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Was ist TeamDynamix?

Eine No-Code-Plattform für ITSM (IT Service Management) und PPM (Project Portfolio Management) mit Unternehmensintegration und Automatisierung (iPaaS). TeamDynamix ist einfach zu nutzen, zu besitzen und zu betreiben – alles wird über Bildschirme konfiguriert, ohne dass Coding oder Skripte erforderlich sind.

Die ITSM-Plattform bietet Unterstützung für ITIL (IT Infrastructure Library) mit einer umfassenden Lösung: Vorfall-/Problemmanagement, Asset- und Änderungsmanagement, Selfservice-Portal, Wissensdatenbank, Automatisierung und Workflow und unbegrenzte Integrationen.

White-Glove-Implementierung.

Wer verwendet TeamDynamix?

Unternehmen, die eine hochflexible Plattform mit geringem Verwaltungsaufwand suchen; konfigurierbar ohne Code mit einer unternehmensweiten Integrations- und Automatisierungsebene.

TeamDynamix Software - 1
TeamDynamix Software - 2
TeamDynamix Software - 3

Du bist nicht sicher, ob TeamDynamix das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

TeamDynamix

TeamDynamix

4,4 (150)
0,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
90
Keine Integrationen gefunden
4,1 (150)
4,3 (150)
4,5 (150)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
79,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
124
19
4,5 (441)
4,6 (441)
4,5 (441)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu TeamDynamix

SysAid
Am besten bewertete Funktionen
Supportticket-Management
Ticket-Management
Warnungen/Eskalation
Wrike
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard-Erstellung
Einzelseitenansicht
Konfigurierbarer Workflow
FootPrints
Am besten bewertete Funktionen
Verfügbarkeit-Management
Veränderungsmanagement
Warnungen/Eskalation
Microsoft SharePoint
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Filesharing
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
KACE
Am besten bewertete Funktionen
Automatische Patch-Implementierung
Korrektur-Management
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
EV Service Manager
Am besten bewertete Funktionen
Störfallmanagement
Supportticket-Management
Warnungen/Eskalation
Kayako
Am besten bewertete Funktionen
Live-Chat
Multi-Channel-Kommunikation
Supportticket-Management
Planview AdaptiveWork
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Berichterstattung / Projektverfolgung
Mehrere Projekte
Track-It!
Am besten bewertete Funktionen
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Self-Service Portal
Ticket-Management

Bewertungen über TeamDynamix

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
47%
4
42%
3
9%
2
1%
Richard
Richard
Director of Client Services & Operations, ITS in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hochschulbildung, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great tool with great people behind it.

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The team is amazing. They listen to customers and work to constantly improve the product. It is great value for the money.

Vorteile:

Ease of use. Powerful reporting. Team behind it.

Nachteile:

Mobile experience is not as feature rich as the desktop version and is not as easy to use.

Andrea
Director of Client Services in USA
Hochschulbildung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excellent product for your Higher Education Help Desk or Enterprise Service Mgmt

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Our experience has been great so far. The price point for what we get has been affordable. Our renewals contain reasonable increases. We meet with the TDX team quarterly, and they provide product roadmaps and tips and tricks. We have a .25 FTE managing the product, which is GREAT compared with other ITSM tools that require a full-time staff member to program the tool. It is not needed with TDX.

Vorteile:

I loved the ease of the product setup. They walk you through the process and assign an implementation specialist who meets with you regularly to help. Once set up, reporting is easy, and the incident management process is solid and logical. The product has a fast response time, and the knowledgebase is easy to set up and configure. This product also can be configured for special business process flows if needed.

Nachteile:

I cannot think of something that we truly dislike. The product might be more clear if the Knowledgebase and Services Catalog were merged. That confuses some of our users.

Paula
Paula
IT Service Desk and Operations Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

TDX Thoughts from a New TDX Admin

3,0 vor 2 Wochen Neu

Vorteile:

Honestly, not a whole lot but this was the system in place when I started in my role so I don't really have a choice but to use it.

Nachteile:

There are a lot of things I don't like. It seems like it does not have key functionality that technicians need to manage their tickets and workloads, like calendaring (ability to schedule a meeting or time on a ticket) and it shows on your TDX Calendar, nor does it sync with your Outlook calendar. All tickets come into the "Service Desk" and you need to use an automation rule to get it to the right IT team, instead of having something like a "service board" to automatically direct tickets submitted with that request form to. The system is not very intuitive to learn, and from an admin perspective, there are a lot of things that just don't make sense. For example, I can see "locations" in the admin tool, but can't edit them there; I actually have to go to the Asset Management (or CI/Asset) module and go to locations in TDNext in order to edit "locations".

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hochschulbildung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

PMIS that PMI would value

4,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: The implementation has been a bit difficult as I believe TDX did not have enough employees trained in the areas we were hoping for. We got through it, and they have proven their willingness to help and answer questions in a timely manner.

Vorteile:

Overall, I believe PMI would approve of this PMIS and think for the cost, it is a great platform that does a lot of things we needed that our last product did not. Resource Management, ticketing, etc.

Nachteile:

It's a bit cumbersome at first. The constant popup windows make screensharing a nightmare and the dropdowns don't show on the screenshare. This makes collaboration a bit difficult.

Amy
Sr. Business Analyst in USA
Hochschulbildung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

TeamDynamix is the best ITSM solution I have used

4,0 letztes Jahr

Kommentare: TeamDynamix' support has exceeded beyond my expectation. They are quick to respond, are transparent with what they are working on and listen to their customer's ideas for improvements.

Vorteile:

ITSM features like workflow capabilities, attribute dependencies and collaboration with others within the solution regardless of their access level. Also love the flexibility and ease of use for administrators (minimal training is needed and administrators have the power to make and control changes).

Nachteile:

The PPM module still has some growth to be match a lot of the amazing features on the ITSM module.