Was ist vWorkApp?

vWork ist eine Auftragsplanungs- und Entsendungssoftware für Außendienstpersonal, durch die deine Entsendung und deine Außendienstteams effektiver gestaltet werden. Aufträge werden effizienter verwaltet, deine Außendienstfachkräfte wissen, wo und wann jeder Auftrag in einer nutzerfreundlichen App geplant ist, und deine Kundschaft wird bei jedem Schritt auf dem Laufenden gehalten.

Von der marktführenden Routenoptimierung bis hin zu wiederholten Aufträgen und Sicherheitsfunktionen verbessert die fortschrittliche Auftragsplanungssoftware die Rentabilitätsunternehmen, die Arbeiten unterwegs erledigen.

Wer verwendet vWorkApp?

vWork wurde für wachsende Teams entwickelt, bei denen Außendienstaufträge ihren Erfolg untermauern, wie auch für Unternehmen mit komplexen Außendienst-Workflows. Zu den Branchen gehören offene Räume, Beton, Lieferung, HLK und mehr.

Wo kann vWorkApp bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • vWork
  • 2008 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Irland, Japan, Kanada, Neuseeland und 2 weitere

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • vWork
  • 2008 gegründet
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Englisch

vWorkApp – Videos und Bilder

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vWorkApp

39,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
69,95 $/Monat
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49,00 $/Monat
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35,00 $/Monat
Kostenlose Version
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vWorkApp Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Auftragsmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Planung
  • Elektronische Unterschrift
  • Erinnerungen
  • Integration in die Buchhaltung
  • Job-Management
  • Kalenderverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie
  • Kundenmanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Online-Zeiterfassung
  • Routing
  • Self-Service Portal
  • Standortverfolgung
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für vWorkApp

Deine Angebote, Rechnungen, Einkäufe und mehr in einem System. Bürozugriff und App, elektronische Formulare und Zertifikate. 30 Tage kostenlos testen.
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Bewertungen über vWorkApp

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
46%
4
54%
Stuart
Stuart
Technical Support Consultant in Neuseeland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Reliable software that performs well, A+++

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: It was the easiest software for our company to use based on past experiences with other similar software.

Vorteile:

I really love the clean, easy-to-use interface and how everything is laid out in a logical format. It's easy to get your head around right from the start and very easy to customise, too.

Nachteile:

Occasionally if you're in a rush to fill something out and accidentally miss something you can't proceed until you've "fixed" what you missed. It'd be helpful if it made it more obvious what information you're missing and give you a quick option to fix it.

Neelam
Customer Service Rep in Neuseeland
Baumaterial, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great Tool for my work

4,0 letztes Jahr

Kommentare: Very easy to use and easy to navigate as well. Can be emailed through straight away to customers. I find issues captured via pics and loaded onto VWorks prove as an invaluable tool. Reports load quick, doesnt take ages to download, and very simple to read through, quite self explanatory. Excellent tool that I can use to answer several queries straight away without wasting much time in emailing queries and procurring answers from different departments.

Vorteile:

Site inspection reports clearly capture issues on site. When reports have clear pictures attached its easier to email them through to merchants rather than verbally explaining them. And also when site deliveries have been completed, and reports clearly logged on VWorks, its proof that we have done our job correctly. Saves time sending someone to site every time there is any problem. Most of the issues get resolved just by checking these VWorks reports and reporting back to customers and merchants.

Nachteile:

If time spent onsite could be captured automatically rather manually being entered by teams, would be mush more accurate. With these delivery reports sometimes when time spent onsite is questioned, then we have to procure GPS reports from despatch team to accompany delivery reports to justify time related questions.

Carlito
Field Service Technician in Neuseeland
Geschäftsbedarf & -einrichtung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

VWorks For Field Servicing Applications

4,0 vor 3 Wochen Neu

Vorteile:

Ease of use anywhere on the field. Job reporting and tracking are readily accessible for analysis.

Nachteile:

Some occasions when the software hangs up.

Verifizierter Rezensent
Software Development Engineer In Test in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

good app

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Useful for its purpose. get all the information and required functionality for what is build for. Good app.

Nachteile:

Not used extensively so I do not find any shortcomings for the app. I need to use more find the least interested features.

Scott
Scott
Managing Director in Neuseeland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I use this product for approximately 80 in my team. I find it hugely valuable and simple to use.

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: The software frees up resources and adds value. I found it paid for itself very quickly through better time keeping and great utilisation of the team.

Vorteile:

The schedule / grant chart is an excellent tool to organise you Team. You gain an excellent appreciation for the current state of operations. Who has finish, who is starting a job and what step they are up to. By linking to each job and worker through the app you transform your operation with electronic collection of valuable information. Customers can also raise there own jobs through the customer portal. The team are actively developing the solution and updates and improvements occur regularly. Support is first class.

Nachteile:

I would love the software to also track assets beside workers. You can do this if you make the worker the asset. But ideally the team need to add this as an option. I know they are actively considering this for the future. I'd also love to see the text alerts have greater customisation.