Was ist SAP Ariba?

Eine einzigartige webbasierte Plattform, die dir hilft, effizienter und effektiver als je zuvor zu kaufen, zu verkaufen und Bargeld zu verwalten.

Wer verwendet SAP Ariba?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Wo kann SAP Ariba bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • SAP
  • 1999 gegründet

Erhältlich in diesen Ländern

Deutschland, Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch, Französisch, Niederländisch, Portugiesisch, Spanisch

Über den Anbieter

  • SAP
  • 1999 gegründet

Erhältlich in diesen Ländern

Deutschland, Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch, Französisch, Niederländisch, Portugiesisch, Spanisch

SAP Ariba – Videos und Bilder

%{screenshots_count} weiteren anzeigen

Kosten ähnlicher Produkte wie SAP Ariba vergleichen

SAP Ariba

50,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
475,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
79,95 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
100,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

SAP Ariba Funktionen

  • Auftragsmanagement
  • Einkaufswagen
  • Inventarverwaltung
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Lagerhaus-Management
  • Lieferanten-Management
  • Multichannel-Marketing
  • Rabattmanagement
  • Versand-Management

Alternativen für SAP Ariba

We offer highly composable commerce solutions which embodies agility, flexibility and scalability.
FocusPoint is certified for SAP Business One. An all-in-one e-commerce platform at an affordable price.
Cin7 bietet Bestandverwaltung und Automatisierung von Bestellungen und Produktion über das Lager/3PL bis hin zu jedem von dir verwendeten B2B-/B2C-Vertriebskanal.
Open-Source-Set mit integrierten Geschäftsanwendungen für CRM, POS, Website, eCommerce, Vertrieb, Buchhaltung, Lager, HR, Projekt und Marketing. Erfahre mehr über Odoo
Midsize-Kleidung-Einzelhändler und -Großhändler, die so schnell und profitabel wie möglich wachsen wollen.
MULTI-CHANNEL Bestands- und Auftragsverwaltungslösung
Sende es auf Abruf an jeden Marktplatz wie Ebay oder Amazon und halte Bestellungen, Inventar und Kundschaft synchron.
Führe dein gesamtes Inventar auf, versende es und synchronisiere es mit Jazva, der fortschrittlichsten Multi-Channel E-Commerce-Software.
Ob B2B oder B2C: Mit der Commerce Cloud treiben Sie eine schnelle und nutzerfreundliche Umstellung auf den Online-Vertrieb voran. Erfahre mehr über Salesforce Commerce Cloud
Automates selling, fulfillment, inventory, and supply chain in an all-in-one system. Multi-channel sales order management.
B2B Collaboration solution that simplifies your Supply Chain processes: Marketing, Sales, After Sales, Fulfillment, Invoicing.
Systum centralizes data for every team and provides your warehouse, suppliers & order and inventory management teams B2B sales growth.
Powerful cloud ERP + Online store (ecommerce) + POS + Automatic accounting + CRM + Blog + Corporate website (CMS) + Mailing tools...

Bewertungen über SAP Ariba

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,6
Benutzerfreundlichkeit
3,4
Kundenservice
3,7
Funktionen
3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
41%
4
21%
3
9%
2
21%
1
9%
marvin
Finance Sr. Analyst in Panama
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Ariba Commerce Cloud

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: is a excellent tool to key invoices in less than 5 minutes and that is great for collection team also the features in order to track the invoice status and avoid payment delay.

Vorteile:

is a friendly tool to use in order to manual key the invoices to the accounts payable team in order to get the payment on time, in this tool you can see the invoice status and the schedule payment date.

Nachteile:

if there is a wrong information the invoice will not migrated to the payment system.

Mohamed
Mohamed
Accounting in Marokko
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Elektrische/elektronische Fertigung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

User Review - SAP Ariba

4,0 vor 10 Monaten

Kommentare: - My impression is that SAP Ariba Represent the best solution of Suppliers Management, The software cover all the Suppliers needed Data ( Registration, Qualification, Performance, Pre-Risk Assessment).

Vorteile:

- Evaluate risks in the Supplier´s value chain in the following areas: a. Quality Management, b. Sustainability and integrity, c. Health / Safety / Environmental, d. Quality and Continuous Improvement, e. Operation Excellence and Supply Chain, f. Data Security - Supports the process for conducting a financial health review of the supplier. - Be efficient through the sharing of supplier qualification status and risk mitigation actions across the company

Nachteile:

- Prompt Assistance is needed form the support Team is needed especially on assisting the supplier who has troubles with registration in SAP Ariba.

Ronald
President in USA
Umweltdienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Hostage situation

1,0 letzten Monat Neu

Kommentare: I was incredulous when I learned that we now had to pay a percentage of ALL of our invoices just to collect money for services rendered.

Vorteile:

Nothing. Bloated functionality based on old coding.

Nachteile:

Part of the new model of corporate accounting apparently. Charge the vendor for the privilege of sending an invoice.

Fahed
Finance Business Manager in Vereinigte Arabische Emirate
Finanzdienstleistungen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Your Perfect Business Partner

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Over all experience from Ariba 8 / 10

Vorteile:

as a Company you can outsource multiple functions to Ariba saving you lot of your precious time and money as you get one stop shop for your needs as compare to managing a big team for getting the same kind and amount of output.

Nachteile:

Customer support service could have been better.

Amy
Amy
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Vorstandsbüro, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

One-Stop for Vendors and Purchasing

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall I like Ariba. It is fairly easy to use and navigate, and provides a one-stop SAP for it's clients.

Vorteile:

What I like most is that you can follow a job, from purchase order to invoice, in one place. You get notified when a purchase order has been entered or changed, and you can go in and submit your invoice against the PO once the job is done. You can also track the invoice's progress through the system on its way to payment.

Nachteile:

What I like least about this software is that if you make a mistake, it can take some time to get it corrected in the system, sometimes taking away precious time in getting paid for a job.