Was ist SutiExpense?

SutiExpense kann leicht konfiguriert werden, um die einzigartigen Anforderungen der Spesenabrechnung in einem Unternehmen zu erfüllen. Die intuitive Symbol-Nutzeroberfläche und das flexible Design unterstützen eine schnelle Bereitstellung und Akzeptanz. Die Software automatisiert den Prozess der Erstellung, Einreichung und Genehmigung von Spesenabrechnungen mithilfe von Drittanbieterintegration und optischer Zeichenerkennung. Vollständige Integration von Ausgabenzuweisung und Kreditkartendatenimport in dein Hauptbuch und nahtlose Integration in dein ERP.

Wer verwendet SutiExpense?

Flexible Tarifpläne für kleine, mittlere und große Unternehmen

Wo kann SutiExpense bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Windows (On-Premise), Linux (On-Premise), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • SutiSoft
  • 2009 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • SutiSoft
  • 2009 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

SutiExpense – Videos und Bilder

SutiExpense Software - 1
SutiExpense Software - 2
SutiExpense Software - 3
SutiExpense Software - 4
SutiExpense Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu SutiExpense
SutiExpense Software - 1
SutiExpense Software - 2
SutiExpense Software - 3
SutiExpense Software - 4
SutiExpense Software - 5

Kosten ähnlicher Produkte wie SutiExpense vergleichen

SutiExpense

6,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
4,99 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen

SutiExpense Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Belegmanagement
  • Budgetierung/Prognosen
  • Core Accounting
  • Erstattungs-Management
  • Firmenkarte
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kosten-Kontrolle
  • Kostenverfolgung
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mobile App
  • Upload mobiler Kaufbelege
  • Zeit & Kosten Verfolgung

Alternativen für SutiExpense

Expensya ist eine webbasierte und mobile Anwendung für das Geschäftsausgabenmanagement von morgen - automatisiert, mobil und 100 % papierlos! Erfahre mehr über Expensya
Ausgabenmanagementlösung für intelligente Teams. Verwalte deine Budgets, Einkäufe, Zahlungskarten und Rechnungen an einem Ort.
All-in-One-Tool, das die tägliche Arbeit in Personal- und Rechnungswesen erleichtert. Erfahre mehr über HRworks
ZTravel, also available via app, is designed to easily manage business trips: bookings, expense reports, travel policy compliance etc
Verwalte den Spesenmanagementprozess deines Unternehmens mit der automatisierten webbasierten Spesenlösung von Certify. Erfahre mehr über Emburse Certify Expense
Mit BizAway können Unternehmen ihre Geschäftsreisen dank einer intuitiven Schnittstelle kontrollieren und ihre Ressourcen optimieren. Erfahre mehr über BizAway
Optimiere und automatisiere dein Unternehmen mit Arbeitszeittabellen und Spesenberichten, die deine größten Herausforderungen lösen. Starte mit einer Demo.
Gorilla Expense hat zum Ziel die Ausgabenabrechnungen und Arbeitszeittabellen zu vereinfachen.
Die nächste Generation eines PSA-Tools. Komplettes professionelles Services Automation-Paket für Software- und Service-Unternehmen.
SalesTrip is an expense management and travel booking system on Salesforce providing a fast and easy way for businesses to track spend.
UK business providing modern expense management software, allowing staff to raise, submit & approve claims. An HMRC approved supplier.
An employee expense management solution that allows users to digitize expenses, expense reports, and mileage tracking.

Bewertungen über SutiExpense

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
55%
4
39%
3
5%
1
1%
Rob
Rob
PMO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Easy and Functional

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We were looking for a custom solution and Suti was able to meet that need. They were quick to respond and seem to always have a solution.

Vorteile:

Ease of use. Suti was great to work with to meet our needs. Our end users love the multiple ways of getting receipts into the system.

Nachteile:

I don't really have Cons, but if I had to come up with something it would be that the ADMIN section can be a little confusing. Could use more pop ups to explain what some of the settings actually control.

peter
Executive Director in Kanada
Non-Profit-Organisation Management, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

In Betracht gezogene Alternativen:

Brought our Expense Process into the 21st century

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Extremely positive. We went from a paper based form to fully electronic in a very short period of time. The change management aspect was easy compared to other changes we have implemented. Strong support from the vendor, a dedicated support person who understood our business. This has lead to us processing expense payments in a quicker and more accurate manner.

Vorteile:

The ease of Implementation both from a user perspective and also the technical integration into Great Plains. Working with SutiExpense, we were able to get the product up and running in no time. They were able to implement the various tax processing we needed for Canada which other providers could not do or could not do easily. Pricing model was flexible and worked well for us enabling us to keep costs down.

Nachteile:

We may still be in the honeymoon process but to date we have not found any real cons. We had some minor hiccups with the implementation but support from the vendor was very good and helped us work through the issues. Some issues with the approval process but most of these were due to staff not be fully trained.

Rob
National Sales Manager - Jan/San in USA
Baumaterial, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Better than spreadsheets

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Overall good, but there are several inconsistencies within the logic of the program.

Vorteile:

It allows you to send receipts right to a holding place for consolidating later.

Nachteile:

Sometimes a challenge to see or find receipts from tiny postage stamp size pictures.

Antwort von SutiSoft

vor 3 Jahren

Hi Rob, Thank you for your feedback! We understand it could be a bit difficult to see receipts only from a thumbnail image, which is why we offer a few different options to expand the view of the receipt. One option is to click on the receipt thumbnail image itself which will provide a pop-up with the full view of the receipt. Additionally, if you click on the edit icon in the My Receipts screen, a pop-up will appear with options to zoom in or open the full size of the receipt into a new browser tab for review. Throughout the environment, we provide the option to view the complete receipt, simply by clicking on the 'View Complete Receipt' button above the receipt image. With that being said, we are always open to new suggestions. Please feel free to reach out to us with any further feedback! Thank you, SutiSoft Customer Success Team

Maddie
Maddie
System Administrator in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

An easy transfer from the prior system

4,0 vor 3 Monaten

Kommentare: The new version is more faster and more user-friendly when it comes to processing receipts. To get reimbursed, we had to manually fill up Excel files and submit them. Our experience with SutiExpense was seamless from start to finish. After dreading expenditure reports in the past, I'm no longer afraid of them.

Vorteile:

In order to claim expenditures, I like the fact that the mobile app has fill feature. There are no hassles, and it is simple to use. When I produce my reports, I enjoy that I can utilize both the app-submitted and emailed receipts. As a result, I no longer wait until the end of each month to submit my expense reports, as was the case before when I used to submit them on paper.

Nachteile:

When I try to use two windows to divide my computer screen, the webpage goes wild. On my iPad, I've also had difficulties getting the app to stay in the horizontal position, making it impossible to type on the keyboard.

Verifizierter Rezensent
Project Coordinator in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Chemikalien, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great way to track expenses!

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: It has save time for all of our employees to track their expenses.

Vorteile:

SutiExpense is a great tool to track your expenses. The fact that you can do it on the computer or through the app it helps a lot. Sometimes is hard to keep all receipts save until you get home to get your expense report done, but using the app helps a lot because you can upload right away using your mobile.

Nachteile:

As an administrator I wish the app could read the information on the receipts to help the users to avoid entering/typing the information as well.