Wer nutzt diese Software?

Industries: chemical, education, electronics, financial services, food & beverage, healthcare, industrial equipment, life sciences, manufacturing, services, technology, utilities, wholesale distributi

Durchschnittliche Bewertung

7 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Esker
  • http://www.esker.com

Über Esker Accounts Receivable

Integrating directly with invoicing applications, Esker AR solutions allow companies to automate the delivery and archiving of electronic and paper invoices. Esker AR is the first SaaS (Software as a Service) solution to offer 100% automation of customer invoice delivery.

Esker Accounts Receivable Funktionen

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • Belegmanagement
  • Inkasso-Management
  • Online-Zahlungsabwicklung
  • Rechnungsverarbeitung
  • Teilzahlungen
  • Verarbeitung überprüfen
  • Wiederkehrende Abrechnung
  • Überzahlung-Verarbeitung

Die hilfreichsten Reviews für Esker Accounts Receivable

I have been using the product for almost 3 years and it has helped me to steamline my collections.

Bewertet am 27.6.2017
Staci C.
Credit Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: The ease of use and the fact that the Esker team is always improving the software and they listen to the input of their users when making changes. By using this product to organize and automate my collections I'm working so much more efficiently. I have few accounts with past due balances and I can keep all my notes in one place.

Nachteile: The reporting needs to be built up some more and it would be nice if it calculated more metrics so I could pull some high level reports for management.

so Happy with Termsync

Bewertet am 27.11.2017
Ginger L.
Accounts Receivable Specialist
51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Ease of Use

Vorteile: Very easy to use, helps us cut down Manual processes, Easy to set up collection calls and Reports. Easy to change dates when we send out Past due invoices as well. Extremely user Friendly.

Nachteile: Needs more Flexible ways to set up different payment Plans. Payment plans that can be easier for the customers to understand, and not receive past due notices via email while on the payment Plans

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