
Wer nutzt diese Software?
The CX Assurance Platform helps all companies that need to accelerate customer experience development, increase quality across all digital and voice channels, and assure customer journeys end-to-end.
Durchschnittliche Bewertung
- Gesamt
- Benutzerfreundlichkeit
- Kundenservice
- Funktionen
- Preis-Leistungs-Verhältnis
Produktinformationen
- Kostenlose Version Nein
- Gratis Testen Nein
-
Einsatz
Cloud, SaaS, Web
-
Training
Persönlich
Live Online
Webinare
Dokumentation
-
Kundenbetreuung
24/7 (Live Vertreter)
Support während der Geschäftszeiten
Angaben zum Hersteller
- Cyara
- https://cyara.com/
- Gegründet 2006
Über Cyara
The award-winning Cyara CX Assurance Platform helps companies accelerate customer experience development, increase quality across all digital and voice channels, and assure customer journeys end-to-end. The Cyara Platform supports the entire software development lifecycle for customer experience, from design to functional and regression testing, user acceptance testing, load testing and production monitoring.
Cyara Funktionen
- Analytik
- Befragung / Umfragemanagement
- Dashboard
- Empfindungsanalyse
- Feedback-Management
- Kundensegmentierung
- Multichannel-Datenerfassung
- Prädiktive Analytik
- Textanalyse
- Wissensmanagement
- Anrufaufzeichnung
- Anrufprotokoll
- Call Center
- Mehrfache Skripts
- Stimmenanpassung
- Telefon-Tasteneingabe
- Text in Sprache (verwandeln)
- Umfrage-Management
- Voice-Mail
- Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)