Automatic Call Recording

Automatic Call Recording

von RingCentral

Wer nutzt diese Software?

Company of any size. 2-1000+ employees.

Durchschnittliche Bewertung

76 Bewertungen
  • Gesamt 4.5/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.3/5
  • Kundenservice 4.6/5
  • Funktionen 4.4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.4/5

Produktinformationen

  • Startpreis 19,99 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Online

Angaben zum Hersteller

  • RingCentral
  • http://www.ringcentral.com/
  • Gegründet 2003

Über Automatic Call Recording

The RingCentral Office Automatic Call Recording feature easily enables recording of your inbound and outbound calls. It's easy to setup! With just a few clicks, admins can enable this feature for one or multiple users. Save as much as 100,000 recordings per account! Recordings can be downloaded for review and playback, and are emailed automatically to users.

Automatic Call Recording Funktionen

  • Archivierung
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Aufzeichnung der Bildschirmaktivität
  • Bookmarking-Aufzeichnung
  • Dateitransfer
  • Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
  • Programmierte Aufnahme
  • Sofortiger Abruf
  • Teilen von Anrufen
  • Verteilte Anrufaufzeichnung
  • Videoanruf-Aufzeichnung

Die hilfreichsten Reviews für Automatic Call Recording

1 spot solution...

Bewertet am 25.7.2019
Mayank S.
Head Of Sales Marketing
Personalbeschaffung & -besetzung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: During training freshers for the RPO process, RingCentral helps me a lot to play sample calls for the trainees. I am loving this product.

Vorteile: I just love the clarity of the recorded audio and the date/time - wise access to the recorded audio s amazing.
Helps me in barging calls during training and quality sessions.

Nachteile: Additional money to be paid for the recording feature
A bit expensive than the new competitors.

Like most of the other RC options it's lacking

Bewertet am 25.4.2019
Verifizierter Rezensent
It Administrator
Versicherung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It has been an improvement from our older phone system as we can now hold persons responsible and more effectively give examples for coaching agents. Being able to go back and make sure worker A communicated with the customer about a new business quote or claim is great. I just want it to have a better interface. Also a voice to text preview on the recordings would really help alot in finding the right conversation.

Vorteile: Recordings work, they will also auto download to a linked cloud storage service and you can easily search recordings from the call log.

Nachteile: The actual process of finding a certain recording can be arduous. If the call had been transferred or if the caller made multiple calls that day sorting the information out will be a process. RC only supports a very few set of cloud storage services and setting up your own SFTP will require some investment in hardware and setup.

Does the job. As long as everything is set up, there shouldn't be many more problems.

Bewertet am 7.3.2018
Grace M.
Marketer
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: - Ease of use after everything is already set up and you know how to find the recordings.

Vorteile: - Able to download the call recordings
- Able to see calls for the past 60 days
- Shows Caller ID for the people who called the number

Nachteile: - Unable to download the voice messages along with the call recordings
- You have to know to choose "Extension" and not "Admin Portal" in order to find the voice messages
- Sometimes the calls don't get transferred over to the number at the office, so there can be many missed calls at one point

Automatic Call Recording

Bewertet am 3.12.2019
Amber G.
IT Tech
Medizinische Geräte, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: My over all experience is fantastic! The ability to record calls comes in handy and has made call training a breeze.

Vorteile: Amazing and my favorite feature. Being able to record calls is so helpful.

Nachteile: I don't have ANY negative feedback. I record calls often and haven't had one issue.

I really hate Ring Central...

Bewertet am 9.5.2019
Adam P.
Special Projects
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Ring Central offers features like automatic call recording that are seemingly impossible to find elsewhere at a comparable price. This is literally the ONLY thing keeping us with this software. We have technical issues such as calls not forwarding to extensions properly, call detail reports missing crucial data such as which extension answered a call, or even forwarding calls to an entirely different non-affiliated company! We have several support tickets open with RC, some of which have been open for months. Their support center is almost entirely useless, and it is not uncommon to sit on hold for hours at a time as they "investigate" a technical issue. The second we find a viable alternative that has the features we require at a similar price point we are ditching this terrible service and never looking back.

Vorteile: Ring Central offers a feature set that is hard to find elsewhere for a similar price

Nachteile: The service is unreliable. We have technical issues almost daily.

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