Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist ReferralCandy?

Eine Webanwendung für Kundenempfehlungsprogramme für Online-Shops zur Steigerung des Umsatzes. Integrationen mit Volusion, Shopify, Etsy, BigCommerce, Magento, Amazon Webstore und vielen mehr.

Wer verwendet ReferralCandy?

ReferralCandy ist am besten geeignet für KMUs im eCommerce-Bereich mit mindestens 200 Transaktionen pro Monat.

ReferralCandy Software - 1
ReferralCandy Software - 2
ReferralCandy Software - 3
ReferralCandy Software - 4

Du bist nicht sicher, ob ReferralCandy das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

ReferralCandy

ReferralCandy

4,5 (362)
47,00 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
29
3
4,4 (362)
4,5 (362)
4,9 (362)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
249,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
29
11
4,2 (5)
4,0 (5)
4,0 (5)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu ReferralCandy

Friendbuy
Am besten bewertete Funktionen
Bonus-Verwaltung
Zugriffsquellen-Verfolgung
LeadDyno
Am besten bewertete Funktionen
Affiliate-Management
Angebot in sozialen Medien
Provisionsmanagement
Talkable
Am besten bewertete Funktionen
Bonus-Verwaltung
Kampagnenmanagement
Zugriffsquellen-Verfolgung
Mention Me
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Yotpo
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Negatives Feedback Management
Nutzerbewertungs-Anfrage
Viral Loops
Am besten bewertete Funktionen
Bonus-Verwaltung
Lead-Engagement
Zugriffsquellen-Verfolgung
GrowSurf
Am besten bewertete Funktionen
Bonus-Verwaltung
Kampagnenmanagement
Zugriffsquellen-Verfolgung
Refersion
Am besten bewertete Funktionen
Affiliate-Management
Kampagnenmanagement
Zugriffsquellen-Verfolgung
Tapfiliate
Am besten bewertete Funktionen
Affiliate-Management
Betrugserkennung
Provisionsmanagement

Bewertungen über ReferralCandy

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
63%
4
27%
3
8%
2
1%
1
1%
Jonathan
Jonathan
Digital Strategist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Referral Candy Is Great!

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: All of our customers have the potential to become brand advocates and earn nice commissions in the process. Big fan of that.

Vorteile:

It's pretty easy to set up, and customers automatically become affiliates/partners once it is set up, so that's great.

Nachteile:

There was an issue with the set up because of the way our cart worked, but Referral Candy helped us get it resolved. I also initially had some challenges finding everything in the admin login, but once I got to the right place once, it was easy to find what I was looking for again.

Zahidi
Principal Trainer in Malaysia
Professionelles Training & Coaching, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Making a difference through ReferralCandy

5,0 vor 6 Monaten

Vorteile:

What I like most is the support from the team especially from Cris and Sam.

Nachteile:

It is quite confusing at times based of my level of understanding is low.

Mitch
Mitch
Brand Loyalty Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Umweltdienstleistungen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Platform needs tweaks but worth it

4,0 letzten Monat Neu

Vorteile:

Customer support is fantastic! [sensitive content hidden] is always available to answer my questions despite the time difference. We love that it syncs with Klaviyo.

Nachteile:

Customized landing pages are painful. They require ultra specialized web devs to tweak more than just the plain text. If you want the actual look/feel of the email to be different at all, you will need a web dev to do it.

Jason
Physiotherapist in Australien
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Avoid

1,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

The concept of Referral Candy is good, however their solution is problematic.

Nachteile:

Firstly it took ages to set up - integration was not straight forward, customer service took ages to help - lots of misunderstanding and back and forth. Then we started getting fraudulent commissions occurring - customer service originally said these were fine. We finally blocked the multiple fraudulent commissions which were 'unexplainable'. Finally just when you think things are okay, our account get's hacked/taken over despite us having a sophisticated password - somehow they changed the email address to theirs via Referral Candy's software. All I get is emails saying an attempt has been made to change my email, if this was not me please get in touch... we then could not access the account, and surprise surprise, Rererral Candy customer service is off work for the weekend. So much for the 'if this email change was not you, please get in touch urgently'.

Juan
Software Engineer in Kolumbien
Kosmetik, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Exceptional Support: [sensitive content hidden] Provided Outstanding Support

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: If I were to need support again, I would prefer to be assisted by [sensitive content hidden].

Vorteile:

1 Exceptional Professionalism: [sensitive content hidden] exhibited a high level of professionalism in every interaction, delivering an exceptional support experience. 2 Swift Response: Her promptness in addressing our inquiries and resolving issues was impressive, resulting in efficient issue resolution. 3 Solution Expertise: [sensitive content hidden] demonstrated deep product knowledge and solutions expertise, providing us with the confidence to address any issues. 4 Empathy and Customer Focus: Her customer-oriented approach and ability to empathize with our concerns were remarkable, making us feel valued as customers. 5 Positive Attitude: She maintained a positive attitude at all times, making our interactions more pleasant and productive. 6 Results-Oriented: [sensitive content hidden] was committed to finding effective solutions and ensuring our satisfaction as customers, demonstrating a strong focus on results.

Nachteile:

None,