BrightTALK Channels

BrightTALK Channels

von BrightTALK

Wer verwendet BrightTALK Channels?

Tausende von Vermarktern bei Fortune-500-Unternehmen oder Start-ups nutzen BrightTALK, um mit Webinaren, Webcam-Gesprächen und Videos das Engagement und die Nachfrage zu steigern. Erreiche neue Zielgruppen durch Syndizierung auf BrightTALK.

Was ist BrightTALK Channels?

Heutzutage erwarten Fachleute online ansprechendere, interaktivere und menschlichere Erfahrungen. BrightTALK erleichtert dies mit unbegrenzten Webinaren und Videos in modernen HTML5-Playern, die überall eingebettet werden können, sowie einer einmaligen Registrierung und sofortigem On-Demand. Da sie so ein Opt-in-Publikum von Millionen von Profis erreichen, verzeichnen Vermarkter normalerweise ein Umsatzwachstum von 60 bis 90 % im Vergleich zu alternativen Plattformen. Beinhaltet Echtzeitintegration mit führenden CRM- und Marketingautomatisierungsplattformen.

BrightTALK Channels – Details

BrightTALK

http://www.brighttalk.com

Gegründet 2002

BrightTALK Channels – Kostenübersicht

BrightTALK Channels bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von BrightTALK Channels ist ab 350,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

350,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Online

BrightTALK Channels Funktionen

Webinar Software
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Berichterstattung / Analyse
Bildschirm teilen
F & A
Kundenspezifisches Branding
Live-Chat
Multi-Hosts
Promotion in sozialen Medien
Umfragen/Abstimmungen
Veranstaltungsmanagement
Webinars bei Bedarf

BrightTALK Channels – Nutzerbewertungen

Zeigt 4 von 4 Nutzerbewertungen

Gesamt
3,8/5
Benutzerfreundlichkeit
3,5/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
3,8/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5
Charles R.
Vice President of Product Development and Senior Consultant
Unternehmensberatung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.11.2017

"Great webinar tool that gave us access to a built-in audience"

Kommentare: We like having access to a built-in audience of HR people. It also curates other audiences besides HR.

Vorteile: We use BrightTALK to access their large built-in HR audience. When we post a webinar, the tool promotes it to like-interest subscribers. It is like owning a YouTube channel for webinars. It is easy to use and allows you to build a channel of recorded webinars that can be promoted indefinitely.

Nachteile: It does not have all of the flexibility and power of GoToWebinar. There is a 30-second delay. You have to load the slides before the webinar. You have to use Join.me if you want to share your screen as opposed to the loaded slide deck.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.11.2017
Jesse T.
Marketing Automation Manager
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.9.2018

"Great software, but not perfect"

Vorteile: We use BrightTalk for webinars we host in the marketing team. Overall, it offers some nice features and seems to work well.

Nachteile: I wish it offered some features that GoToWebinar offers, for example, the tracking link portion. Being able to create unique tracking links for different marketing sources was great on GTW, but BrightTalk doesn't offer this yet.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.9.2018
Bonnie N.
Partner
Telekommunikation, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 10.3.2020

"Way too many follow on emails"

Kommentare: I recommended that we not use this software for events because of the amount of email suggestions that were sent out after signing up for an event. We would not want our customers to think that we were pushing any of that to them or have them not register for an event to avoid the emails.

Vorteile: The ease of sharing events with partners and clients was great and very simple. Graphics are sharp and clear as you create the events.

Nachteile: After accepting an event I was receiving multiple emails a day for other events I may like to attend. I had a hard time turning this off and ultimately unsubscribed.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 10.3.2020
Francesca B.
Sr. Customer Marketing Program Manager
Computer-Software, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.12.2019

"BrightTalk is just Ok"

Kommentare: We wanted to do webinars at scale. What's happening is that our webinar registrants are now "subscribers" to their channels and get solicited to join irrelevant webinars.

Vorteile: In theory, BrightTalk could be a powerful webinar tool. By utilizing their platform, you gain access to their communities of subscribers -- so a lead gen benefit.

Nachteile: BrightTalk falls short. The interface isn't great. The end-user experience is bad. And the brand customization is limited.

Antwort des Softwareanbieters

von BrightTALK an 6.12.2019

Hi Francesca

Thank you for sharing your response. It's our #1 priority that our platform is delivering value for our audiences and clients alike.

I will reach out directly to discuss your concerns, but to address your feedback:
- Brand customization is one of the areas we shine compared to alternatives, so let's discuss if you're aware of all the functionality in the platform.
- We just launched talks, which clients are calling the most modern and intuitive interface for live webinar and video talks they have seen. Again, let's make sure you're using this and getting value from this.
- Building a community of subscribers is what drives record-breaking views and repeat engagement for our clients.
- Recommendations are AI-powered and based on historical views of a user. The accuracy of the recommendations have generated 2-3x lifts in re-engagement. Our users LOVE the accuracy of our recommendations. So I want to better understand which examples you're referencing.

Thank you again!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.12.2019