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Was ist VoiceShot?

Ein hochwertiges, kostengünstiges, virtuelles PBX-Telefonsystem. Begrüßt die Anrufer. Leitet Anrufe weiter. Unbegrenzte Erweiterungen. Sofortige Online-Einrichtung. Teste es jetzt kostenlos.

Wer verwendet VoiceShot?

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VoiceShot Software - 1

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VoiceShot

VoiceShot

4,8 (6)
12,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
64
4
4,8 (6)
5,0 (6)
5,0 (6)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
0,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
59
5
4,6 (83)
4,7 (83)
4,7 (83)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu VoiceShot

Call Loop
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
LeadDesk
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Natterbox
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Computer Telephony Integration
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigungen/Erinnerungen
CRM
Kundenmanagement
CloudTalk
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Call-Center-Management
Bright Pattern
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontaktmanagement
Mobiler Zugriff
NUACOM
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Dialing Innovations Call Center Application Suite
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufer-ID
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Genesys Cloud CX
Am besten bewertete Funktionen
Automatische Anrufverteilung
Berichterstattung / Analyse
Call-Center-Management

Bewertungen über VoiceShot

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
83%
4
17%
Reggie
CEO in USA
Verbraucherdienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Hands Down THE BEST Cloud-Based Voice Broadcasting Solution Available

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: From a scale of 1-10, I honestly rate VoiceShot a 15... Not only is the service exactly what they say it is, but its also affordable enough for a new business to use without batting an eye.

Vorteile:

With the launch of our new business we had been searching for a service to assist with our automation systems to keep our customers notified seamlessly. We tried several other services that had shiny nice looking websites & big promises but all fell short. Within 1-day of signing up with Voiceshot we had our automations up and running with the help of customer service that was second to none! I HIGHLY recommend anyone looking for cloud-based Voice and/or SMS Broadcast Services reach out to VoiceShot!

Nachteile:

If I were to have to choose something, it would be the fact that I did need some assistance to get the system up and running. Notwithstanding, the customer support was extremely patient and walked me through the process step-by-step... Not often can you say that calling customer support was actually enjoyable!

Daryl
President in USA
E-Learning, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The best things about being a Voice Shot customer

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Voice Shot has been able to assist me with my phone needs as my business grew, whether I needed something small or large they could provide a solution for my communication needs.

Vorteile:

Voice Mail, Call forwarding, and having multiple extensions.

Nachteile:

No not much of any thing, they are always there to assist me if I need something.

Ben
Marketing Director in USA
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Incredibly Helpful!

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I contacted Voiceshot and they immediately answered all my questions regarding their text messaging services. Everything was explained to me clear, cut, and dry. We've experienced little to no issues with outbound calling - a service we continue to use.

Vorteile:

This software's interface is incredibly easy to navigate in use, especially if you're used to using a computer all day. The services offered are crucial to perpetuating any business, small or large. There are other companies that offer similar services, but for cost and additional quality customer service, you can't go wrong with Voiceshot!

Nachteile:

The interface aesthetic appears a little outdated with small links and buttons. A fresher look could draw in newer business owners and younger users hired in their respective positions.

Kent
President in USA
Informationstechnologie & -dienste, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent customer service & good pricing

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: VoiceShot's team provided excellent follow-up on a complex transfer of a business line from another carrier. VoiceShot consistently contacted me to keep me informed and coordinate the process. I couldn't have asked for anything else. They truly went beyond my expectations and exceeded the level of service which I normally encounter with other service providers. I highly recommend this service.

Vorteile:

Easy to set up the desired features like call-forwarding. Statistics are readily visible for tracking calls, etc.

Nachteile:

No concerns about the functionality of this software.

Joe
COO in USA
Informationsdienst, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Always excellent customer service - modern solutions

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: EXCELLENT. We have done business with VoiceShot for well over 10 years. Their solutions allow us to conduct business easier and more affordably.

Vorteile:

Virtual assistant, routing phone calls, easy to use

Nachteile:

A small learning curve, but their human custom service rep (not a bot) can help you when needed.

Chris
Analyst in USA
Immobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Solution for Followup

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Simple to set up for followup with Clients. Saves a lot of time.

Nachteile:

User interface is serviceable but is not "current". They are working on an update to be provided mid 2020 to refresh the interface. Works great with Chrome. UI is a bit touchy with Firefox so use Chrome.