Wer nutzt diese Software?

Benutzer in jeder Branche und verschieden großen Organisationen, die an der Verwaltung von Compliance & Risiko sowie Organisationsführung und Filialen-Kontrollen beteiligt sind.

Durchschnittliche Bewertung

14 Bewertungen
  • Gesamt 4.4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.1 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.1 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.2 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Symfact
  • http://www.symfact.com
  • Gegründet 2001

Über Symfact

Symfact ist der führende Anbieter von Contract Management und Compliance-Management-Lösungen und ermöglicht es Unternehmenskunden auf der ganzen Welt, Einnahmen zu maximieren, Kosten zu minimieren und aktiv Vertragsbedingungen und Risiken zu verwalten, und das alles auf einer einzigen Technologie-Plattform. Mit Symfact Lösungen können Kunden effektiv die Dokumentation, Termine, Budgets, Verpflichtungen, Workflow, sichere Zugriffe und Analyse-Tools im Zusammenhang mit Vertrags-Management und Compliance verwalten. Symfact bietet seine Plattform entweder als

Symfact Funktionen

  • Compliance-Verfolgung
  • Elektronische Unterschrift
  • Käuferseite (Lieferanten)
  • Spezialitäten-Verträge
  • Tracking der Beschwerde
  • Verkaufsseite (Kunden)
  • Versionskontrolle
  • Vertrags-Lifecycle-Management
  • Volltextsuche
  • Vorgefertigte Vorlagen
  • Workflow-Management
  • Öffentliche Aufträge

Ähnliche Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Symfact

User friendly software, but far the best demo we experiences when looking for a system.

Bewertet am 10.7.2018
Elizabeth F.
Contract & Legal Affairs Manager
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Ability to customize our process and fields. The implementation (workbook) was more detailed than I imagined, but that was a benefit because it allowed to think through processes not initially on our radar. Our project lead provided exceptional service before and after the implementation.

Vorteile: User capabilities is self explanatory. The system and functionality is very clear and simple to administer. Quick response to portal inquiries.

Nachteile: It's not a "least" issue about the software, maybe a suggestion for something new in the feature. I'd like to see more default reports and dashboards available vs. the option to self create.

Very capable contract management software with custom options

Bewertet am 26.6.2018
Chris B.
Global Records Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We received a quality, customizable contract management software that is able to integrate with our internal systems and send critical information to project managers that in the past may have been completely unaware of non-standard terms of engagement - allowing us to better abide by our long-standing contracts.

Vorteile: Good combination of fields and tabs for data input, searchability, and various reporting options. We use the reporting in various ways which has been quite valuable to enable us to notify others working on future projects of any unique arrangements we may have agreed to in a master contract.

Nachteile: It's been challenging to make updates and improvements as our business grows and we make more use of the product. A large part of this has been a lack of consistency and QA in programming. Another factor could be that the initial people who worked with us passed along the work to others, who do not have the same background/understanding of our needs and uses.

Very positive as we could customize it exactly to our needs

Bewertet am 6.7.2018
Verifizierter Rezensent
Open for a new opportunity
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: - I like the flexibility the tool provides as it can be customized to your needs;
- Symfact is determined to understand their customer needs and the business they are in and are not just selling a product.
- Fast access to key decision makers in the company, very responsive team

Nachteile: - Pricing (not the total cost) was at the beginning a challenge due to the pricing metrics they first came up with but after a few meetings and Symfact understanding our challenges we found a good solution.

Symfact is a solid system with great features, but there is a learning curve to go through.

Bewertet am 20.7.2018
Jeff W.
Senior Counsel
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Elimination of many paper files and records. Closed loop view into contract creation and completion. Ability to store information, including email, related to contracts on contract records.

Vorteile: The ability to create and store contracts along with electronic documents relating to each contract. Symfact is also able to act as an electronic file system, which eliminated the majority of my paper files.

Nachteile: Customizing the software lead to a protracted testing period that included using our team as a primary testing team during development.

Symfact for BD

Bewertet am 24.8.2018
Christina S.
Business Development Coordinator
Pharmazeutika, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Symfact is an important tool in the lifecycle management of our third party contracts contracts and is used by different departments (e.g business develpment, customer service, legal etc. )

Vorteile: It is very easy to use and it is possible to make changes according to our specific needs. You have all relevant information in one place and can easily take out reports.

Nachteile: I cannot say. We are in general satisfied with the software

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