Wer nutzt diese Software?

PeopleFluent Compensation provides the greatest ROI to enterprise-sized organizations, and is especially well-suited for Healthcare, Manufacturing, Retail, and Financial Services industries.

Durchschnittliche Bewertung

31 Bewertungen
  • Gesamt 4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • PeopleFluent
  • http://www.peoplefluent.com
  • Gegründet 2010

Über PeopleFluent Compensation Management

PeopleFluent Compensation is a best-of-breed compensation management platform built for enterprise companies with over 5000 employees. PeopleFluent provides a powerful yet flexible system to help large organizations configure their unique competitive compensation strategies to attract, motivate and retain talented people. Its robust calculation engine ensures that appropriate rewards are invested in the people who most deserve them.

PeopleFluent Compensation Management Funktionen

  • Aussagen zu Entschädigungen
  • Bonus-Management
  • Bonus-Programme
  • Entschädigungs-Berechnung
  • Entschädigungs-Bewertung
  • Entschädigungsplan-Modellierung
  • Gehaltsplanung
  • Mitarbeiter-Bonusprogramme
  • Organigramme

Die hilfreichsten Reviews für PeopleFluent Compensation Management

Customer Service Needs Help

Mit Google übersetzen Bewertet am 9.2.2018
Mia T.
LMS/ATS Administrator
Medizinische Praxis, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
3/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2 / 5
Kundenbetreuung
2 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: They take their time reviewing and researching the issue. They offer enhancements to their system at no extra charge.

Nachteile: Their SLA is 24 hours. In many cases, one would think that is one day, but they work on 8 hour days, which equates to 3 business days, unacceptable. By the time, the assign or review the ticket, a workaround was created and the data to research is no longer valid. Their response is a lot of times "how the system is designed". Makes me think, if they can't fix it, then that is their excuse. An excuse is not a resolution.

Gets the job done, but not a very modern system.

Mit Google übersetzen Bewertet am 18.5.2018
Lead Project Analyst
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It will take care of low volume recruitment easily.

Vorteile: It gets the job done and I haven't experienced any bugs. When you post your role and integrate it with your careers site, the job posting looks very clean. This will do the job if you don't have to do high volume recruiting.

Nachteile: Having experienced a few different ATS systems, I don't find this to be the most modern ATS (e.g., candidates need to make an account to apply to your open role). It is also not the most user friendly system. Posting a job has many steps to make the role go live. It is also set up like an Outlook inbox (drag and dropping candidates) which I don't like.

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