Wer nutzt diese Software?

Small & Medium Business for cost effective customer management and automated communications. Organizations that need to manage employees, vendors and business partners with automated workflow.

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen
  • Preis-Leistungs-Verhältnis

Produktdetails

  • Startpreis 300,00 $/einmalig
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Voicent Communications
  • http://www.voicent.com
  • Gegründet 2001

Über Call Center CRM

A tool for managing telephone interactions with customers, enabling you to automatically collect and organize customer information and then instantaneously call it up when the customer calls or when you call the customer. You can even have your phone system automatically recognize and direct an individual customer's calss to a specific phone extension or department.

Call Center CRM Funktionen

  • Angebote / Vorschläge
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Interne Chat-Integration
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Lead Scoring
  • Marketing-Automatisierung-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration

Die hilfreichsten Reviews für Call Center CRM

Saved me time!

Bewertet am 23.12.2014
Emerson S.
teamlead
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: I've tried voicent's CRM just this year in our company. It has then always been my bestfriend with my business. It helped me organize things into place, from checking records, updating database, checking previous conversations with customers, etc. Handing records and databases has never been this easy. Saved me time, a lot of time!

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