AutoRaptor CRM

AutoRaptor CRM

von Auto Raptor CRM

Wer verwendet AutoRaptor CRM?

Unabhängige Händler*innen, die einen bewährten Verkaufsprozess, intelligente Automatisierung und sofortige Einblicke nutzen möchten, um die Produktivität zu steigern und ihren ROI zu maximieren.

Was ist AutoRaptor CRM?

AutoRaptor ist eine beliebte nutzerfreundliche und leistungsstarke CRM für unabhängige und BHPH-Händler*innen. AutoRaptor: Ermöglicht Händler*innen die Implementierung eines effektiven Verkaufsprozesses, indem Leads aus allen Quellen an einem Ort erfasst werden. Bietet leistungsstarke Funktionen, die einfach zu bedienen sind. Unterstützt Händler*innen mit automatisierten Funktionen. Zeigt deinem Vertriebsteam, auf welche Leads es sich konzentrieren muss, indem Kund*innen, die kaufen möchten, priorisiert werden. Unterstützt Händler*innen bei Fragen mit schnellen und sachkundigen Antworten.

AutoRaptor CRM – Details

Auto Raptor CRM

http://www.autoraptor.com

Gegründet 2006

AutoRaptor CRM – Kostenübersicht

AutoRaptor CRM bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von AutoRaptor CRM ist ab 499,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

499,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

AutoRaptor CRM Funktionen

Autohandel Software
Buy-Here Pay-Here Händler
Dokumentenmanagement
Finanzierungsmanagement
Gebrauchtwagenverkäufer
Inkasso-Management
Kontakt-Datenbank
Kundendienst
Mietverträge nachverfolgen
Neuwagenverkäufer
Rechnungsführung
Webseitenintegration

AutoRaptor CRM – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 212 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,6/5
Benutzerfreundlichkeit
4,7/5
Kundenservice
4,8/5
Funktionen
4,4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Daniel P.
Sales Consultant
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.5.2019

"Real easy"

Kommentare: Aside the Cons, my experience has been positive. I can check updates on my phone, log in early or adjust my hours as needed. the ability to document everything is probably my favorite part.

Vorteile: The app makes this software accessible and convenient everywhere, even on the go. Being able to respond to customer inquiries and staying organized has never been easier.

Nachteile: Allowing the customer to submit contact information without a name can be tough. Also when two people inquiring for the same deal can get confusing too. For example, a husband can make an inquiry and a day later the wife makes the same inquiry, and then I'm contacting the two without realizing they are one.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.5.2019
William S.
GM
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.3.2020

"Easy to use"

Kommentare: Overall tech support and all the AutoRaptor team are hands on. They've helped us a lot with setting up our accounts and helped us with any questions we had.

Vorteile: Software is great, easy to use and like the easy it is to customize it.

Nachteile: No complaints. I cant find a Con on this software

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.3.2020
Joey W.
sales
Automotive, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.12.2018

"review of autoraptor"

Kommentare: its outdated and is not as easy to use as other new software. The new systems like route one with updated versions put everything under the same category with alot less hassle and extra work that only makes my job more difficult vs just allowing me to focus on my sales, im getting called in the office and chewed out over not making sure i not only wrote down my prospects on here but also on paper, MY PERSONAL PLANNER, for my boss to monitor and then again elsewhere

Vorteile: that all of your calls and text are set up with its own system and takes away alot of the after work calls and helps schedule appointments

Nachteile: from 10 plus years of sales experience, I personally with only my thoughts being said feel like more times than not its to pushy and almost pesters the potential customer. its not very personal as in they are more to feel like a dime a dozen talking through a 3rd party to contact their salesman or saleswoman. In zero way am i putting this down, It just needs to be a little more between the sales person and the customer and autoraptor should be more of a secretary that assist the salesman in keeping track of and helping the salesman to remember more cold calls or prospects they had. personally makes me feel like im on big brother and every call or text is not just between the customer and I. SALES is a numbers game only and if you have to micromanage your sales team to the point of monitoring phone calls and making them feel less than comfortable with every contact then you dont have the correct sales staff. These tools should be of more help for the salesman an used to boost only his sales and allow him to focus more on sales and not did i remember to do so and so homework for my boss.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.12.2018
Mark W.
SALES
Einzelhandel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.3.2020

"GOOD REVIEW"

Kommentare: BEEN GREAT , GREAT TOOL TO KEEP IN TOUCH WITH CUSTOMERS

Vorteile: THE EASY USAGE OF IT AND THE DAILY INTERACTION WITH CUSTOMERS

Nachteile: NOTHING I LIKE EVERYTHING ABOUT IT ESPECIALLY THE EASY USAGE

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.3.2020
Phil B.
Sales Manager
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.8.2018

"autoraptor a great crm"

Kommentare: overall AutoRaptor is a great value crm... I enjoy using it for the most part... there is of course room for improvement however support is great and the crm is very functional.. I would recommend this to any dealer looking for an affordable crm to get the job done.

Vorteile: the software is very helpful with the methods I can contact my customer and how they can communicate with me... I enjoy being able to email customers although email is getting a little outdated as time goes on which brings me to the other great thing is the ability to text customers also through autoraptor. inventory is updated daily and that's kinda good. support is also great as you can message support team and they are highly responsive and helpful.

Nachteile: cons would be if I have a quick sale sometimes the inventory hasn't yet updated into raptor so when I go in after the fact or right after the sale... sometimes I cannot find the vehicle because it hadn't updated from our dms. so im not sure if that's an us thing or a them thing.. I do not like how the mobile app functions, its too basic and does not let you do things id like to do easily with it... such as claiming an upsheet, you cant do that on the mobile app... also trying to text images through autoraptor can be a little bit of a process almost to the point where id almost rather use my personal phone to send pics which I don't like b/c then customer have my personal number... so in short images could be uploaded to them from our website or by other means to simplfy sending customers images of cars... mobile app needs a big big update... also tasks in mobil app isn't very good either.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.8.2018