Wer verwendet Setmore?

Entwickelt für Unternehmen und Organisationen aller Größen. Einzelunternehmer*innen, Kleinunternehmer*innen und Manager*innen, gemeinnützige Organisationen und Gemeindeverbände nutzen Setmore, um online mit Kund*innen in Kontakt zu treten und zu florieren.

Was ist Setmore?

Erhöhe deinen Umsatz mit Setmore, einer Plattform, mit der du die Terminbuchung automatisieren und das Wachstum beschleunigen kannst. Füge Unternehmensinformationen, Servicedetails und Personalprofile hinzu und starte deine Terminplanung im Kalender. Teile deine Buchungsseite auf Websites, Facebook oder Instagram und ermögliche deinen Kund*innen, online zu buchen. Nutze die Möglichkeiten automatischer E-Mail-Benachrichtigungen und -Erinnerungen, Google-/Office-Kalendersynchronisierungen, Klassen, Android- und iOS-Apps und mehr. Melde dich noch heute für eine KOSTENLOSE Testversion an!

Setmore – Details

Setmore

http://www.setmore.com/

Gegründet 2012

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Setmore – Preisübersicht

Setmore bietet eine Gratisversion, aber keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Setmore ist ab 5,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

5,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Nein

Setmore – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)
  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Installiert - Mac
  • Cloud, SaaS, Web
  • Installiert - Windows
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Setmore Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Automatisierte Terminplanung
  • Echtzeit-Planung
  • Gruppen-Terminplanung
  • Klassenterminplanung
  • Kreditplanung
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Ressourcen-Planung
  • Terminplanung
  • Zimmerbuchungsverwaltung

Siehe die vollständige Planungssoftware Liste

  • Automatisierte Terminplanung
  • Gruppen-Terminplanung
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kundendatenbank
  • Mehrere Standorte
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Termin-Erinnerungen
  • Wiederkehrende Termine
  • Zimmerbuchungsverwaltung

Siehe die vollständige Terminplanungssoftware Liste

Setmore Alternativen

Mehr Alternativen zu Setmore

Setmore – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,7/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,6
Kundenservice 4,8
Funktionen 4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,7

Software bewerten

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Gidon A.
CEO
Non-Profit-Organisation Management, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 15.7.2020

"Excellent appointment maker"

Kommentare: Setmore helped me overcome a weird block I had against Google Calendar (I am all google all the time with many other Google products) by "forcing" me to synch with it (for best impact). It has made my meeting setups 1000% better and really my whole day more efficient.

Vorteile: Setmore helped me overcome a weird block I had against Google Calendar (I am all google all the time with many other Google products) by "forcing" me to synch with it (for best impact). It has made my meeting setups 1000% better and really my whole day more efficient.

Nachteile: I use it to schedule one on one Zoom meetings. It works very good for this. I would perhaps suggest creating a different version of Setmore especially for people like me, who are trying to just coordinate one on one meetings. A version that would look less like "buy a massage slot" and more like "set up a meeting with someone who's not trying to sell you something". I find myself apologetic when I am trying to set up a meeting with someone higher than me in status Also, some people said that they need to sign in or sign up to use it?? Maybe because a masseuse needs certain info, but a "let's get on a call together" really just needs name and email.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 15.7.2020
Lela M.
Owner
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 16.9.2020

"Almost met all my needs"

Kommentare: Overall, with as much as I like it, the inability to book multiple services with one buffer time is a deal breaker for me and I'm probably going to have to go with another software.

Vorteile: I like that the software integrates Square for CC processing, which I have already been using for years. I like that it is easy to set up. I like that you can add a buffer to the services, that really helps with the new cleaning requirements due to Covid.

Nachteile: I am disappointed that I am unable to book multiple services from my end of the software. This is huge for me as I rebook my clients at the end of every appointment. If I had to rely on my clients to rebook themselves in a timely manner they would forget and my schedule would be disrupted. Not being able to do this affects my business income, which is a huge problem.
Other minor concerns are,
1) color coding of services, when a service is added to a category, it should automatically take on that categories color, not a random one.
2) it would be nice if there were a deposit option on booking instead of just full payment, it should have a percentage of service total option,
3) I can't see all schedules for the day side by side
4) I also wish there was an option to have memberships available

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 16.9.2020
Barbara W.
Owner
Musik, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 17.10.2020

"Amazing Software & Service!"

Kommentare: Amazing!!

Vorteile: So far, I'm adapting easily to the new software! It's very user friendly and the staff are all amazing!

Nachteile: Although I haven't yet imported my contacts from Mindbody, I haven't experienced any shortcomings at this point.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 17.10.2020
Suzi H.
Salon owner
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 30.10.2019

"A few things I need that are imperative"

Kommentare: Overall experience is good but just so frustrating that the support chat I feel dont understand your points or address / understand you problems. It feels like they're so detached from caring. Ive literally just had a conversation with someone on chat and it was an awful experience.

Vorteile: Super simple and works with you, quick easy and makes life simple

Nachteile: Really important for us and reasons why I witched:
We need to take varied deposit amounts
If someone cancels their appointment we have to contact them to get their card details to to refund their deposit- it's really frustrating
Sometimes when I contact customer support I feel like they dont listen
Our clients frequently commented on the fact that they stated going through the booking system then it quit/froze/took their card details and didnt go through. We thought it was people just being difficult however it was such a common complaint- can we report it to you and you look at a history of what happened within that transaction?
Why can we not reuest payments off people through setmore- its a really great feature.
There's not enough characters for T&Cs & notes to the customer when booking.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 30.10.2019
Rory C.
Owner
Erneuerbare Energien & Umwelt, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 20.8.2020

"If you visit customers in their homes then this is for you."

Kommentare: Overall I find Setmore just really good.

Vorteile: This software gives my customers the ability to book my services online, pay for the appointment, get confirmation of the appointment and get reminders before the appointment. Customers find it easy to use, it gives them the confidence that they are dealing with a company that is on the ball. The best thing for me is that customers book me and I travel to their homes to service their woodburner and chimney. So many booking software companies assume customers come to you. Setmore know that some of us travel to customers.

Nachteile: Like all software, you have to play with it to get to function as you would like. It took me about a day of messing about, trying things out to see what did and what didn't work for me. I don't really see this as a con. If someone was very new at setting one of these booking softwares up, it may take a bit of time to get all the functions up and running.
Doesn't take PayPal.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 20.8.2020