IVR Studio

von Voicent Communications

5 / 5 5 Bewertungen
IVR Studio

Wer nutzt diese Software?

Automated customer service line for business inbound call handling for organizations Auto Attendant Music Onhold

Durchschnittliche Bewertung

5 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $799/einmalig
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Voicent Communications
  • http://www.voicent.com
  • Gegründet 2001

Über IVR Studio

Delivers high-quality caller experiences by enabling you to easily build logical, fast, crystal-clear navigation of phone system menus and options. Based on internet standards, Voicent IVR Studio is extensible and allows integration with existing websites and custom-developed Java classes, which enables independent developers to extend Voicent IVR solution to meet unique business needs.

Spotlight_media_placeholder

IVR Studio Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufprotokoll
  • Call Center
  • Mehrfache Skripts
  • Stimmenanpassung
  • Telefon-Tasteneingabe
  • Text in Sprache (verwandeln)
  • Umfrage-Management
  • Voice-Mail
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für IVR Studio

Easy to use and overall great product!

Mit Google übersetzen Bewertet am 13.6.2016
Robert M.
Manager
Telekommunikation, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Very easy to use with its drag and drop builder tool and handles calls efficiently. Great tutorials offered on the Voicent website to help you get started in call flow program designing.A well put-together product and would recommend to others!

Great Job Voicent!

Mit Google übersetzen Bewertet am 2.3.2015
Jeth S.
Sales Agent
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: Handling a lot of clients can be a very challenging stuff because you have to make sure that you will be able to accomodate them. Setting up schedules and appointments is the best way to handle them. Ever since I used this software, my productivity has increased which means I was abke to meet a lot of clients since my appointments are well organized and I am reminded everytime I have one. Great work Voicent!

Lies weitere Bewertungen