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Was ist Humanforce?

Humanforce ist eine umfassende Workforce-Managementlösung, die manuelle Prozesse automatisiert, Effizienz erzeugt und aufschlussreiche Daten liefert. Humanforce verwendet durchdachtes Design und praktische Funktionen, um mit seiner mobilen Anwendung echte Ergebnisse zu erzielen, sowohl im Büro als auch unterwegs.

Humanforce arbeitet mit deinen wichtigsten Stakeholdern zusammen, um die effektivste Lösung für dein Unternehmen bereitzustellen.

Wer verwendet Humanforce?

Humanforce arbeiten mit Unternehmen aus einer breiten Palette von Branchen zusammen, darunter Gesundheitswesen, Gastgewerbe, Stadien, professionelle Dienstleistungen und Verkauf. Die Lösungen des Unternehmens werden täglich von einer halben Million Menschen eingesetzt.

Humanforce Software - 1
Humanforce Software - 2
Humanforce Software - 3
Humanforce Software - 4
Humanforce Software - 5

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Humanforce

Humanforce

4,5 (17)
0,01 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
87
2
4,3 (17)
4,2 (17)
3,8 (17)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
169
10
4,0 (881)
4,0 (881)
4,0 (881)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Humanforce

UKG Ready
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Online-Zeiterfassung
Überweisung
Deputy
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Mobiler Zugriff
Timesheet Management
Factorial
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mitarbeiter-Datenbank
Steuerkonformität
Connecteam
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Mobiler Zugriff
Online-Zeiterfassung
niikiis
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Online-Zeiterfassung
Online-Zeiterfassung
Bizneo HR
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeiter-Datenbank
Online-Zeiterfassung
Personalmanagement
Synerion
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Online-Zeiterfassung
Timesheet Management
Clockify
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Online-Zeiterfassung
Timesheet Management
Sage HR
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mitarbeiter-Datenbank
Personalmanagement

Bewertungen über Humanforce

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
3,8
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
53%
4
41%
3
6%
Linda
Group Manager - People and Culture in Australien
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

User friendly system all in one

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: As I mentioned before this is the second time I have implemented Time Target in an organisation and I am very passionate about the product and feel that it is user friendly and provides exactly what we need including being able to communicate with our staff as our staff work different hours over so many departments.

Vorteile:

The easy access and hands on component. Now we have updated to using the Humanforce App this has been a great addition and in particular for our staff. We have a very culture diverse workforce and it has been very easy to train and implement this system to them. I have actually implemented Time Target years ago in an aged care environment and I have seen the product improve immensely.

Nachteile:

Sometimes the support system through the Help support has been slow. But since I have had Will Barclay providing support to me it has been exceptional. Will has not only prompt with his service support but also very clear on his advice and instructions.

Antwort von Humanforce

vor 3 Jahren

Hi Linda, Thanks so much for your review! We're sorry to hear you've had trouble in the past with help and support this information helps us to improve our processes and we'll take this feedback on board! Kind regards, Humanforce

Michael
Payroll Manager in Australien
Einzelhandel, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Comprehensive and Practical

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Great end to end product . User friendly with emphasis on Time and Attendance. Rostering and approving timesheets was such a manual process in the past. With an effective Award interpreter, major issues have all but now dissipated. The use of biometric scanners at all our sites means data is accurate and foolproof.

Vorteile:

Ease of use and integration with payroll software is essential

Nachteile:

Nothing to dislike about Humanforce. Automation is a must and Humanforce delivers

Antwort von Humanforce

vor 3 Jahren

Hi Michael, Thanks for your review! We're so excited to hear you're enjoying Humanforce! Kind regards, Humanforce

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Bad customer service.

4,0 vor 2 Monaten

Kommentare: Customer service is abysmal, cannot get through to anyone in a timely manner. Do not reply to tickets in a timely manner. Difficult to deal with. Software is decent, it's just the customer service experience that really lets this software down.

Vorteile:

Software does a good job, does everything that you need it to do.

Nachteile:

Customer service is absolutely abysmal. Hard to get hold of a human for support, tickets can be left open for months on end. Lack of followup at times.

Jeffrey
GM in Australien
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Unfortunately lack of support makes me leave this review

3,0 vor 11 Monaten

Kommentare: Frustrates me every day

Vorteile:

It looks and sounds good when sold to you

Nachteile:

When having issues the support is non-existent. We were passed to development team and never heard from them in 3 months

Tamara
Managing Director in Australien
Personalbeschaffung & -besetzung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Chaotic software with bad customer service

4,0 letztes Jahr

Kommentare: It started off promising but over the last 3+ years has just declined considerably.

Vorteile:

There's not many products on the market that can be tailored to our business model and be priced accordingly. Humanforce ticked most boxes that we required and was the best fit for us at the time of implementation.

Nachteile:

It's complex software so takes a lot of training and time to learn. It's also consistently updated (which is good) however there are features continually being added or changed and therefore you are never fully using the software to it's maximum capacity. Their support team can sometimes be great but most of the time terrible. Sometimes it takes months to get a response or they give you a reply that doesn't answer the question so they can just close the ticket without actually trying to help.