CRM On Demand Marketing

CRM On Demand Marketing

von Oracle

Wer verwendet CRM On Demand Marketing?

For small marketing teams to large enterprises.

Was ist CRM On Demand Marketing?

Software for managing your inbound and outbound marketing campaigns.

CRM On Demand Marketing – Details

Oracle

http://www.oracle.com

Gegründet 1977

CRM On Demand Marketing – Kostenübersicht

CRM On Demand Marketing bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

152826

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

CRM On Demand Marketing Funktionen

Kampagnenmanagement Software
E-Mail Marketing
Ereignisgesteuerte Aktionen
Kanalmanagement
Kontakt-Datenbank
Leadmanagement
Mehrere Kampagnen
Aufgabenmanagement
E-Mail Marketing
Empfindungsanalyse
Kalender-/Erinnerungssystem
Kundenbetreuung
Lead-Erfassung
Lead-Pflege
Live-Chat
Marketing-Automatisierung-Integration
Multichannel-Social-Media-Integration
Nachverfolgung der Marken
Social Media-Überwachung
Zielgruppen-Targeting

CRM On Demand Marketing – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 7 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,7/5
Benutzerfreundlichkeit
4,4/5
Kundenservice
4,3/5
Funktionen
4,3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Bill B.
Global IT Director, Flow IT & Global Stds Team Lead, Robotic Process Automation
Informationstechnologie & -dienste, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.9.2018

"Powerful customer relationship management tool"

Vorteile: Oracle CRMoD is a critical tool in our global enterprise. It not only tracks and manages opportunities very well but we have it integrated to our quotes to save duplicate data entry, etc.

Nachteile: It's a global enterprise software, so it can be expensive, especially for a small business. We are a large business so it makes financial sense.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.9.2018
Tim B.
Operations Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.4.2018

"Get all the info you need right at your fingertips"

Vorteile: This program is great at keeping all of the information you need for different clients, projects, etc... all in one easy to use platform. This program has saved us quite a bit of time and man-hours with keeping things organized. The program is easy enough to use and train new users. Especially if you are familiar with their other line of products.

Nachteile: The user interface could use some updating and seems like it's stuck in the past. There are times when things are way more complex with their workflows than they need to be. Overall not horrible, but just so people are aware there are some tweaks that could be made to freshen this up a bit and simplify.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.4.2018
Christopher L.
Applications
Bildungsmanagement, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.7.2019

"Great software, very efficient and have a very intricate UI"

Vorteile: Oracle CRM on demand is a great software and have a very friendly UI. It is fairly easy to setup and feels very smooth. It allowed me to track all orders from customers where the software will provide all details ranging from arrival of delivery to customer details. At first it was hard to understand the functions and interface of the software but once you familiarize yourself with the software and with additional training that could be provided, everything will make sense and will be easier to use. There are easier to use tools out there such as Salesforce if you don't want to go through all the customization process and learning process. Overall, Oracle CRM on demand is a great software that has hardly any faults.

Nachteile: Takes time to familiarize yourself with the software in order to be efficient at using it.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.7.2019
Bradley B.
Supervisor
Landwirtschaft, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.8.2019

"CRM is great for notes"

Vorteile: I love the ability to find notes from any point in time

Nachteile: The software at times can have its bugs and glitches

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.8.2019
Matthew K.
Account Execitive
Immobilien, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.9.2017

"We use this as the back end of our software for marketing"

Kommentare: Great product

Vorteile: The fact that it will integrate with our cloud system. There is no issues at all between the two and is seemless

Nachteile: I wish it was a little easier to use as we need to have our programer do any updates and make sure that we are trained

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.9.2017