Wer nutzt diese Software?

Von kleinen bis hin zu großen Unternehmen verwenden Managementteams in jeder Branche die kostenlose Software von When I Work (für bis zu 75 Mitarbeiter), um die Mitarbeitereinsatzplanung und die Kommunikation zu verbessern.

Durchschnittliche Bewertung

609 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $1/Monat
    Preisinformationen
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • When I Work
  • http://www.wheniwork.com/
  • Gegründet 2010

Über When I Work

When I Work ist jetzt für immer kostenlos und die einfachste Möglichkeit für Unternehmen, Personaleinsatzpläne zu erstellen und mit den auf Stundenbasis arbeitenden Mitarbeitern zu kommunizieren. Gib jedem einen Personaleinsatzplan und eine Stempeluhr in die Hand. Plane unterwegs mit kostenlosen Anwendungen für iPhone und Android. Spare Zeit und Geld mit einfachen Tools zur Mitarbeitereinsatzplanung.

When I Work hilft bei der Planung von über 500.000 Mitarbeitern auf der ganzen Welt. Tausende von Unternehmen melden sich jede Woche bei When I Work an. Preise starten bei 1,50 US-Dollar pro Monat und Nutzer.

Spotlight_media_placeholder

When I Work Funktionen

  • Berichterstattung / Analyse
  • FMLA Nachverfolgung
  • Kalenderverwaltung
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Self-Service Portal
  • Zeitverfolgung
  • Überstunden-Berechnung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Drag & Drop
  • Kreditplanung
  • Medizinische Terminplanung
  • Mehrere Standorte
  • No-Show-Nachverfolgung
  • On-Call-Pläne
  • Patienten-Terminplanung
  • Patientenakten
  • Personal-Planung
  • Self-Service Portal
  • Terminverwaltung
  • Wiederkehrende Termine
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Absatzplanung
  • Auftragsmanagement
  • Fass-Management (Wein)
  • Inventarverwaltung
  • Produktion-Nachverfolgung
  • Qualitätskontrolle
  • Rezept-Management
  • Vertriebsmanagement
  • Arbeitskostenrechner
  • Ernährungs- & Zutaten-Etiketten
  • Ernährungsanalyse
  • Inventarverwaltung
  • Kundenmanagement
  • Produktions-Management
  • Rechnungsführung
  • Rezept- / Formelkalkulation
  • Rezept- / Formelmanagement
  • Verkaufshistorie
  • Vertriebsmanagement
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebotsmanagement
  • Auftragsmanagement
  • Bankett-Management
  • Bedienungspersonal-Management
  • Facility-Management
  • Inventarverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kalkulation
  • Kundendatenbank
  • Küchen- / Menü-Management
  • Reservierungs-Management
  • Rezept-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Vertragsmanagement
  • Automatisierte Terminplanung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Ressourcenmanagement
  • Schichttausch
  • Stempeluhr
  • Terminplanverteilung
  • Textnachrichtenversand
  • Einkauf
  • Ernährungswerteanalyse
  • Für Gesundheitseinrichtungen
  • Für Kantinen
  • Inventarverwaltung
  • Kalkulation
  • Kostenlose / Reduzierte Mahlzeiten
  • Menü-Planung
  • Online-Zahlungen / Funding
  • Rezept-Management
  • Schulen
  • Tray-Nachverfolgung
  • Verkaufspunkt POS
  • Ausschuss-Management
  • Buchhaltung
  • Freiwilligen-Management
  • Fundraising-Management
  • Gebühren-Management
  • Mitglieder-Datenbank
  • Mitgliedschaft-Management
  • Social-Media-Management
  • Spender-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Arbeitsprognose
  • Auftragnehmer-Management
  • Fähigkeiten-Nachverfolgung
  • Kostenplanung und Prognosen
  • Lebenszyklus-Management für Mitarbeiter
  • Leistungsbeurteilung
  • Personalbeschaffung-Management
  • Terminplanung
  • Variable Mitarbeiter
  • Zeit & Teilnahme
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Automatisierte Terminplanung
  • Echtzeit-Planung
  • Gruppen-Terminplanung
  • Klassenterminplanung
  • Kreditplanung
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Ressourcen-Planung
  • Terminplanung
  • Zimmerbuchungsverwaltung
  • Arbeitsplatz-Nachverfolgung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Biometrische Erkennung
  • Krankheitsausfall-Nachverfolgung
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mitarbeiter-Standortverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Stechkarte
  • Stechkarte
  • Stündliche Mitarbeiter-Nachverfolgung
  • Textnachrichtenversand
  • Urlaubsverwaltung
  • Aktivität- / News-Feed
  • Aufgabenmanagement
  • Chat / Messaging
  • Diskussions-Threads
  • Filesharing
  • Kalenderverwaltung
  • Push-Benachrichtigungen
  • Suche
  • Umfragen & Feedback
  • Videokonferenzen
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Abrechnungsfähige & Nicht-abrechnungsfähige Stunden
  • Automatische Zeiterfassung
  • Mehrere Abrechnungstarife
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mobile Zeiterfassung
  • Offline-Zeiterfassung
  • Urlaubsverwaltung
  • Zeittabellen-Management
  • Überstunden-Berechnung

