Was ist Print MIS?

At Avanti, our goal is to help you deliver more jobs, in less time, with the confidence in knowing that every aspect of your shop is integrated into one powerful platform. Since 1984, Avanti has provided innovative, award-winning Print MIS solutions that help print shops and marketing communication organizations automate all facets of their business and cultivate a more meaningful customer relationship.

Wer verwendet Print MIS?

Commercial Printers, Print Service Providers, Marketing Service Providers, In-Plants, Direct Mail, Print and Mail, Large/Grand format.

Wo kann Print MIS bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Windows (Desktop)

Über den Anbieter

  • von Avanti
  • 1984 gegründet
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada

Sprachen

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

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  • 1984 gegründet
  • Chat

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Print MIS – Videos und Bilder

Videos zu Print MIS
Print MIS Software - 1 - Vorschau

Kosten ähnlicher Produkte wie Print MIS vergleichen

Startpreis

Nicht verfügbar
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Kostenlose Version

Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein
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Gratis Testen

Gratis Testen Ja
Gratis Testen Nein
Gratis Testen Nein
Gratis Testen Nein

Funktionen von Print MIS

  • "Best Fit" Auferlegung
  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Auftragsabwicklung
  • Auftragskostenrechnung
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Berechnungen mehrerer Versionen
  • Berechnungen vor/ nach einer Dienstleistung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Management
  • Drittanbieter-Integration
  • Druck-Management
  • Elektronische Zahlungen
  • Inventarverwaltung
  • Job-Management
  • Job-Nachverfolgung
  • Job-Planung
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kostennachverfolgung
  • Kostenschätzung
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leistungskennzahlen
  • Lieferanten-Management
  • Preis- / Margen-Management
  • Press & Run-Stilanalyse
  • Produktion-Nachverfolgung
  • Produktionsoptionen-Bewertung
  • Produktkatalog
  • Prozess-Tinten-Berechnung
  • Rabattmanagement
  • Rechnungsmanagement
  • Regelbasierter Workflow
  • Reinzeichnung-Schätzung
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • Schätzung
  • Schätzung der Buchbinderei
  • Schätzung des "besten Preises"
  • Terminplanung
  • Versand-Management
  • Vorlagen-Management
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Druckkalkulation Software Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Auftragsabwicklung
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestell-Management
  • Bildbearbeitung
  • Bildbibliothek
  • Content-Management
  • Design-Management
  • Dokumentvorlagen
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Druck-Management
  • Drucken an mehreren Standorten
  • ERP
  • Elektronische Zahlungen
  • Genehmigungs-Workflow
  • Inhalt-Bibliothek
  • Integration von Druckservices
  • Inventarverwaltung
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Konfigurierbarer Workflow
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kostenschätzung
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenkonten
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leistungskennzahlen
  • Multichannel-Marketing
  • Onlinekatalog
  • Produktkonfigurator
  • Rabattmanagement
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • SEO-Management
  • Schätzung
  • Suchen / filtern
  • Textbearbeitung
  • Versand-Management
  • Vorlagen
  • Vorlagen-Management
  • Vorschaufunktion
  • Website-Management
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Web-to-Print Software Liste

Alternativen für Print MIS

Mehr Alternativen zu Print MIS

Erfahrungen mit Print MIS

Alle 13 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4
Benutzerfreundlichkeit
3,9
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
6
4
3
3
2
2
2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Scott W.
Scott W.
CEO in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Druck, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Powerful MIS for digital and large-format POS businesses

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Slingshot, and the Avanti professional services, redefined many of the ways we run our business so that we’re more profitable and positioned for growth.

Vorteile:

Avanti helped us refine our processes, helped us reduce waste, reduce operator downtime, and accurately price our products. We’re now more efficient in just about every aspect of our shop and we expect the integration with XMPie will help expand our business.

Nachteile:

Like any good product, it takes time to get things perfect. And time is hard to come by. Not a 'con' rather more a reality.

Francisco C.
IT- Manager in USA
Papier & forstwirtschaftliche Erzeugnisse, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good application for our company

4 letztes Jahr

Kommentare: We are in a pretty good place now, however, the beginning was rough after going live. We felt like the product was too new and had endless bugs to work through.

Vorteile:

the potential to be the top application in the market. I like that you can run it in any browser.

Nachteile:

I like in our previous MIS that we could clean, purge, archive and manage the data to keep the server running better. We would like to use change orders one day. The full connectivity to accounting is not there yet. It needs some levels or options to be considered by the customer. The one option that we were presented required a completely new philosophy that didn't work for us.

Kevin L.
President in Kanada
Druck, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Makes fulfillment profitable

3 vor 2 Jahren

Kommentare: The Avanti team was remarkable. The professional approach helped my people feel comfortable with the entire implementation and go-live.

Vorteile:

Reducing time to administrate allows us to focus more time serving our customer base. Definitely helping make fulfillment more profitable. Slingshot’s automation and structured workflows eliminated the breakpoints we had with our previous MIS system. It reduced the fulfillment workload from 10-15 hours/week down to less than 2 hours per week! Automation and structured workflows that route tickets directly to the warehouse. It means that floor employees can quickly pick and pack without having to think or stress about it. A contract module that automatically creates invoices for contracted charges (i.e. # of picks, # of orders, warehouse storage). The system significantly reduced our end-of-month invoicing activities.

Nachteile:

Currently the focus on the development team is centered around bug fixes rather than features, however I believe more resources are still required.

Mark P.
General Manager in Kanada
Druck, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

AIIM Streamlines business with Slingshot

5 vor 2 Jahren

Kommentare: On boarding the newer MIS system was a large undertaking culturally. Avanti was able to provide the necessary training and resources both onsite and offsite.

Vorteile:

Modular based and scaleable which helps internally adoption rates. Software is evolving rapidly and is always bringing new features and functions to the systems. Adoption of these features helps us streamline business processes and production tasks which show on the bottom line

Nachteile:

Estimating layouts and modeling would benefit from AI in the future. Slingshot job tickets can be overwhelming in the amount of information provided to production.

Alexander C.
President in Kanada
Druck, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Much needed large format MIS

4 vor 2 Jahren

Kommentare: After a number of years evaluating various MIS for our business, the Avanti Slingshot was chosen as it best suited our needs. It helped us streamline our processes and positioned us for further growth. It eliminated hours of administrative work enabling us to focus our customers needs.

Vorteile:

The system is very user-friendly. The team of experts and developers are always willing to listen to suggestions and continue to enhance the product. In recent years the updates and additions have become more frequent which is a plus. The User Conference is an event not to be missed.

Nachteile:

Like any other software, it does not suffice to all our needs. However I would not categorize it as a negative. It hard to please every user.