Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist 3CLogic?

3CLogic ist ein führender Lösungsanbieter für Multichannel-Cloud-Kontaktcenter mit einem innovativen verteilten Ansatz. Mit Multichannel-Kommunikation, Berichterstattung und Analyse, dynamischer Skripterstellung, Lead-Management, Anruf-Routing (IVR, ACD) und Integrationen von Drittanbieterunternehmen (CRM, WFM, Ticketing, PBX) ermöglicht 3CLogic seiner Kundschaft qualitativ hochwertigen Kundenservice und dient als Triebfeder für Verkaufs- und Marketinginitiativen.

Wer verwendet 3CLogic?

KMUs und Unternehmen, die von On-Premise- zu Cloud-Lösungen migrieren, bietet 3CLogic flexible Lösungen von einer einfachen Anbindung von Telefonie an CRM bis hin zur Auswahl zwischen Hybrid- und reiner Cloud-Bereitstellung.

3CLogic Software - 1
3CLogic Software - 2
3CLogic Software - 3
3CLogic Software - 4
3CLogic Software - 5

Du bist nicht sicher, ob 3CLogic das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

3CLogic

3CLogic

4,3 (49)
115,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
105
11
4,1 (49)
3,8 (49)
4,4 (49)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
99,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
142
13
4,8 (9)
4,7 (9)
4,7 (9)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu 3CLogic

LeadDesk
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Bright Pattern
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontaktmanagement
Mobiler Zugriff
Genesys Cloud CX
Am besten bewertete Funktionen
Automatische Anrufverteilung
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
Call Center Studio
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Automatische Anrufverteilung
Dokumentenspeicher
Five9
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
CloudTalk
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Call-Center-Management
Thrio
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Call-Center-Management
Talkdesk
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontaktmanagement
Workflow-Management
NICE CXone
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
Verfolgung von Interaktionen

Bewertungen über 3CLogic

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
47%
4
39%
3
8%
1
6%
Ken
Ken
Manager of Database Marketing
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

How 3CLogic + InfusionSoft helped us grow more than $700K in less than one year

5,0 vor 9 Jahren

Kommentare: As North America's largest publisher of monthly real estate magazines, we were looking for a solution to help us significantly improve the efficiency and ROI of our internal call/sales center. We chose 3CLogic as our call center solution and EASILY combined their software with InfusionSoft, our chosen CRM solution. And, the results were phenomenal. To date, operator efficiency has grown by more than 400 percent and sales in the first 8 months of usage topped $730M.

Vorteile:

Ease of use; operators were literally trained and productive the first week of usage Easily integrates with other programs (i.e. InfusionSoft in our case) Allows for remote numbers (i.e. usage of a field reps cell number to set appts) Incredibly affordable EXCEPTIONAL support

Nachteile:

Currently not brower-driven (however, I understand a mid- to late-2015 upgrade will address)

Brenda
Office Manager in USA
Finanzdienstleistungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

the team always available when I need assistance.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I have been very impressed with the service that the team provides for Acceptance Rentals needs. They are extremely helpful and if they cannot assist they immediately escalate the issue to get the problem solved in a very timely manner. They take the extra time to help us understand the issue and assist us in learning things about the system that we are not aware of.

Vorteile:

the team is very easy to speak with and understand my lack of knowledge. They are always willing to help and also teach me to help in the future. The ticketing system is very easy to use and is promptly responded to and updated.

Nachteile:

It would be nice to have an extension to dial for a particular support rep rather than tying up a different rep to get the person I am needing to speak with.

Timothy
IT Specialist in USA
Staatsverwaltung, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

I am a happy user of this software for 3 years

3,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I have been happy with this software and would recommend it to others.

Vorteile:

I most like the ability to copy projects to scale the expansion of existing customers or new customers

Nachteile:

I most dislike the inability to utilize more than one SMTP server for automated emails (based on result code/disposition), even when across projects that have nothing to do with each other.

Edrick
Process Associatee in Philippinen
Personalwesen, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Decent Telephony Software

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: 3CLogic is our main way of coordinating with our candidates and new hires. There are a couple of technical issues along the way but understandable since software are not perfect. Whenever these issues arise, their customer support are very helpful and accommodating to our queries. It's features are at par with its competitors. This is a good alternative to other expensive telephony providers.

Vorteile:

Generally, this software is easy to use and navigate. It's features are at par with it's competitors. The customer service was also very easy to work with and very responsive with our queries when we were setting up their software.

Nachteile:

There are a couple of areas to improve on. There are still some features that needs polishing especially the audio quality, call recording and reporting/analytics. There are a couple of technical concerns which is understandable since this software is relatively young.

Martin
Sales Manager in Kanada
Telekommunikation, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

3cLogic offers an awesome service

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: 3CLogic keep up the good work!!

Vorteile:

3CLogic is amazing product not only is the product great but also the employees that everything happen. There's always someone to help with any of your question or concerns. 3CLogic is always searching for new way to improve their service and always open for suggestion.

Nachteile:

In all honesty I do not have any cons, 3clogic has completely satisfied my company also well as myself.