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Was ist vWorkApp?

vWork ist eine Auftragsplanungs- und Entsendungssoftware für Außendienstpersonal, durch die deine Entsendung und deine Außendienstteams effektiver gestaltet werden. Aufträge werden effizienter verwaltet, deine Außendienstfachkräfte wissen, wo und wann jeder Auftrag in einer nutzerfreundlichen App geplant ist, und deine Kundschaft wird bei jedem Schritt auf dem Laufenden gehalten.

Von der marktführenden Routenoptimierung bis hin zu wiederholten Aufträgen und Sicherheitsfunktionen verbessert die fortschrittliche Auftragsplanungssoftware die Rentabilitätsunternehmen, die Arbeiten unterwegs erledigen.

Wer verwendet vWorkApp?

vWork wurde für wachsende Teams entwickelt, bei denen Außendienstaufträge ihren Erfolg untermauern, wie auch für Unternehmen mit komplexen Außendienst-Workflows. Zu den Branchen gehören offene Räume, Beton, Lieferung, HLK und mehr.

vWorkApp Software - 1
vWorkApp Software - 2
vWorkApp Software - 3
vWorkApp Software - 4
vWorkApp Software - 5

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vWorkApp

vWorkApp

4,5 (26)
39,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
46
9
4,6 (26)
4,7 (26)
4,7 (26)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
36,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
154
8
4,3 (66)
4,3 (66)
4,2 (66)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu vWorkApp

Synchroteam
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kundendienst-Historie
Terminplanung
BigChange
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Jobber
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragserstellung
Job-Nachverfolgung
Kundenmanagement
Simpro
Am besten bewertete Funktionen
Job-Planung
Rollen-basierte Genehmigung
Wartungsplanung
ServiceWorks
Am besten bewertete Funktionen
Kundendienst-Historie
Terminplanung
Terminverwaltung
Connecteam
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Mobiler Zugriff
Online-Zeiterfassung
AI Field Management
Am besten bewertete Funktionen
Kalender-/Erinnerungssystem
Mobiler Zugriff
Verfolgung von Interaktionen
Visual Planning
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Echtzeit-Planung
Projektplanung/Terminierung
SmartServ
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Integration in die Buchhaltung

Bewertungen über vWorkApp

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
46%
4
54%
Stuart
Stuart
Technical Support Consultant in Neuseeland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Reliable software that performs well, A+++

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: It was the easiest software for our company to use based on past experiences with other similar software.

Vorteile:

I really love the clean, easy-to-use interface and how everything is laid out in a logical format. It's easy to get your head around right from the start and very easy to customise, too.

Nachteile:

Occasionally if you're in a rush to fill something out and accidentally miss something you can't proceed until you've "fixed" what you missed. It'd be helpful if it made it more obvious what information you're missing and give you a quick option to fix it.

Neelam
Customer Service Rep in Neuseeland
Baumaterial, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great Tool for my work

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Very easy to use and easy to navigate as well. Can be emailed through straight away to customers. I find issues captured via pics and loaded onto VWorks prove as an invaluable tool. Reports load quick, doesnt take ages to download, and very simple to read through, quite self explanatory. Excellent tool that I can use to answer several queries straight away without wasting much time in emailing queries and procurring answers from different departments.

Vorteile:

Site inspection reports clearly capture issues on site. When reports have clear pictures attached its easier to email them through to merchants rather than verbally explaining them. And also when site deliveries have been completed, and reports clearly logged on VWorks, its proof that we have done our job correctly. Saves time sending someone to site every time there is any problem. Most of the issues get resolved just by checking these VWorks reports and reporting back to customers and merchants.

Nachteile:

If time spent onsite could be captured automatically rather manually being entered by teams, would be mush more accurate. With these delivery reports sometimes when time spent onsite is questioned, then we have to procure GPS reports from despatch team to accompany delivery reports to justify time related questions.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

good app

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Useful for its purpose. get all the information and required functionality for what is build for. Good app.

Nachteile:

Not used extensively so I do not find any shortcomings for the app. I need to use more find the least interested features.

Scott
Scott
Managing Director in Neuseeland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I use this product for approximately 80 in my team. I find it hugely valuable and simple to use.

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: The software frees up resources and adds value. I found it paid for itself very quickly through better time keeping and great utilisation of the team.

Vorteile:

The schedule / grant chart is an excellent tool to organise you Team. You gain an excellent appreciation for the current state of operations. Who has finish, who is starting a job and what step they are up to. By linking to each job and worker through the app you transform your operation with electronic collection of valuable information. Customers can also raise there own jobs through the customer portal. The team are actively developing the solution and updates and improvements occur regularly. Support is first class.

Nachteile:

I would love the software to also track assets beside workers. You can do this if you make the worker the asset. But ideally the team need to add this as an option. I know they are actively considering this for the future. I'd also love to see the text alerts have greater customisation.

Tony
Services Specialist in Neuseeland
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I use VWorks most days to manage our bookings.

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Being across the company we all get to use/share tips and improve on best practises. It is a good system for managing our bookings.

Vorteile:

Its a good way to see what Jobs have been booked for me. I can also make bookings for other staff and view their Calendars in our region

Nachteile:

It can take a few minutes to get a booking made. (waiting for Invoice to integrate and inputting their Job Details) A customer will walk-in and ask if they can setup their devices at the end of their purchase. At that moment I have the time free for this customer. Presently I cant make a place holder and then add the customer/invoice details after their sale), There have been problems where a subsequent booking is made for the same time. When looking up a cutomers history I can see their job codes. It would be useful to have all the Job Notes showing so we can see all notes in a glance to quickly gather their relevant history. Particularly when this might be a repeat issue or ongoing training.