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Heartland Payment Processing

Heartland Payment Processing

Was ist Heartland Payment Processing?

Mit Heartland Payment Processing können Unternehmen Zahlungen überall und jederzeit auf jedem Gerät akzeptieren. Ob im Geschäft oder online, Heartland wandelt mehr Shopper in tatsächliche Käufer um und verarbeitet Zahlungen sicher und schnell.

Wer verwendet Heartland Payment Processing?

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Heartland Payment Processing Software - 1

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Heartland Payment Processing

Heartland Payment Processing

3,8 (53)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
15
3
3,8 (53)
3,2 (53)
3,3 (53)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
117
7
4,2 (175)
4,3 (175)
4,3 (175)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Heartland Payment Processing

authorize.net
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
Toast POS
Am besten bewertete Funktionen
Verkaufsberichte
Zahlungsabwicklung
für Restaurants
Square Point of Sale
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
PayPal
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
ADP Workforce Now
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
W-2 Vorbereitung
Überweisung
QuickBooks Payments
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Rechnungsverarbeitung
Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
Marketing 360
Am besten bewertete Funktionen
Verhaltensanalysen
Website-Management
Workflow-Management
Vagaro
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
TUIO
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung

Bewertungen über Heartland Payment Processing

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,8
Benutzerfreundlichkeit
3,8
Kundenservice
3,3
Funktionen
3,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
51%
4
19%
3
6%
2
4%
1
21%
Rachel
Rachel
CEO I Founder in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

One of the best in class for this service

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

I am not sure anyone can beat Heartland Payment Systems. We moved between processing companies 4 times over 5 years and as a consultant for other hospitality businesses I still recommend them ahead of all else. From the reps, to the service, ease of use, low processing rates and an incredible company that stands behind it all. This is a brand you can trust and service you can count on.

Nachteile:

There are no cons with Heartland unless you can't find a rep in your local area. Then I say, work with them anyway, they are worth it and you will be treated like family no matter what.

Kris
CEO in USA
Verbraucherdienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Heartland is easy to use, transparent, and has lower fees

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: It's easy. I don't have that nagging feeling that I am being ripped off because of hidden fees because there aren't any.

Vorteile:

The customer service is amazing! The people are so friendly and helpful when you need help. The software is very easy to use. You see everything! There aren't hidden fees or fees that are impossible to figure out and the fees are lower than others.

Nachteile:

It doesn't seem to be set up for automatic payments or maybe it is, but I haven't figured it out yet. It's the one area where customer service wasn't able to help me.

Charles
Owner in USA
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

In Betracht gezogene Alternativen:

Beware of Heartland

1,0 vor 9 Monaten

Kommentare: I have to rate my experience with Heartland as very, very poor at this point. I moved away from them to Beyond and was able to cut my credit card processing costs in just about half.

Vorteile:

When I used to have a rep that I could easily contact and he would find help I needed.

Nachteile:

Heartland started lopping fees on us over the years. Their support has failed to provide me with a customer file as I was promised I would be able to get. They were zero help in that regard for my switching processors. And I do not like how they handle charge-backs from customers who have defrauded us.

JD
JD
Controller in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good Credit Card Processor

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Heartland does exactly what they've said they were going to do. They allow us to take credit cards and they pay us the very next day.

Vorteile:

They do what I need them to do and I have had no issues in the last 2.5 years we've been with them. They also have stellar customer service. Every time I call, I get someone who is very pleasant and helpful, which is difficult to get with most companies.

Nachteile:

Their website looks beautiful but it can be difficult to use and VERY slow to load. Also, their pricing is beyond convoluted so I have no idea what I'm paying for, but I do sense my rates rising.

Tim
General Manager in USA
Automotive, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

regular user

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall experience was favorable

Vorteile:

ease of ACH and recurring billing set up -

Nachteile:

did not have capability to handle employment taxes in Canada - problem for us as we had a couple of Canadian employees