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Webcollage is great, we've been with them for a long time now. We have working relationships with a lot of Webcollage account reps that are very positive as well.

Vorteile:

The fact I can create content for a SKU and syndicate it out to various retailer websites is the main selling point of Webcollage's solution.

Nachteile:

The system is slow on occasion, so when i'm editing a group of skus, it can be very cumbersome and time consuming.

Yumiko
Product Data Management in USA
Automotive, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Edgenet Product Content Management Review

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

If values entered have some errors, they would show error messages right the way with detail descriptions of what part has to be corrected. It saves us a lot of time.

Nachteile:

You have to filter through the searching options to do the multiple part number search, which adds an extra step for people like us who always handle mass products. It would be helpful if we could set a default search option on our own.