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Was ist My LiveChat?

My LiveChat ist eine einfache, saubere, schnelle und nutzerfreundliche Live-Chatlösung. Suchst du nach einer Lösung, um mehr Online-Verkäufe zu erzielen? Möchten du die Zufriedenheit deiner Kunden verbessern? Dann ist My LiveChat das Richtige für dich.

Wer verwendet My LiveChat?

Unternehmen

Du bist nicht sicher, ob My LiveChat das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

My LiveChat

My LiveChat

4,3 (13)
99,00 CA$
einmalig
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
9
Keine Integrationen gefunden
4,2 (13)
4,1 (13)
4,3 (13)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
199
22
4,1 (760)
4,1 (760)
4,2 (760)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu My LiveChat

Salesforce Service Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kundenhistorie
Warteschlangenmanagement
Office Chat
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Benachrichtigungen
Live-Chat
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
StarChapter
Am besten bewertete Funktionen
Mitglieder-Datenbank
Mitgliederverzeichnis
Zahlungsabwicklung
Pure Chat
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Echtzeit-Chat für Kunden
Transkripte / Chatverlauf
LiveAgent
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Proaktiver Chat
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
Zoho Desk
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kundenspezifisches Branding
Ticket-Management
LiveChat
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Mobiler Zugriff
Transkripte / Chatverlauf
Intercom
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat

Bewertungen über My LiveChat

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
54%
4
31%
3
8%
2
8%
Md Sazzad
Md Sazzad
Sr. Officer in Bangladesch
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Affordable Option for Live Chat

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Some features needed to improve to make this live chat more user-friendly.

Vorteile:

MyLiveChat is a powerful, yet easy-to-use live chat tool for your website that actually increases conversions. It has a nice balance of features, the service is reliable, and its customer support teams are extremely responsive to any inquiries. When you keep your chatbox on the side it's easier to get back onto it when you need to, so you can spend more time talking with clients. The customized messages for before and after chatting can be set up to match any language of your choosing. If English is the default on your server, you can still change the wording to use French or Spanish.

Nachteile:

There are a few things about the UI design of the app that make it difficult to use. If you have a lot of people signed up, the company will only allow a certain number in at the same time.

Nickis
Marketing Director in USA
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Determined Live Chat Approach

5,0 letzten Monat Neu

Vorteile:

My LiveChat has made chatting swift, and there are remarkable response team from the app.

Nachteile:

My LiveChat has all inclusive measures in making live communication solid.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

No Training or Support, Rude Customer Service

2,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We have repeatedly requested training and assistance to get our team up to speed on how to use this product and been told by customer support that there is nothing they can do to help us since they do not offer training. We've requested to speak to someone on the phone and been told that they do not offer phone support. We've requested to speak with a manager and been provided an email address for some representative and he has not replied to two of our emails over the last three weeks. When we returned to the chat function on the site to alert customer support of this, they were extremely rude and unhelpful.

Vorteile:

It's a cheap, easy-to-implement solution to provide a chat function on our website.

Nachteile:

There is no "bot" function with the option for automatic replies when employees are away. The software isn't very self-explanatory for new users, and to quote their customer support team, they "do not offer any training."

John
Finance in Tansania
Finanzdienstleistungen, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best tool to use for real time chat

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: The tool my livechat is helping me since i discovered it as now i can communicate easily with my customers

Vorteile:

The tool has the feature of chatting with my customers at a real time and thus enables me to run well my company

Nachteile:

Truly the tool has many features that satisfy my needs to run by business thus i can only recommend it

Igor
Android Developer in Ukraine
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

A simple program for quick communication with customers

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Our company has been looking for a suitable chat room for chatting with customers for a long time. At first we contacted them only by e-mail (this is inconvenient and long), then we tried to communicate in Skype (not everyone has this program). Finally settled on LiveChat and very satisfied. The application is simple, everyone can customize it personally, and management then easily looks at the analytics and tries to improve the performance of our guys working in technical support.

Nachteile:

In order to integrate LiveChat with CRM, we had to apply for technical support. No other problems arose.

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