Was ist AutoRaptor CRM?

AutoRaptor ist eine beliebte nutzerfreundliche und leistungsstarke CRM für unabhängige und BHPH-Händler*innen. AutoRaptor: Ermöglicht Händler*innen die Implementierung eines effektiven Verkaufsprozesses, indem Leads aus allen Quellen an einem Ort erfasst werden. Bietet leistungsstarke Funktionen, die einfach zu bedienen sind. Unterstützt Händler*innen mit automatisierten Funktionen. Zeigt deinem Vertriebsteam, auf welche Leads es sich konzentrieren muss, indem Kund*innen, die kaufen möchten, priorisiert werden. Unterstützt Händler*innen bei Fragen mit schnellen und sachkundigen Antworten.

Wer verwendet AutoRaptor CRM?

Unabhängige Händler*innen, die einen bewährten Verkaufsprozess, intelligente Automatisierung und sofortige Einblicke nutzen möchten, um die Produktivität zu steigern und ihren ROI zu maximieren.

Wo kann AutoRaptor CRM bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil)

Über den Anbieter

  • AutoRaptor CRM
  • Ansässig in Providence, USA
  • 2006 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • AutoRaptor CRM
  • Ansässig in Providence, USA
  • 2006 gegründet
  • Telefon-Support
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AutoRaptor CRM – Videos und Bilder

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AutoRaptor CRM

Nicht verfügbar
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60,00 $/Monat
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14,00 $/Monat
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AutoRaptor CRM Funktionen

  • Angebote / Schätzungen
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail-Management
  • Für Automobilhändler
  • Inventarverwaltung
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Marketing-Automatisierung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verkaufsflächenmanagement

Alternativen für AutoRaptor CRM

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Bewertungen über AutoRaptor CRM

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6 (260)
Benutzerfreundlichkeit
4,7 (260)
Kundenservice
4,8 (260)
Funktionen
4,4 (260)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6 (260)

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
73%
4
18%
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8%
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1
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Chadd L.
Chadd L.
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Outstanding bang for the buck!

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

It is very easy to use, but is robust in features. The texting feature is great! It has the same or better functionality as many competitors.

Nachteile:

I have not found anything I don't like about this product.

Nick E.
Sales in USA
Automotive, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

An absolute MUST for Automotive sales!!

5,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: Have used the Autoraptor CRM for over 8 years and previous employer tried SEVERAL times to "save money" by going with a less expensive option but they NEVER compared to Autoraptor

Vorteile:

Ease of use for everyone. Customer support is swift and training is easy to understand. The automated texts & email options make it impossible to lose contact with your customers

Nachteile:

Needs to have more optional vehicle request section that alerts you when a vehicle comes in

Joey W.
sales in USA
Automotive, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

review of autoraptor

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: its outdated and is not as easy to use as other new software. The new systems like route one with updated versions put everything under the same category with alot less hassle and extra work that only makes my job more difficult vs just allowing me to focus on my sales, im getting called in the office and chewed out over not making sure i not only wrote down my prospects on here but also on paper, MY PERSONAL PLANNER, for my boss to monitor and then again elsewhere

Vorteile:

that all of your calls and text are set up with its own system and takes away alot of the after work calls and helps schedule appointments

Nachteile:

from 10 plus years of sales experience, I personally with only my thoughts being said feel like more times than not its to pushy and almost pesters the potential customer. its not very personal as in they are more to feel like a dime a dozen talking through a 3rd party to contact their salesman or saleswoman. In zero way am i putting this down, It just needs to be a little more between the sales person and the customer and autoraptor should be more of a secretary that assist the salesman in keeping track of and helping the salesman to remember more cold calls or prospects they had. personally makes me feel like im on big brother and every call or text is not just between the customer and I. SALES is a numbers game only and if you have to micromanage your sales team to the point of monitoring phone calls and making them feel less than comfortable with every contact then you dont have the correct sales staff. These tools should be of more help for the salesman an used to boost only his sales and allow him to focus more on sales and not did i remember to do so and so homework for my boss.

Lizbeth H.
cars sales associate in USA
Automotive, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Use

5,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: Overall it's not a bad system, It works for operating a business and customer service is exceptional

Vorteile:

It's great for keeping touch and track of customers. It's pretty self explanatory to use and easy to navigate.

Nachteile:

There are a few glitches sometimes with doubling of tasks/features. Sometimes if I claim a lead, it'll say that someone else already claimed it even though I clicked it and I have to go back in the system to find that customer to work it.

Nikole M.
CSR Sales in USA
Automotive, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Review

4,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: medium

Vorteile:

Tracking new leads and see notes from all the sales

Nachteile:

Not able to use one main system for entire dealership