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Was ist Omnique?

Die Werkstattmanagement-Software Omnique ist die führende Werkstatt-Management-Lösung für die geschäftigen Autoreparaturwerkstätten von heute. Omnique ist ein vollständig integriertes Werkstattmanagementsystem, das Arbeitszeiten, Kostenvoranschläge, Rechnungsstellung, Teilebestellung, Bestandsverwaltung und vieles mehr bietet. Niedrige monatliche Tarife für Werkstätten aller Größen. Beginne noch heute mit der kostenfreien Testversion!

Wer verwendet Omnique?

Die Werkstattmanagement-Software Omnique ist die führende Werkstatt-Management-Lösung. Unabhängig davon, ob du 1 oder 100 Werkstätten besitzt, Omnique kann eine einfache, profitable Lösung für dich bereitstellen.

Omnique Software - 1
Omnique Software - 2
Omnique Software - 3
Omnique Software - 4
Omnique Software - 5

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Omnique

Omnique

4,6 (21)
99,99 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
9
Keine Integrationen gefunden
4,4 (21)
4,1 (21)
4,8 (21)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
58
5
4,7 (675)
4,8 (675)
4,9 (675)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

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Angebote / Schätzungen
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VIN-Suche
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Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
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Arbeitsauftragsverwaltung
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Kundendienst-Historie
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Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Kundendienst-Historie
VIN-Suche

Bewertungen über Omnique

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,8
Funktionen
3,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
76%
4
19%
1
5%
Dave
VP Operations in USA
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Omnique Software Review

5,0 vor 11 Monaten

Kommentare: My experience with Omnique software has been outstanding in all regards. I have worked with other software companies in other industries and this company by far and away is one of the better ones to work with. One thing to note is I am not from the auto, truck business and the help team has been very supportive of me as we have worked thru various issues in helping me understand this software.

Vorteile:

I like the fact that user help is very responsive to my questions, issues. The help team is very knowledgeable and have help me after the initial setup to how the data works and what reports to use to to help grow our business. I also like the fact that the developers are also very responsive to ideas to improve upon the software package. We also have no down time with this software.

Nachteile:

The initial setup could have been better, however the help teams fast responses have far more than overcome the initial setup and understanding of how the software works.

Antwort von Vehlo

vor 11 Monaten

Dave - thanks so much for the review. Our team is constantly tweaking their onboarding and training process to get things right for our customers. I'm glad that you were able to work with the team so well. Thank you for your business!

Joan
Office Manager in USA
Automotive, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Works well for our small shop

4,0 vor 3 Monaten

Kommentare: We have used Omnique for about 10 years, it is the best solution for a shop of our size, customer service is responsive and available, but there is room for improvement.

Vorteile:

It is browser based, fairly easy to learn.

Nachteile:

There are many needless roadblocks to essential tasks, for example to leave notes and comments on appointments, it asks for employee number--why not just automatically populate this information based on the user logged in?

Deatra
Service Accountant in USA
Automotive, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Not suitable for big car lots with service departments

1,0 vor 2 Jahren

Kommentare: It has been an ongoing battle to get issues with the program fixed and we are only 5 months into using it. I do not understand how this program could be used by so many shops and none of the many, many issues that we have found never been addressed before.

Vorteile:

I cannot think of one thing that I like about this program.

Nachteile:

The reports are awful. The steps it takes to complete anything is way too time consuming. You have to hunt and dig for information.

G. Frank
G. Frank
Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Omnique is worth considering and is constantly improving

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Omnique was a great improvement over my previous software. It has made us more effecient, saved us money from vendors by on line ordering, and allowed us to implement pricing matrixes within the program.

Vorteile:

What I like about the software is that it was relatively easy to learn and I have always been able to reach technical support when I have needed to do so. I like the fact that we have the ability to message customers from within the program. It also populates vehcile information from either license plate or VINs through CarFax. This saves time and provides useful repair history.

Nachteile:

I do not like having to go through multiple windows to check parts pricing from different vendors. It also does not generate a specific closeout procedure to go through although you can accomplish the same results.

Jorge
SM Service Foreman in USA
Automotive
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Wanted to commend Omnique on their version 5 of the shop management software.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: The program is saving me time and once some more things are dialed in, will streamline my front line make ready procedures.

Vorteile:

It is a very dynamic program, that once it is set up, will allow you to build a complex ticket in under a minute! If you are building a ticket with something new and realize you need to have it set up, boom! you can just adjust and increase future productivity.. Another good thing is the self populating vehicle and customer information. All together, the program is saving me time and once some more things are dialed in, will streamline my front line make ready procedures. Thank you for your online help also, it is super convenient and helpful.

Nachteile:

The parts interface could use some improvements to be able to compare vendor prices easier. Passing customers/vehicles from iDMS could be faster.