Wer nutzt diese Software?

Mittlere bis große B2C-Unternehmen mit einer direkten Kundenbeziehung in Branchen wie Einzelhandel, Reise, Finanzen und Telekommunikation haben den größten Bedarf für eine Verwaltung von umfangreichen Kundeninteraktionen.

Durchschnittliche Bewertung

8 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Conversocial
  • http://www.conversocial.com/
  • Gegründet 2009

Über Conversocial

Conversocial ist eine Software, die Kundenservice in Facebook und Twitter ermöglicht. Mit vollständiger Sichtbarkeit und Priorisierung werden keine Probleme übersehen. Über die kollaborative Plattform von Conversocial arbeiten Teams gemeinsam an der sozialen Kommunikation mit allen wichtigen Tools an einem Ort. Umfassende Sicherheit, Audit und Kontrolle bringen Verantwortung für soziale Kanäle.

Conversocial Funktionen

  • Aktionsmanagement
  • Analytik
  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Feedback-Management
  • Kundensegmentierung
  • Sammlung mehrere Kanäle
  • Textanalyse
  • Trend-Analysen
  • Umfrage-Management
  • Wissensmanagement
  • Angebote / Vorschläge
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Interne Chat-Integration
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Lead Scoring
  • Marketing-Automatisierung-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration
  • Aufgabenmanagement
  • Bearbeiten in Echtzeit
  • Brainstorming
  • Content-Management
  • Diskussionsforum
  • Dokumentenmanagement
  • Kalenderverwaltung
  • Kontaktmanagement
  • Projektmanagement
  • Versionskontrolle
  • Videokonferenzen
  • Call-Center-Management
  • E-Mail-Management
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Terminverwaltung
  • Umfragen & Feedback
  • Virtueller Assistent
  • Warnungen / Eskalation
  • Warteschlangenmanagement
  • Wissensdatenbank
  • Workflow-Management
  • Empfindungsanalyse
  • Gamifikation
  • Kampagnenmanagement
  • Kundenbewertungs-Plattform
  • Reaktions-Management
  • Social Media-Kennzahlen
  • Social Media-Überwachung
  • Überprüfung bewerten

Die hilfreichsten Reviews für Conversocial

Conversocial: One of the best for social monitoring and engagement

Bewertet am 23.11.2015
Nolan P.
Senior Manager, Social Media Community Strategy
Grundschul- & Sekundarbildung
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
4/5
Gesamt
4.5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
2.5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4.5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The best thing about Conversocial is its ease of use when monitoring and engaging several social media accounts. My team used Conversocial to monitor conversations on 60+ Facebook pages and multiple Twitter accounts, but I've also used Salesforce Radian6, Salesforce Social Studio, Percolate, and Hootsuite. Conversocial has one of the best user interfaces I've encountered. It's easy to select single or multiple accounts and channels, apply tags for categorization, assign out to different team members, and even create and use macros to do several actions at once. Plus, Conversocial has keyboard shortcut keys for most of these actions, which other platforms are either completely lacking or too limited. The team at Conversocial were always great to work with and responsive to service requests or questions.

Nachteile: The only reason my team stopped using Conversocial was to switch to a more fully-featured social media management suite so we could have all aspects of social managed within one platform (Monitoring, Publishing, Listening, Reporting, etc). If you're looking for a point solution, Conversocial's great. They do have some limited reporting and are working on further offerings there.

Simple and Effective Engagement Tool

Bewertet am 23.11.2015
Amy O.
Senior Manager, Social Media Strategy
Grundschul- & Sekundarbildung
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
4.5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3.5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Conversocial stuck out to me above other social media listening tools because of its simplicity and easy to use platform. The layout of Conversocial is strategic and everything seems to have a place. The shortcut options are quick and I love how easy it is to use their keyword search (for the most part). My other favorite features from Conversocial are the way they pull up previous engagements. You can see how many times each user has mentioned your company/brand/school and then can view those previous conversations. With other engagement tools, I've had to click around a few times to view previous engagements, or there is no option to view them. Conversocial has found a very efficient way to provide this data. They also have a wonderful tech support team and are quick to act whenever myself or my team experienced issues. The tagging options were simple to use as well.

Nachteile: I wish Conversocial had an app for their platform. Since conversations on social media occur 24/7, it'd be nice to quickly access Coversocial from my phone and archive, respond, etc. quickly. I also wish it was easier to bulk archive in Conversocial as well as only search for items that weren't already assigned or archived. All in all, this is a great platform, though.

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