PeopleFluent Compensation Management

PeopleFluent Compensation Management

von PeopleFluent

Wer nutzt diese Software?

PeopleFluent Compensation provides the greatest ROI to mid- and large enterprises, and is especially well-suited for Healthcare, Manufacturing, Transportation, Financial Services industries.

Durchschnittliche Bewertung

33 Bewertungen
  • Gesamt 4/5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.8/5
  • Kundenservice 4/5
  • Funktionen 4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4/5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • PeopleFluent
  • http://www.peoplefluent.com
  • Gegründet 2010

Über PeopleFluent Compensation Management

Maximize efficiency, minimize resource investment, and enable your organization to realize value faster. PeopleFluent offers large & mid-enterprise organizations a best-of-breed compensation management platform that works for companies from 500 to 5,000 and above. Our flexible system configures to unique competitive compensation strategies to attract, motivate and retain talented people. Tailor reports with real-time data modeling and visualization tools. Compensation insights at your fingertips

PeopleFluent Compensation Management Funktionen

  • Aussagen zu Entschädigungen
  • Bonus-Management
  • Bonus-Programme
  • Entschädigungs-Berechnung
  • Entschädigungs-Bewertung
  • Entschädigungsplan-Modellierung
  • Gehaltsplanung
  • Mitarbeiter-Bonusprogramme
  • Organigramme

Die hilfreichsten Reviews für PeopleFluent Compensation Management

PeopleFluent For Performance Management

Bewertet am 7.2.2020
Shreshthi M.
HR Analyst
Psychische Gesundheitsfürsorge, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It is easy to create reports that can be uploaded in payroll and other HR systems. It is a good tool but cannot be used as a standalone HRIS system.

Vorteile: The ability to create custom performance plans, workflows, add users is awesome. It is also possible to push reviews ahead or backwards in the workflow chain.

Nachteile: The system is not very intuitive and one needs to attend training to learn now to navigate. Several training sessions are available but I liked the webinar where you are training with a real person.

Great product, very easy to use.

Bewertet am 31.1.2017
Dan M.
Recruiting Manager
Automotive, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Having been in recruiting for 16 years now, I have used every type of ATS. PeopleFluent is by far the best product for your money. It is very easy to use and very easy to teach a new recruiter or hiring manger to use.
Very easy to set filters or options. They have a robust team to help as well.

Vorteile: Easy of use, able to teach someone the product.

Nachteile: Multiple steps for posting a position.

Used PF for ATS

Bewertet am 14.6.2018
Jacqualyn L.
Manager, TA
Computer-Software, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: it was very easy to use - all workflows are on the same page and it was very user friendly. you can move candidates from one stage to the next very easily

Nachteile: Didnt have all of the bells and whistles of some other ATS's but I still rate it high for its ease of use.

Customer Service Needs Help

Bewertet am 9.2.2018
Mia T.
LMS/ATS Administrator
Medizinische Praxis, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
3/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2/5
Kundenbetreuung
2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: They take their time reviewing and researching the issue. They offer enhancements to their system at no extra charge.

Nachteile: Their SLA is 24 hours. In many cases, one would think that is one day, but they work on 8 hour days, which equates to 3 business days, unacceptable. By the time, the assign or review the ticket, a workaround was created and the data to research is no longer valid. Their response is a lot of times "how the system is designed". Makes me think, if they can't fix it, then that is their excuse. An excuse is not a resolution.

Great Product Overall

Bewertet am 5.3.2018
Verifizierter Rezensent
Compensation Generalist
Einzelhandel
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Time saving the the number thing this software saves us. We can process thousands of evaluation a day now!

Vorteile: I like the ease of use and the modern look and feel of this software. This product is making our lives easier with the automatic process of processing evaluations.

Nachteile: Wish we could expand more of what we can do with it. Report writing can be improved as well. Once that is adjusted this product will be even better!

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