Wer nutzt diese Software?

Target audiences range from single-unit operators to national chains.

Durchschnittliche Bewertung

7 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Installiert - Windows
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • QSR Automations
  • http://www.qsrautomations.com
  • Gegründet 1996

Über ConnectSmart Kitchen KDS

ConnectSmart Kitchen (CSK) is the industry leading kitchen display system (KDS), with more than 70,000 global installs. Trusted for more than 23 years, start slashing your ticket times, boosting food quality, and reducing waste. Recent enhancements include off-premise dining add-ons and more than 65 POS integrations. CSK is trusted by restaurants in all segments, ranging from independents to international chains. Learn more today!

ConnectSmart Kitchen KDS Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Integrierte Buchführung
  • Inventarverwaltung
  • Küchenmanagement
  • Menüverwaltung
  • Mitarbeitermanagement
  • Reservierung-Management
  • Tabellenverwaltung
  • Verkaufspunkt POS
  • Wartelisten-Management

Die hilfreichsten Reviews für ConnectSmart Kitchen KDS

I Implement our QSR solution - Its a great product, getting better all the time!

Bewertet am 13.7.2017
David W.
Information Services Manager
Computer-Software, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: many. timing/routing of items, reporting, Micros integration - cloud integration with other QSR products

Vorteile: CSK delivers the solution we need for our restaurant. The design and functionality meet professional standards and are easy to use. Updates for feature requests are frequent. Support for this product is excellent.

Nachteile: Some design elements of the Builder need attention.
Manual TeamAssist db distribution (hope to resolve this in 2.0)
Few complaints, but have a couple of feature requests that can resolve all claims.

Great solution for my Operations

Bewertet am 22.8.2018
Nicolas B.
CEO
Restaurants, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I'm very happy with QSR as a customer for the last 5 years. I strongly recommend the solution for restaurant industry

Vorteile: Improvement of my Operations standards
Monitoring of my Back of House
Higher my quality of service, speeding delivery to the table
Constant improvment and new releases

Nachteile: Working in Italy, the support is a bit too far

Great Product! Great Support!

Bewertet am 24.7.2017
Dennis S.
POS Technical Analyst
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Improves efficiency in the kitchen!

Vorteile: Software is very customizable and the support for the product is tremendous! Our current dataset has a lot going on and the support staff is very knowledgeable and has the experience to dissect issues specific to our environment.

Nachteile: Only knock is the maintenance for bin counts is only maintainable at the site level in our current version of CSK(3.8)

Have worked with QSR to expand our KDS platform for Mimi's. Pilot went well, so far so good!

Bewertet am 13.7.2017
Dustin W.
Financial Analyst
Restaurants, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: This has allowed our managers to operate more efficiently, drive lower ticket times, and increase the overall guest satisfaction.

Vorteile: Our administration team uses this more often than I do, but I hear consistently from them and our operators that the reporting is great and has given managers quality info that has driven efficiency.

Best of Breed

Bewertet am 10.10.2018
Brian A.
Director Of Technology
Restaurants, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We decided to use CSK because we wanted to utilize custom print routing to some of our kitchen stations based on events. We also wanted to capture more data regarding the efficiency and throughput of each kitchen station. In addition, we wanted to customize the information at the top of each ticket for our stations and have a direct integration with LRS Table Tracker system. The only system that could do this was QSR - CSK and it works great.

Vorteile: CSK is the most versatile, customizable kitchen software in the market.

Nachteile: It takes a long time to learn how to use because it is so feature rich.

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