Tripleseat

Tripleseat

von Tripleseat

Wer nutzt diese Software?

Restaurant, Hotels und einzigartige Veranstaltungsorte mit Private Dining und Veranstaltungsräumen.

Durchschnittliche Bewertung

287 Bewertungen
  • Gesamt 4.7/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.6/5
  • Kundenservice 4.7/5
  • Funktionen 4.5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.7/5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Tripleseat
  • http://www.tripleseat.com
  • Gegründet 2008

Über Tripleseat

Tripleseat ist eine Vertriebs- und Event-Management Web-Anwendung, die Umsätze erhöht und den Planungsprozess für Restaurants, Hotels und einzigartige Locations optimiert. Es ist das erste Web-basierte System, das von Hospitality-Event-Managern für Hospitality-Event-Managern erstellt wurde. Seit 2008 hat Tripleseat das Restaurant-Business im Sturm erobert, indem Lösungen bereitgestellt und der Ereignisprozesses von Anfang bis Ende vereinfacht wurde. Über 2.500 Event-Stätten und 18,000 + Eventbranchen-Experten vertrauen Tripleseat.

Tripleseat Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Absatzplanung
  • Auftragsmanagement
  • Fass-Management (Wein)
  • Inventarverwaltung
  • Produktion-Nachverfolgung
  • Qualitätskontrolle
  • Rezept-Management
  • Vertriebsmanagement
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebotsmanagement
  • Auftragsmanagement
  • Bankett-Management
  • Bedienungspersonal-Management
  • Facility-Management
  • Inventarverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kalkulation
  • Kundendatenbank
  • Küchen- / Menü-Management
  • Reservierungs-Management
  • Rezept-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Vertragsmanagement
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Marketing-Management
  • Online-Anmeldung
  • Online-Zahlungen
  • Promotion in sozialen Medien
  • Rabatt-/ Gutscheinmanagement
  • Teilnehmer-Management
  • Veranstaltungskalender
  • Wartelisten-Management
  • Website-Management
  • Abzeichen-Management
  • Aussteller- / Lieferanten-Management
  • Block-Management der Räumlichkeiten
  • Budgetierung
  • Freiwilligen-Management
  • Gamification
  • Hochzeiten / Feiern
  • Kartenverkauf
  • Konferenzen/Tagungen
  • Promotion in sozialen Medien
  • Sponsoren-Management
  • Umfragen & Feedback
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Integrierte Buchführung
  • Inventarverwaltung
  • Küchenmanagement
  • Menüverwaltung
  • Mitarbeitermanagement
  • Reservierung-Management
  • Tabellenverwaltung
  • Verkaufspunkt POS
  • Wartelisten-Management
  • Angebotsmanagement
  • Inventarverwaltung
  • Management von Beschränkungen
  • Notausschalter
  • Raten-Management
  • Reservierung-Management
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Food & Beverage-Management
  • Kundenmanagement
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeiter-Management
  • Reservierung-Management
  • Ressourcenmanagement
  • Teilnehmer-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Vertragsmanagement
  • Vertriebsmanagement
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Auftragsmanagement
  • Fass-Management
  • Inventarverwaltung
  • Keller-Management
  • Produktion-Nachverfolgung
  • Verkaufspunkt POS
  • Weingut-Management
  • Weinklub-Management

Die hilfreichsten Reviews für Tripleseat

The system every Private Dining Sales person has been waiting for!

Bewertet am 17.10.2018
Lauren R.
Sales & Marketing Manager
Restaurants, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I had the pleasure of being introduced to Tripleseat at a previous job, and that company unanimously agreed for all of the concepts to make the switch to their program. It was better than the other options out there at the time, and made the most sense. After working with everyone while being at that company, I brought them on board to my current employer. Their sales team, support team, training team, all of them, are so friendly, and helpful! There is no question too small, or request too large to be considered.
I am a big fan, and would recommend them to anyone looking for a new booking system in a heartbeat.

Vorteile: My favorite part of TripleSeat is that everything makes logical sense, and is able to be customized to your needs. When inputting the information, you don't have unnecessary steps in order to get your basic needs into the system. If I have a brand new manager who only gets a date, time, number of guests, and the host's contact info, they can (within minutes) get them a contract. At the very least they can send them an email with menus and instead of loosing a sticky note, have it tracked so I can follow up.
Truly this was made for the Sales person in mind, with how the data is tracked, and how much time it saves.

Nachteile: My only wish for the software, was that it would allow for you to track correspondence directly with a contact and not having it connected to an event. There doesn't seem to be a way to pull up someone who is in your data base, and just send them a prospecting email, or share with them updated menus or promotions. You have to export their contact information and email, or use a previous event.

USer Friendly and Great Customer Support

Bewertet am 5.11.2019
Melissa A.
Sales Manager
Gastgewerbe, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Tripleseat is great. I do not see us leaving or using anything else . They are wonderful.

Vorteile: The software is easy to use. You can work your way through the program and it is easy to navigate. The customer support is wonderful. They really work with you until they find the problem. They are all very friendly and keep you posted on finding the issue as well.

Nachteile: I miss putting information in sometimes because it does not require you to tab through some of the spaces. I find it is an issue for my counterpart as well.

Tripleseat Review

Bewertet am 3.12.2019
Casey P.
Events Designer
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It's been great and a true asset once we got the hang of it.

Vorteile: This is a great software to receive event leads directly from our website. It also helps to track leads to bookings ratio. I love that people can pay directly through triple seat. It really helps to streamline our event management system. I also love that they can sign contracts electronically and view all of their contracts and payments in their viewing portal. The reporting feature is an awesome way to keep track of revenue.

Nachteile: I have not been able to figure out how to set up the reminders in a way that is beneficial to us. It seems to have a lot of ways to automatically remind users of when they need to reach out to get information, pay the final bill, etc. but it isn't very straight forward. The website itself could be designed a little better... but it's not terrible.

Best Catering Booking Software

Bewertet am 12.11.2019
Courtney S.
Catering director
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Always great. The customer service if I ever have a question or issue that needs sorting is quick and helpful. I use this software daily and I love using it. It makes my job and my day more efficient.

Vorteile: Ease of use. I can easily train other employees quickly on how to book orders. I love the customization and ease of adding new menu items. The reporting is excellent for keeping track of sales and other marking tools.

Nachteile: I wish that it had the ability to auto populate a packing slip for the kitchen. I.e. when fajitas are ordered for 10, it would populate on the kitchen sheet the exact amount of food by oz or quarts the kitchen would need to prepare.

Gets the job done

Bewertet am 5.11.2019
Mackenzie C.
Event Coordinator
Restaurants, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
2/5
Benutzerfreundlichkeit
2/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Everything is consolidated in one place (communication etc.)

Nachteile: - Your search in the search bar has to be a full name or title otherwise it won't pull up
- Editing in Picklist (when you have long menus) is a pain because you have to type and then scroll all the way to the top to edit (ex: make bold, change color); similarly copy and pasting only sometimes works; similarly when you click the clear all formatting it only sometimes works; similarly when I save a picklist there will be random spaces missing when I go to use it in a BEO that weren't there when I saved it
- Functionality in regards to saving email templates is very confusing because there are multiple ways to save and some show in certain places as opposed to others (I've watched ALL the videos on this too and it shouldn't be happening that way according to the videos
- You can't do multiple **SEPARATE** dates for the exact same event and a booking leaves a giant chunk of time open especially if it is months apart.

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