FEX DMS

von Finance Express

3.5 / 5 4 Bewertungen
FEX DMS

Durchschnittliche Bewertung

4 Bewertungen
  • Gesamt 3.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.5 / 5
  • Kundenservice 2.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $115/Monat
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Finance Express
  • http://www.financeexpress.com
  • Gegründet 2001

Über FEX DMS

Best-of-breed dealer management system designed to help manage all aspects of a "Buy Here, Pay Here" or Special Finance dealership.

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FEX DMS Funktionen

  • Buy-Here Pay-Here Händler
  • Dokumentenmanagement
  • Finanzierungsmanagement
  • Gebrauchtwagenverkäufer
  • Inkasso-Management
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendienst
  • Mietmanagement
  • Neuwagenverkäufer
  • Rechnungsführung
  • Webseitenintegration

Die hilfreichsten Reviews für FEX DMS

I love using Finance Express because it's an all around stable product.

Mit Google übersetzen Bewertet am 20.4.2018
Clifton E.
Finance & Internet Sales
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall product is very efficient and user friendly, which helps me navigate my day smoothly..

Vorteile: Finance Express is very user friendly and easy to navigate through daily.
You enter your inventory and manage it. You can enter all your costs and input all the information on the vehicle to be integrated throughout the system. So when you're working a car deal everything you need will be there to make your deal without going from screen to screen. Plus, you can have all your inventory exported over to your website and other internet advertisement. It's a win win situation to have,

Nachteile: Actually, I don't have anything to say about what's wrong with the system. There system has come a long way and they've worked out most of the kinks of the overall system. I guess the only thing I can say is that sometimes (not often), when they're busy (customer support), it's hard to get ahold of someone.

Good but only when working properly

Mit Google übersetzen Bewertet am 2.5.2018
Travis R.
Owner
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Easy to navigate once the learning curve is over. Great for car dealerships but it would be better if a parts or service module could be added

Nachteile: Customer support is ALMOST non existent. They answer quickly but always say, "we are working on it" or "I've escalated this issue to the tech team" yet nothing every gets done. I'm talking at least weeks if not months before simple tasks can be completed.

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