Wer verwendet SiteKiosk?

Wir bedienen jedes Unternehmen, jede Organisation oder Behörde, die Kiosk oder Digitalbeschilderungs-Software benötigen (Windows / Android). Unsere Hauptmärkte sind Handel, Banken, Gastronomie und Bildung.

Was ist SiteKiosk?

PROVISIO ist ein marktführendes Software-Entwicklungs-Unternehmen, das schlüsselfertige sichere Kiosk-, Digitalbeschilderungs- und Remote-Management-Software-Lösungen für Windows und Android-Geräte bietet. Unsere einfach zu bedienenden und skalierbaren Software-Produkte werden in mehr als 50 Ländern durch Niederlassungen in den USA und Europa verkauft. Fortune-500-Unternehmen, darunter Verizon Wireless, OfficeMax, Hilton Hotels, BMW, T-Mobile, SEARS / Kmart und Citibank, haben sich für unsere Software-Lösungen für Einsätze in mehr als 1.000 Maschinen entschieden.

SiteKiosk – Details

PROVISIO

http://www.provisio.com

Gegründet 1996

SiteKiosk – Preisübersicht

SiteKiosk ist verfügbar ab 99,00 $/einmalig. SiteKiosk bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für SiteKiosk findest du unten.

Startpreis

99,00 $/einmalig

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Training

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

SiteKiosk Funktionen

Kiosksysteme
Auftragsabwicklung
Digitale Unterschrift
Drahtloser Internet-Zugang
Drucken vor Ort
Fernzugriff & Überwachung
Nutzungsverfolgung / Analyse
Sicheres Surfen
Touch-Screen
Virtuelle Tastatur
Auszeit
Automatisches Zurücksetzen
Browse-Beschränkungen
Datensynchronisation
Drucken vor Ort
Fernbedienung
Mobiles Gerätemanagement
Offline-Zugriff
Self-Check-in
Umfragen & Feedback
Verkaufspunkt POS

SiteKiosk – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 10 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.4/5
Benutzerfreundlichkeit
3.7/5
Kundenservice
4.4/5
Funktionen
3.3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.3/5

Has the features you need to manage a public touch screen kiosk

Bewertet am 16.7.2019
Verifizierter Rezensent
Sustaining Engineer
Internet, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I was handed a set of freestanding kiosks with Dell Min Desktops running Windows 7, and Sonic Acoustic Wave (SAW) touch screen overlays. Once the touch driver issue was resolved and Windows saw the screens as a pointing device, SiteKiosk was able to configure all of the settings one could hope for. In this configuration, each kiosk was configured separately and accessed content from a website, which was able to be locked down within SiteKiosk.

Vorteile: Backed by technical support team who is knowledgable of the features and limitations.

Nachteile: Some features and settings buried a few menus deep.

Kiosk Software For Unlimited Uses

Bewertet am 12.2.2015
Malachi B.
Director of Interactive Project Management
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: Our organization has been utilizing SiteKiosk and SiteRemote software since around 2009. We build custom software for hundreds of Clients and integrate the SiteKiosk framework into many of our development projects. Pros: User-Friendly Configurations, Reporting (can be sent to email or phone,) Extensive Knowledge-base through online FAQ & Forums, Can serve as a framework for further customizations to take place, TONS of functions available. Cons: New version called "chromium" is still not quite where it should be with easy layout edits for graphics, text, or object manipulation. It takes a bit of code tweaking if you wish to place objects in specific spots not allowed through the template layout which is currently in place. I know they are working on this in their new version, so its more of a minor headache than an impediment when doing more involved work than the average consumer is using this software for. Overall Impression: 9/10
It handles a plethora of items including transactions, user reporting, website lock-downs, and serves as a platform to build more involved projects off of. Their customer service is spot-on, and their C-level executives are constantly engaged when it comes to improving customer experience and the functionality of the software. I would recommend this to anyone.

Easy to configure software for managing standalone or networked kiosks

Bewertet am 19.5.2018
Verifizierter Rezensent
Sustaining Engineer
Internet, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Locked down and configured touch-screen computer kiosks for use by the public

Vorteile: Worked with touch-screen kiosks connected to wifi. Was able to set security and deployment options easily.

Nachteile: Some features required customer support to fully understand, but the support was responsive and informative.

Rigid Policy

Bewertet am 26.11.2019
Brian D.
Dean
Bildungsmanagement, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
1/5
Gesamt
1/5
Benutzerfreundlichkeit
1/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Not a slam-dunk solution. Unreasonable customer support.

Vorteile: For most use cases, it appears SiteKiosk would work well

Nachteile: SiteKiosk did not work properly with specific software we use it with. I spent the length of the trial attempting to troubleshoot the issues we had. After support failed to solve our issues, I was told that our free trial had elapsed and I could not receive a refund.

Antwort des Softwareanbieters

von PROVISIO an 3.12.2019

I'm sorry to hear about your experience and I am confident we can assist you. We offer a fully functional free evaluation version of SiteKiosk with no time limit to ensure SiteKiosk meets your requirements before your purchase. After the purchase of a license, you are eligible for a full refund within 30 days of your purchase date for any reason.

We only received one inquiry in our support forum from you but you did not follow-up on the response we posted to you on the same day. We did not receive other phone or email requests for support regarding this. We are happy to try to continue troubleshooting this issue with you. I recommend calling us to walk through troubleshooting your issue. We can be reached at (800) 916-7422. Since your request for a refund came in more than 30 days after your purchase date, what we can do is provide technical support for your issues.

Meets core needs, but needs some maturity

Bewertet am 11.11.2015
Gabriel M.
Solution Architect
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
2/5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: SiteKiosk does a pretty good job of locking down necessary components. We use it to lock EVERYTHING down. To this end, in order to lock down all the aspects to meet our need, we need to manually modify the configuration XML files and create scripts.
SireRemote does a nice job of monitoring. I find it a little counter intuitive, but after some experimenting it seems to be meeting most of my needs. I found the remote desktop component unusable, while I find the configuration distribution, job manager, and file sync very useful for managing a fleet of kiosks.