Die hilfreichsten Reviews für When I Work

Scheduling Made Easy and Quick

Mit Google übersetzen Bewertet am 25.10.2018
Allison M.
Office Manager
Automotive, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The site is very easy to understand especially for a software that is so robust. I can't tell you the value there, but it is so much appreciated. We have saved a lot of time and miscommunications while using When I work. The attendance notifications help me to keep track of where our team is hour-wise on an individual basis and as a whole. It's nice that I am alerted, one less thing I need to remember to check on. In conjunction with the Forcast reporting, I have a very clear view of the week ahead. The apps are handy, especially from the administration side. I am able to update time clocked hours on the fly, check everyone's schedule and separate out my own, I can even handle time off requests. I haven't ever attempted to schedule through the app, although knowing how intuitive everything is through their online site, I would venture to guess it would be a piece of cake. I know our team members enjoy having their schedules and hours readily available in their pocket as well.

Nachteile: We have had a couple issues with clock-ins through the apps. There have been times when it isn't recognizing the location or the punch doesn't make it all the way through. But that's it! I would love if this software could manage our PTO as well, but we haven't found a way to make it work with how our times are calculated.

Antwort des Softwareanbieters

von When I Work an 23.1.2019

Hello Allison,

Jaime here from the Customer Care Team at When I Work. Thank you so much for taking the time to leave us a review!

I'm glad to hear that you find When I Work to be easy to understand and that it has helped your team save time, assist with communication, and help you keep track of when your employees are clocking in/out.

I am sorry to hear that your team has been experiencing a few issues clocking in from time to time. Feel free to reach out to us support@wheniwork.com at any time and we can dig into this further as to why this is occurring.

We'd also like to hear how PTO works for your company to see how we can assist.

Thanks again for the review!

Take care,

Jaime

Scheduling Resources Has Never Been Easier

Mit Google übersetzen Bewertet am 24.6.2018
Miguel G.
Owner
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: When I Work is truly a great tool for scheduling. Use it for forecasting as well to determine where you can make the best use of your resources across one or more projects. This tool also helps you understand what your organization is capable of handling. It will definitely save you from scheduling headaches and the potential issues around delivering work when you are better able to have full visibility across all your teams and the projects they are working on. A great stand alone tool, as well as a great integrated tool.

Vorteile: When I Work is a simple and truly effective time scheduler for resourcing projects in your organization. You can track across one or more projects, as needed, and identify time availability for the work that needs to get done. This is often one of the most challenging aspects of keeping projects on track and very few project management tools can help you like When I Work can. Unlike the "capacity" view of other applications, When I Work gets down to the most granular details. It allows you to identify when and where a team member will be used, including time-off, breaks, lunches, meetings, etc. You can use these categories to identify how best to allocate their time. The scheduler allows you to see teams based on shift or positions (roles). You can track un-paid breaks and time off, as well as customize schedules and create templates for reuse. You can even create specific shifts for one time or recurring use and maintain notes on each entry. It also provides high level visibility of total individual team member capacity as well as what is scheduled and what has already been used. View your teams across one or more projects or job sites and distribute resources across them all as needed. It offers program-like management of projects and does not restrict you to individual projects, which can become cumbersome when re-allocating time of one team member across two or more projects. When I Work is a great tool for planning, or simply use it in addition to your project management application. Its scheduling features make it a powerful tool that lets you forecast as well, by easily making changes in schedules as needed. You will spend less time manually calculating your resources and where to place them, saving you time and money. Changes to any schedules are easy to see and the responses are easy to manage. When I Work also offers features like task management, which allows you to manage projects of less complexity in the same application. And if you are looking for integration, yes, you can use their library of APIs for that. But, you need to click on the developer link at the footer for more details. Their integration features are not prominently displayed on their website.

Nachteile: No cons I could personally find for the application and its use. Integration via APIs are present, but this is more for organizations who have techs who can implement them. I have seen organizations with limited development capabilities due to their areas of expertise, where integrations might pose a small challenge... but this should not necessarily pose as a true con for you.

Lies weitere Bewertungen