QuintaDB

von QuintaDB

5 / 5 236 Bewertungen
QuintaDB

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Wer nutzt diese Software?

Für den privaten und geschäftlichen Gebrauch

Durchschnittliche Bewertung

236 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $4.95/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)

Angaben zum Hersteller

  • QuintaDB
  • http://www.mytaskhelper.com/
  • Gegründet 2007

Über QuintaDB

QuintaDB ist ein Online-Builder für relationale Datenbanken und Webformulare. Du kannst beliebig viele Formulare erstellen. Verknüpfe sie mit Relationships und du erhältst eine webbasierte relationale Datenbankanwendung. Du kannst es anpassen und in deine Website oder deinen Blog integrieren. Mit Datenbankrollen kannst du den Zugriff auf deine Datenbank für Kollegen oder Freunde einschränken. Erstelle Datenbankansichten, entwerfe Diagramme und Google Maps basierend auf deinen Daten.

QuintaDB Funktionen

  • Backup und Recovery
  • Datenbank-Umwandlung
  • Datenmigration
  • Datenreplikation
  • Leistungsanalyse
  • Mobiler Zugriff
  • NOSQL
  • Relational
  • Unterstützt zahlreiche Programmiersprachen
  • Virtualisierung
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen

Die hilfreichsten Reviews für QuintaDB

MyTaskHelper - it's all for business in one "box"

Mit Google übersetzen Bewertet am 6.8.2018
Maxim K.
CTO
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Today, there are a lot of specialized programs designed to solve different business problems. For example, for creating mailings, for planning a robot, for generating reports, for generating web forms and databases. Even MyTaskHelper has competitors, but they do not reach this service either by their level or by the cost of a paid subscription. I am very glad that our company cooperates with MyTaskHelper, because here we solve both the simplest tasks (for example, the generation of feedback forms or the creation of online registration for events), and we implement complex tasks. To such complex I can relate the creation of relational databases, the distribution of user roles in the team, the use of the client portal. And if you sit for a few days and carefully deal with the system, you can come up with a lot of tasks that can be easily solved with its help.

Nachteile: From time to time, in MyTaskHelper, as in any other system, we find bugs, but when contacting technical support they are eliminated very quickly. The same applies to new functions. It happens that we lack some function or need to modernize the existing one - the developers also go to the meeting and help realize what they have planned. So I can hardly speak about the shortcomings of the system. We will consider that there are none :)

Excellent service, helps us to work with clients!

Mit Google übersetzen Bewertet am 1.8.2018
Olesya K.
Account Manager
Internet, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I work as an account manager and I often have to correspond with clients, organize mailings, create web forms and reports of varying degrees of detail. We have a fairly large company, and therefore it was important for us that there was a command module in which it is possible to clearly delineate the access rights of individual users to certain data. In MTH this works very clearly and conveniently. What I still like is the opportunity to pay for the creation of the module we need. This system works like this: we make a request to the developers, tell what we need, and they expose the terms and price. Or if you are not ready to pay the amount announced, you can put your task in a special queue and sooner or later the task will be realized.

Nachteile: There was such situation, that in widgets the opportunity to disconnect links disappeared. We worked through login forms and the user who came through the login form did not see the active links of the linked forms, and then such an opportunity appeared. As it turned out, it was an unpleasant, but not such a significant bug, which the developers fixed quite quickly.

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