Setmore

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von Setmore

Wer verwendet Setmore?

Entwickelt für Unternehmen und Organisationen aller Größen. Einzelunternehmer*innen, Kleinunternehmer*innen und Manager*innen, gemeinnützige Organisationen und Gemeindeverbände nutzen Setmore, um online mit Kund*innen in Kontakt zu treten und zu florieren.

Was ist Setmore?

Erhöhe deinen Umsatz mit Setmore, einer Plattform, mit der du die Terminbuchung automatisieren und das Wachstum beschleunigen kannst. Füge Unternehmensinformationen, Servicedetails und Personalprofile hinzu und starte deine Terminplanung im Kalender. Teile deine Buchungsseite auf Websites, Facebook oder Instagram und ermögliche deinen Kund*innen, online zu buchen. Nutze die Möglichkeiten automatischer E-Mail-Benachrichtigungen und -Erinnerungen, Google-/Office-Kalendersynchronisierungen, Klassen, Android- und iOS-Apps und mehr. Melde dich noch heute für eine KOSTENLOSE Testversion an!

Setmore – Details

Setmore

http://www.setmore.com/

Gegründet 2012

Setmore – Preisübersicht

Setmore ist verfügbar ab 25,00 $/Monat. Setmore bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Setmore findest du unten.

Startpreis

25,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Setmore Funktionen

Planungssoftware
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Automatisierte Terminplanung
Echtzeit-Planung
Gruppen-Terminplanung
Klassenterminplanung
Kreditplanung
Mehrere Standorte
Mitarbeitereinsatzplanung
Ressourcen-Planung
Terminplanung
Zimmerbuchungsverwaltung
Automatisierte Terminplanung
Gruppen-Terminplanung
Kalender-Synchronisierung
Kundendatenbank
Mehrere Standorte
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
Online-Zahlungen
Termin-Erinnerungen
Wiederkehrende Termine
Zimmerbuchungsverwaltung

Setmore – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 599 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.6/5
Benutzerfreundlichkeit
4.6/5
Kundenservice
4.7/5
Funktionen
4.3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.7/5

It would have been perfect if Paypal can be integrated.

Bewertet am 31.3.2018
Clarisse C.
Coordinator, Cardiac Services
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I recommendes this at my workplace to be used for booking different healthcare services. So far it worked wonders. We didnt have double bookings (unless deliberately done so lol), we didnt have clashing appointments. And best of all we save a whole lot on diaries and pens. Perfect product.

Vorteile: This software allows:
1. Unlimited Staff
2. Unlimited Service
3. Color coding of different services
4. Total projected income (if you include cost of services)
5. Calendar View (monthly, weekly, daily), Agenda View
6. Ability to block slots that are not bookable.
7. Set breaks for each staff
8. They offer Free forever and Premium subrscription.

Nachteile: The only downside of it is that I could not integrate Paypal as my payment method. They offer payment integration for a premium account, I was willing to pay if they had offer Paypal integration. They only offer Stripe integration which is not available in my country.

Great company

Bewertet am 4.11.2019
Lisa P.
Spa owner
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Easy to use and easy for my clients to use cost is unbelievably Affordable

Nachteile: I don’t have any bad things to say but I can’t continue to say good things about this company

Good Software

Bewertet am 27.12.2019
Robert T.
Owner
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall it is a very good program and just need tweeking as they go.

Vorteile: We like how it integrates with out website and makes it easy for our clients to schedule an appointment online.

Nachteile: There have been a lot of issue with syncing with Outlook 365. Have to shut if off and turn it back on Regularly, or it just stops working all together. We have actually lost some appointments due to this issue.

Best I've found for a free booking software option.

Bewertet am 22.10.2019
Christine M.
Reflexology Therapist
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Softmore gives me a great option for online booking and booking management. I love that it gives my customers reminders and offers the opportunity to pay ahead of time. Please add an ability to highlight dates with available bookings though!!!

Vorteile: The price for sure, but also that the customer support is fantastic. It has most of the features that I need, including a booking app, nice landing page, appointment reminders. So far I haven't found any glitches or issues with Setmore.

Nachteile: Only one issue, as a therapist who only works 2 days a week, it can be hard to customers to know which dates have available bookings. It would be FANTASTIC if days with open availability would show up green, or highlighted somehow, so customers know to click on those days. Everything else is great...however this one issue does make me consider switching to another software.

A few things I need that are imperative

Bewertet am 30.10.2019
Suzi H.
Salon owner
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall experience is good but just so frustrating that the support chat I feel dont understand your points or address / understand you problems. It feels like they're so detached from caring. Ive literally just had a conversation with someone on chat and it was an awful experience.

Vorteile: Super simple and works with you, quick easy and makes life simple

Nachteile: Really important for us and reasons why I witched:
We need to take varied deposit amounts
If someone cancels their appointment we have to contact them to get their card details to to refund their deposit- it's really frustrating
Sometimes when I contact customer support I feel like they dont listen
Our clients frequently commented on the fact that they stated going through the booking system then it quit/froze/took their card details and didnt go through. We thought it was people just being difficult however it was such a common complaint- can we report it to you and you look at a history of what happened within that transaction?
Why can we not reuest payments off people through setmore- its a really great feature.
There's not enough characters for T&Cs & notes to the customer when booking.