SonicView

SonicView

von TriVium Systems

Wer verwendet SonicView?

Suitable for call centers, collection agencies, law firms, financial institutions, insurance agencies, healthcare providers, educational institutions, hospitality, real estate and more.

Was ist SonicView?

The solution can scale from a single user/voice port to hundreds of ports with centralized server based solutions. The implementation is simple and reliable supporting IP, digital and analog mixed systems. With the modular components you can start small and grow the solution capabilities as your business demands.

SonicView – Details

TriVium Systems

https://www.triviumsys.com

Gegründet 1996

SonicView – Preisübersicht

SonicView ist verfügbar ab 4.000,00 $/einmalig. SonicView bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für SonicView findest du unten.

Startpreis

4.000,00 $/einmalig

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

SonicView Funktionen

Software zur Anrufaufzeichnung
Archivierung
Aufzeichnung bei Bedarf
Aufzeichnung der Bildschirmaktivität
Bookmarking-Aufzeichnung
Dateitransfer
Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
Programmierte Aufnahme
Sofortiger Abruf
Teilen von Anrufen
Verteilte Anrufaufzeichnung
Videoanruf-Aufzeichnung

SonicView – Nutzerbewertungen

Zeigt 1 von 1 Nutzerbewertungen

Gesamt
2/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Kundenservice
1/5
Funktionen
Preis-Leistungs-Verhältnis

Dont be mislead by Marketing Sales

Bewertet am 12.5.2015
Benjamin S.
NISO
Quelle des Nutzers 
2/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: Don't be mislead by the Marketing Sales of this product. It is not has good as it leads you to believe. Try it before you buy it and get lots of references. Support is less than satisfactory. Twice we were left high and dry when we needed a Part or a Server Replacement. We were down for two weeks with no server, the other occurrence was a simple power supply and they did not have any on hand. The product breaks every time Java gets updated. There is a 20 minute lag before your call is available. If you phone system time is not in sync with the server then you may not get calls matched up with extension numbers.