ProcessMaker

Wer verwendet ProcessMaker?

Das Unternehmen arbeitet in den Bereichen Software, Bildung (Hochschulbildung und K-12), Finanzen, Versicherungen, Gesundheitswesen, Banken, Behörden, Fertigung, Telekommunikation und mehr.

Was ist ProcessMaker?

ProcessMaker ist spezialisiert auf Enterprise-Business-Process-Management (BPM) und Workflow-Softwarelösungen. Mit ProcessMaker kannst du die Effizienz beim Erstellen, Ausführen, Protokollieren und Optimieren deiner Geschäftsprozesse über eine intuitive, nutzerfreundliche Oberfläche steigern. Tausende von Unternehmen auf der ganzen Welt wenden sich an ProcessMaker Enterprise, um eine hochverfügbare, produktionsbereite, mehrsprachige BPM-Lösung zu erhalten, die sowohl vor Ort als auch in der Cloud verfügbar ist.

ProcessMaker – Details

ProcessMaker

http://www.processmaker.com/

Gegründet 2003

Videos zu ProcessMaker
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ProcessMaker – Preisübersicht

ProcessMaker bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von ProcessMaker ist ab 1.495,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

1.495,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

ProcessMaker – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Installiert - Windows
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

ProcessMaker Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Automatisierung von Geschäftsprozessen
  • Kollaboration
  • Management für Geschäftsrichtlinien
  • Prozess-Mapping
  • Prozessmodellierung & Design
  • Prozessänderung-Nachverfolgung
  • Visual Workflow Management
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen

Siehe die vollständige BPM-Tools Liste

  • Anpassbares Dashboard
  • Aufgabenmanagement
  • Automatisierung von Geschäftsprozessen
  • Compliance-Verfolgung
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • Formularverwaltung
  • Grafischer Workflow Bearbeiter
  • Kalenderverwaltung
  • Mobiler Zugriff
  • No-Code
  • Workflow-Konfiguration
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen

Siehe die vollständige Workflow Management Systeme Liste

ProcessMaker Alternativen

Mehr Alternativen zu ProcessMaker

ProcessMaker – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,5/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,3
Kundenservice 4,2
Funktionen 4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,2

Software bewerten

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Diego C.
Regional Procurement Coordinator
Telekommunikation, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    2 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 19.9.2019

"Process Maker Best Workflow Platform"

Kommentare: The platform has helped us a lot, we have created around 3 different flows and it has never given us any inconvenience that could not be fixed with some changes in user permissions, so I give my recommendation of the platform 100% Apart from this, the platform allows you to incorporate an unlimited number of users and the fact that the platform is designed in a web environment, which allows you to have access to the tool from any device and in case there is little, it has a mobile application. which allows you to have immediate and available access at any time

Vorteile: the use of the application is quite easy, knowledge of it is not necessary for the administration of the application, approvals and flows are quite friendly, and the best thing about the tool is the cost-benefit, process maker has come to facilitate our work on a daily basis, we use it to create an approval of the flow of purchases at a regional level and it has been very effective in addition to the report module is very accurate and allows you to export the information either in excel or work it in PowerBI

Nachteile: The only thing I can say that the application is bad is the customer service, the technical support is very late as the salespeople, we reached a point where we almost suspended the license for not having an offer for the renewal of In the same way, although the license price is very accessible, it is necessary to buy a license for each user and also for the flow created.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 19.9.2019
Douglas O.
Automation RPA
Finanzdienstleistungen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 25.6.2019

"Good for end user, Bad for reporting and case tracking"

Kommentare: Migrating the different process in the company about financial and open cases.
For example, the process for request access to IT, is in ProcessMaker, and reduce the time for response and the user can track the ticket approved

Vorteile: Easy for use, principal for the end users and Administrators. The easy development the different process in the company. ProcessMaker help us to safe the planet, migrating the paper to digital forms

Nachteile: The reports, is more easy create reports in other program compare with the reporting environment in the system and the part of case tracking is very dificult.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 25.6.2019
Eric T.
Associate Director
Hochschulbildung, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    2 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2 /5
  • Kundenbetreuung
    3 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    4/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 23.9.2019

"Ok tool that was not what we needed | Ended up abandoning"

Kommentare: I did not like it. I was forced to adopt the platform because C-Level execs saw demo and then said we need this. Tasked with migrating a code base from another institution to our operations was already a arduous process, but then it only worked on PM2.5x migrating to 3x was going to require an extended effort that I could not implement due to the changes in the software (that were for the better).

Vorteile: Visually architect a workflow/business process.

Nachteile: I started training for PM2 and attempted to rework an add on from another campus for our workflow. I found the development process to be tedious and unncessarily complicated due to the multiple layers involved in the stack: PHP (old outdated library too), triggers for db's that operate independently of the PHP code. Old libraries like Gulliver that were a tad buggy. To compound things in order to make PM actually useful in the enterprise we had to purchase the support contract, which in itself wasn't very supportive.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 23.9.2019
Tyler S.
Assistant Director, Enterprise Applications
Informationstechnologie & -dienste, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 1.9.2020

"Great workflow product"

Kommentare: Very good so far. I'm really looking forward to rolling out across our University.

Vorteile: API Integration was a must-have for us. Our previous workflow product did not have API integrations and thus, could not execute commands to other systems.

Nachteile: Steep learning curve. Still requires IT intervention (milage may vary from company to company)

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 1.9.2020
Kostas P.
CIO
Versorgungsunternehmen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 17.7.2019

"Feature rich and easy to user BPMS"

Vorteile: Fully fledged BPM platform with complete toolset for defining processes, designing forms and integrating with external systems. Well documented APIs (both JavaScript and PHP) and easy to use user portal.

Nachteile: Even though user portal is fully functional, UI/UX could be improved by incorporating modern SPA technologies.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 17.7.2019