TopShelf Inventory Management

Was ist TopShelf Inventory Management?

Scout's TopShelf is a web based inventory management / warehousing software system that can be used as a stand-alone application or can be integrated into a variety of back office applications, such as Salesforce.com, Quickbooks, and Microsoft Dynamics. TopShelf gives you instant visibility and optimization of your supply chain wth features like barcode scanning, customer portal, dynamic reporting, work order management, basic pick / pack / ship to advanced 3PL transactions, RFID and Printing.

Wer verwendet TopShelf Inventory Management?

online retail, distribution, manufacturing

Wo kann TopShelf Inventory Management bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Scout
  • 2002 gegründet
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Scout
  • 2002 gegründet
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

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Englisch

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TopShelf Inventory Management

100,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
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4.395,00 $/einmalig
Kostenlose Version
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20,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

TopShelf Inventory Management Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Auftragsabwicklung
  • Auftragsmanagement
  • Barcode / RFID
  • Barcode / Tickets scannen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestandsoptimierung
  • Bestell-Management
  • Einkauf & Empfang
  • Inventarverwaltung
  • Lagerhaus-Management
  • Nachbestellungen verwalten
  • Produktkennzeichnung
  • Qualitätsmanagement
  • Retourenmanagement
  • Suchen / filtern
  • Versand-Management
  • Verwalten von Fälligkeiten
  • Wareneingangs- / Einlagerungsverwaltung

Alternativen für TopShelf Inventory Management

Built to drive operations with advanced order management & inventory control workflows to achieve best practices for your industry.
On-Demand-WMS, Microsoft-Partner, der Funktionen auf Unternehmensebene zu einem Bruchteil traditioneller Lizenz- und Installationsgebühren bietet.
Cin7 bietet Bestandverwaltung und Automatisierung von Bestellungen und Produktion über das Lager/3PL bis hin zu jedem von dir verwendeten B2B-/B2C-Vertriebskanal.
Bestandsaufnahme und Bestell-Management-Plattform, mit Auftragsabwicklung die Optimierungs- und Automatisierungs-Tools, Einkauf und Vertrieb.
ERPAG ist ein ERP-Cloud-Service, der alle Geschäftsprozesse für kleine oder mittelgroße Unternehmen abdeckt. Erfahre mehr über ERPAG
Führende cloudbasierte Lager-/Inventarsoftware, zugeschnitten auf Online-E-Commerce, Großhandel und 3PL-Unternehmen.
Komplette moderne ERP-Lösung – Buchhaltung, Vertrieb, CRM und mehr. SaaS oder auf deinen Servern. Mobile Option verfügbar, keine Pro-Nutzer-Preisgestaltung.
Zu 100 % cloudbasiertes ERP, 55 $/Monat – unbegrenzte Nutzer. Vertrieb, Beschaffung, Inventar, Buchhaltung und mehr. Kostenlose mobile App und Messenger.
On-Demand-Business-Lösung zur Vereinheitlichung und Optimierung des Kerngeschäftes für mittelständische Unternehmen.
Dies jeden Tag zu bewerkstelligen, ist das Schöne an Geschäftsvorgängen. Fachleute und leistungsstarke Software. Gehe in 6 Wochen oder weniger live.
OrderWise delivers fast, powerful and fully integrated ERP & WMS solutions to businesses of all sizes, industries and sectors.
Infor CloudSuite WMS wurde im Gartner Magic Quadrant als führendes Lagerverwaltungssystem ausgezeichnet.
Transportation management tool that helps monitor transported loads, control departure/arrival timings, and manage fleet maintenance.

Bewertungen über TopShelf Inventory Management

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,0
Benutzerfreundlichkeit
3,0
Kundenservice
1,0
Funktionen
5,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
1,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

3
100%
Matthew
President in USA
Konsumgüter, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Scout/Top Shelf/ 3PL Central doesn't care about their customers!

3,0 vor 6 Monaten

Kommentare: The onboarding team was awesome, but the executive team at Scout / Top Shelf / 3PL Central doesn't care about their customers. I'll never do business with any of these companies ever again. Treat your customers with respect and they will do business with you forever, money comes and money goes but customers are what makes your business successful.

Vorteile:

Scout is a great inventory management system. The onboarding of the system was rough but we had to push through to get my business up and running. The team was phenomenal and helped to make the process seamless even though the system didn't merge well with the other programs we were using like we were told they would in the beginning.

Nachteile:

We decided to change direction after using the system for only a few months. When we asked for a refund for the months not used the upper management at Scout / Top Shelf / 3PL Central decided that I didn't deserve a refund. The company wasn't a new startup and was purchased after many successful years of business by 3PL Central instead of giving me back my money they gave me a B.S. line about having to pay the developers and the team. I paid $4,000 upfront for the program for the whole year and instead of pro-rating me back the money they chose to keep it all and tell me to screw off.